بازدید 70262
۴

۳ خوراکی ناسالم که اغلب ما روزانه مصرف می‌کنیم

کد خبر: ۹۳۶۶۸۴
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۸ - ۰۴:۴۳ 12 November 2019

شاید بسیاری از ما تصور کنیم همین که غذا‌های چرب و شور نخوریم یعنی تغذیه‌ای سالم داریم، اما جالب است بدانید که این همه راه نیست و گاهی بدون آن که متوجه باشیم، خوراکی‌هایی می‌خوریم که ناسالم هستند.
 
به گزارش تابناک به نقل از انتخاب، مروری بر غذا‌هایی که در طول شبانه روز می‌خوریم نشان می‌دهد که بسیاری از ما بدون آن که متوجه باشیم تغذیه‌ای ناسالم داریم. در ادامه به سه خوراکی ناسالم که روزانه مصرف می‌کنیم اشاره خواهیم کرد:

نان آرد سفید

حتی اگر اولین ماده نان شما "آرد گندم" باشد. باز هم آرد سفید برای سلامتی شما خطرناک است. این موضوع را بسیاری از افراد نمی‌دانند یا می‌دانند و به آن توجهی نمی‌کنند. مصرف نان‌های تولید شده با آرد سفید منجر به از بین رفتن ذخایر آهن بدن می‌شود و به مرور زمان منجر به پوکی استخوان می‌شود.

غذا‌های سرخ شده و نیمه آماده

مرغ سرخ شده، ناگت، سیب زمینی یا بسیاری دیگر از خوراکی‌های نیمه آماده که یک بار سرخ شده اند، برای سلامتی بسیار خطرناک محسوب می‌شوند. اما افراد مختلف به علت مشغله کاری و مواردی مشابه به جای طبخ غذای خانگی از غذا‌های سرخ شده و نیمه آماده استفاده می‌کنند.

طبق بررسی سال ۲۰۱۵ که در ژورنال Advances in Nutrition منتشر شده است، کارشناسان نتیجه گرفتند غذا‌های نیمه آماده و سرخ شده در افزایش ریسک ابتلا به سرطان نقش دارند.

دسر‌های رستوران

شاید شما هم از افرادی باشید که فکر می‌کنید دسر‌های قنادی و رستوران سالم‌تر از دسر‌های رستوران‌های کوچک و کافی شاپ‌ها هستند و عادت دارید در هر رستورانی حتما دسر هم سفارش دهید. اما جالب است بدانید هر بار که دسر سفارش می‌دهید خود را به مصرف شکر، کالری و چربی دعوت می‌کنید. بنابراین، دسر‌های رستوران واقعا خطرناک هستند، زیرا قسمت‌ها غالب این نوع دسر‌ها را سدیم تشکیل می‌دهد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۴
پس ما چی بخوریم
هیچی مثل آرد سمولیناکه ازگندم درومه وخیاروگوجه گلخونه خطرناکترنیست آرد سمولیناازگندم تراریخته هست جدیداردبسته آیش برای پهت شیرینی اومده مثل شیرخشکه وااقعاایست قلبی میاره وسرطان معده شماسرج کنین ازمضراتش باخبرمیشین خیاروگوجه گلخونه شباموادسمی وخطرناکی برای آفت ورشدسریع اسپری میکنن این موادکاملاخیاروگوجه رومسموم میکنه یکماه نخرین تااین محصولات مر گپ اوربرداشته بشه
سلام شما بگید کدوم غذا سا لمه بیشترشون مورد داره
بروعموبخواهیم به حرف شمازندگی کنیم هیچی نبایدبخوریم.زندگی تواین آشغال دونی چیه که نگران عمرکمتروبیشترباشیم.پیمونه که پربشه شده این حرفا هم همش کشکه.
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی