بازدید 3093

تخلفات هیات رئیسه مجلس برای تشکیل وزارت بازرگانی

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با تاکید بر اینکه جلسه‌ای برای اصلاح طرح تشکیل وزارت بازرگانی در کمیسیون اجتماعی تشکیل نشده است، گفت: برای تشکیل وزارت بازرگانی تخلفاتی توسط هیات رئیسه مجلس صورت گرفته و این اقدام با سیاست‌های اقتصاد مقاومتی کاملا مغایر است.
کد خبر: ۹۳۶۵۴۱
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۶ 11 November 2019

حجت الاسلام نصرالله پژمانفر عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در گفتوگو با فارس با اشاره به تخلف انجام شده برای تشکیل وزارت بازرگانی در جلسه علنی دیروز مجلس گفت: اجازه ندادن رئیس مجلس برای خواندن پیشنهادات نمایندگان، خلاف آیین‌نامه‌های داخلی مجلس است. عدم اجازه ارائه پیشنهادات نمایندگان در حالی است که لاریجانی برای انجام قوانین و آیین‌نامه‌های مجلس قسم یاد کرده‌اند.

پژمانفر افزود: جلسه‌ای برای اصلاح طرح تشکیل وزارت بازرگانی در کمیسیون اجتماعی تشکیل نشده است. برای تشکیل وزارت بازرگانی تخلفاتی توسط هیات رئیسه مجلس همراه بوده و این اقدام با سیاست‌های اقتصاد مقاومتی کاملا مغایر است.

به گزارش فارس، طرح تشکیل وزارت بازرگانی ۳ مهرماه در مجلس شورای اسلامی به تصویب رسید و سپس با ایرادات شورای نگهبان مجددا به مجلس بازگشت. سپس طرح مذکور برای اصلاح ایرادات به کمیسیون اجتماعی مجلس بازگشت ولی اصلاح حداقلی این کمیسیون در جلسه علنی دیروز مجلس تصویب نشد و این طرح مجددا به این کمیسیون ارجاع داده شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل