بازدید 3429

هشدارها و توصیه‌های وزیر کشور درباره انتخابات

تلاش ما این است انتخابات را با همکاری همه اعضا، گروهها و نامزدها و همه دستگاه‌های اجرایی و شورای نگهبان در یک محیطی هماهنگ برگزار کنیم
کد خبر: ۹۳۶۳۱۰
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۵ 11 November 2019

وزیر کشور با بیان اینکه انتخابات نماد مقاومت و استقامت مردم در مقابل فشار و زورآزمایی دشمن است، گفت: تلاش می‌کنیم تا این زمینه را فراهم کنیم که انتخابات با مشارکت پررنگ‌تر مردم برگزار شود.

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، عبدالرضا رحمانی فضلی در مراسم افتتاحیه ستاد انتخابات کشور با اشاره به اینکه از شروع ثبت نام در ۱۰ آذر تا انتهای انتخابات ۸۳ روز زمان داریم تا انتخاباتی باشکوه، سالم، در محیطی امن و با مشارکت بالا و محوریت قانون داشته باشیم، اظهار کرد:‌ ۲۰ دستگاه اجرایی در حوزه اجرای انتخابات و شورای نگهبان در حوزه نظارت به ستاد انتخابات کمک می‌کنند.

وی تاکید کرد:‌ انتخابات را نماد مقاومت و استقامت مردم در مقابل فشار، زورآزمایی و تحقیر دشمنان می‌دانیم و امیدواریم این انتخابات به مانور قدرت، استقامت و مشارکت مردم تبدیل شود.

رحمانی فضلی با بیان اینکه تلاش ما این است انتخابات را با همکاری همه اعضا، گروهها و نامزدها و همه دستگاه‌های اجرایی و شورای نگهبان در یک محیطی هماهنگ برگزار کنیم، تصریح کرد: تلاش ما این است که مردم با اعتماد و اطمینان مشارکت پررنگ‌تری نسبت به گذشته در انتخابات داشته باشد.

وی ادامه داد: تقاضای ما این است همه کسانی که در خود توان، استعداد و انگیزه و علاقه برای کمک به مردم و نظام را دارند به میدان انتخابات آمده و ثبت نام کنند. از احزاب هم تقاضا داریم در محیطی سالم، قانونی و با رقابت اصولی و منطقی بستر حضور بیشتر مردم را فراهم کند.

وزیر کشور ادامه داد: از نامزدهای انتخابات هم تقاضا داریم با رعایت قانون و سلامت انتخابات در صحنه حضور داشته باشند. ما با بی طرفی کامل، دقت و در نظر گرفتن شرایط سراسر کشور تلاش می‌کنیم فضا را برای انتخابات فراهم کنیم.

وزیر کشور در پایان گفت:‌ ما آمادگی رسیدگی به شکایات و پاسخ به سئوالات و راهنمایی‌های لازم را در وزارت کشور، استانداری‌ها، فرمانداری‌ها و بخشداری های سراسر کشور را داریم.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان