بازدید 11280
۲
سوژه

سعید عزت الهی جدیدترین گزینه خرید نیم فصل استقلال

انتقال سعید عزت اللهی ولو اینکه قرضی باشد می تواند یک انتقالِ برد بردِ سه جانبه باشد، هم برای استقلال که لیگ آسیایی را در پیش دارد، هم برای سعید عزت اللهی می تواند زیر نظر سرمربی کاربلد ایتالیایی به دوران اوجش برگردد
کد خبر: ۹۳۶۰۷۴
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۵ 10 November 2019

استقلال که این هفته های اخیر دوباره اوج گرفته است در نیم فصل قصد جذب بازیکن دارد و حالا یک گزینه بزرگ در دسترس این تیم است.

به گزارش تابناک ورزشی، شنیده می شود استقلال سراغ هافبک مقتدر سابق تیم ملی رفته و بازیکن محبوب کی روش رفته است اما آخرین وضعیت این روز‌های سعید عزت اللهی ملی پوش ایرانی را بررسی می‌کنیم:

سعید عزت الهی جدیدترین گزینه خرید نیم فصل استقلال

بند اول: سعید عزت اللهی در تیم باشگاه بلژیکی خودش نیمکت نشین محض است در جدیدترین لیست تیم ملی هم خبری از نام او نیست. خودش و باشگاهش بی میل نیستند بصورت قرضی در باشگاه دیگری مخصوصا از نوع ایرانیش توپ بزنند.

بند دوم: فرشید باقری مصدوم است بازی‌های اول فصل را بابت اینکه می‌خواست جراحی کند از دست داده، فرشید از جراحی منصرف شد دو سه بازی برای استقلال انجام داد و دوباره دو بازی هست مصدوم است و در لیست ۱۸ نفره جایی ندارد! نیم فصل دوم قاعدتا فشار بازی‌ها بیشتر است خصوصا اینکه بازی‌های سنگین آسیایی را هم در پیش داریم، فرشید میتواند در تعطیلات نیم فصل جراحی کند و تا شروع فصل بعد و بدنسازی بهبود یابد.

بند سوم: عزت‌اللهی جزو گزینه‌های اول فصل استراماچونی بود خصوصا اینکه صحبت‌هایی با او شده بود، ولی بدلیل داشتن قرارداد این انتقال نهایی نشده بود.

انتقال سعید عزت اللهی ولو اینکه قرضی باشد می تواند یک انتقالِ برد بردِ سه جانبه باشد، هم برای استقلال که لیگ آسیایی را در پیش دارد، هم برای سعید عزت اللهی می تواند زیر نظر سرمربی کاربلد ایتالیایی به دوران اوجش برگردد، هم برای فرشید باقری که مصدومیت خودش را مداوا کند و با قدرت فصل بعدی را بدون مشکل از ابتدا شروع کند. البته پیش از همه این موارد، همت و خواست مسولین باشگاه استقلال را می طلبد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۲
ان شاء الله که میاد!!
ولخرجی با بیت المال. همین کارهاست که باعث ان واکنشها در استادیوم می شه پس جنجال نکنید همچنان و خیلی بدترش تکرار خواهد شد
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار