بازدید 11740
۲

ایران به زودی تکلیف پرونده برجام را مشخص می‌کند

کد خبر: ۹۳۵۸۸۶
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۵ 09 November 2019

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با اشاره به روند کاهش تعهدات برجام، گفت: ایران به زودی تکلیف برجام را تعیین و پرونده آن را می‌بندد.

جواد کریمی‌قدوسی در گفتگو با خانه‌ملت در توضیح گام چهارم کاهش تعهدات برجام، گفت: گام چهارم می‌بایست آخرین گام کاهش تعهدات برجام ایران باشد، زیرا به جز دو موضوعی که تکلیف آن مشخص نشده مابقی تعهدات ایران لغو شده است. در هر حال ایران به زودی پرونده برجام را می‌بندد.

لزوم خروج ایران از پروتکل الحاقی

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: تزریق گاز طبق گام چهارم کاهش تعهدات برجام شروع شده، آماده شدن کامل سانتریفیوژ‌های نسل جدید در فردو باقی مانده که تعبیه زیرساخت‌های آن زمان بر است. علاوه بر آن ایران به زودی باید تکلیف پروتکل الحاقی را تعیین کند.

وی افزود: ما به تعهدات عام که همه اعضای آژانس انرژی اتمی اجرا می‌کند پایبند می‌مانیم، اما پروتکل الحاقی که ایران را ملزم کرده قبل از هر اقدامی باید از آژانس مجوز دریافت کرد را باید کنار گذاشت به ویژه اینکه ایران داوطلبانه آن را اجرا می‌کند.

سازمان انرژی اتمی فرایند کاهش تعهدات برجام را سرعت ببخشد

کریمی قدوسی معتقد است: در همین راستا دولت باید سیاست اعمالی رهبری را اجرا کند تا جمهوری اسلامی ایران به نقطه مطلوب برسد. بر اساس اخبار واصله ایران تکلیف برجامی خود را تعیین می‌کند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه گام‌های کاهش تعهدات باید تکمیل شود، گفت: سازمان انرژی اتمی هم باید به فرایند کاهش تعهدات برجام برای جبران مافات سرعت ببخشد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲۰
انتشار یافته: ۲
برجام پول اورد و سوریه و عراق و یمن را نجات داد . اگر برجام نبود انها چه می شدند؟

برجام خارج شدیم چه برنامه ای داریم ؟ مثل زمان احمدی نژاد اگر تحریم شدیم چه برنامه ای دارید ؟

لازم به ذکر است پاکستان و کره بمب اتم دارند چی گیرشان امد؟
از ان‌پی‌تی هم باید خارج شویم و چند سلاح هسته‌ای برای ایجاد بازدارندگی در برابر دارندگان سلاح هسته‌ای بسازیم.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار