بازدید 5708
۷

برخورد با خودرو‌های «شوتی» در دستور کار پلیس

کد خبر: ۹۳۵۴۷۷
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۷ 07 November 2019
جانشین فرمانده نیروی انتظامی اعلام کرد: برخورد با خودرو‌های شوتی (خودرو‌های تندرو حامل کالای ملوانی قاچاق) در دستور کار ناجا است.

به گزارش خبرآنلاین سردار ایوب سلیمانی در سی و نهمین جلسه قرارگاه مرکزی مقابله با قاچاق کالا و ارز، اظهارداشت: مهمترین رویکرد نیروی انتظامی در امر مبارزه با قاچاق کالا و ارز، پیشگیری، پیش بینی و مبارزه است.

وی، مبارزه با قاچاق کالا و ارز را مهمترین ماموریت پلیس امنیت اقتصادی اعلام و برتعامل و همکاری دیگر رده‌های ناجا با این پلیس تاکید کرد و گفت: با توجه به دستور العمل‌های صادره از ستادکل نیرو‌های مسلح، در امر مقابله با قاچاق کالا و ارز می‌بایست از ظرفیت سایر نیرو‌های مسلح نیز بهره برد.

این مقام عالی انتظامی با اعلام اینکه برخورد با خودرو‌های تندرو حامل کالای ملوانی قاچاق (موسوم به شوتی) در دستور کار ناجا است، گفت: پلیس امنیت اقتصادی در حوزه مبارزه با قاچاق کالا و ارز می‌بایست همچون گذشته بدون هیچ مماشاتی با هیچ نهاد و شخصی به تلاش و مبارزه جدی خود با این پدیده ادامه دهد.

جانشین فرمانده ناجا ضمن تقدیر از اقدامات و تلاش‌های پلیس امنیت اقتصادی ناجا، گفت: در هفت ماهه نخست امسال، این پلیس در کشفیات کالای قاچاق توفیقات خوبی به دست آورده که باید این روند ادامه داشته باشد.

سردار سلیمانی بر تعامل و همکاری تنگاتنگ سایر نهاد‌ها برای مبارزه جدی‌تر با قاچاق کالا و ارز تاکید کرد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۷
با سلام‌بنده کارمند هستم هر روز به اتفاق سایر کارمندان بروجنی شاغل در شهرکرد مجبوریم از بروجن به شهرکرد بریم و بلعکس متاسفانه هر روز شاهد رشد ماشین های شوتی در جاده هستیم که بدون رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و بدون ترس با سرعت بالای ۱۵۰ کیلومتر حرکت میکنند و گاها شاهد تصادفات وحشنناکی هستیم لیکن علی رغم تماسهای مکرر با نهادهای نظارتی و انتظامی هیچ کس پاسخگو نیست خواهش میکنم جلو اینگونه بی قانونیها را بگیرید
سلام
متاسفانه این ماشینهای شوتی در جاده های استان بوشهر هم باعث خطرات فراوانی برای سایر رانندگان شده اند. و در بعضی موارد هم افراد بی گناه قربانی بی احتیاطی و زیاده خواهی این افراد شده اند.
راننده هاي اين ماشين ها واقعا رواني هستن
آزادراه خلیج فارس اهواز به سربندر هر روز شاهد عبور کاروانی ماشین های شوتی است و این نشانه های عجببی به ذهن ما می اندازه
یا تساهلی وجود دارد با این کار سازمان یافته و یا چشم هاشون رو بستن، چطور با این همه سامانه و پایانه و وجود دهها پلیس راه در راههای کشور این خوردوها که برای همه مشخص هستند براحتی تردد میکنند جای بسی تامل دارد.امید که ما اشتباه کرده باشیم امید
جاده های خوزستان از دست شوتیها امنیت ندارد مخصوصا شبها این قاچاقچیان که باید بیشتر آنها را گرگ نامید بصورت دسته های چندتایی چنان از چپ وراست شما حرکت می کنند که خانواده ها در ماشین خود وحشت می کنند.گاهی چنان با سرعت در پشت سر شما حرکت می کنند که اگر کنار نروی ممکن است با همان سرعت روی ماشین شما بروند.اینها همه یکطرف اما جای تعجب است که این گرگها که برای خانوادها در جاده ها کاملا شناخته شده هستند چطور از جلوی چشم پلیس راه وموانع آنچنانی براحتی عبور می کنند؟وجلوی آنها سد نمی شود؟البته اینها چنان جری هستند که سربازان نیروی انتظامی را نیز زیر می گیرند.بطور نمونه سربازی اهل شادگان که حدود ۲ سال پیش در خروجی خیر آباد بهبهان توسط همین جنایتکاران بشهادت رسید.انتظار ما برخورد شدید با آنها وابجاد امنیت در جاده های استان است.
در آزاد راه خلیج فارس اهواز ماهشهر خودروهای شوتی بدون مشکل از روبروی پلیس راه عبور میکنند و پلیس راه عوارضی با آنها برخورد نمیکند ولی جلوی خودروهای شخصی را میگیرد
شوتی ها از زور بد بختی ، بیکاری ، گرسنگی و فقر و تأمین هزینه زندگی به این کار خطرناک تن داده اند . به جای تهدید و فشار شرایطی را به وجود آورید که از راه مشروع و قانونی قادر به تأمین هزینه زندگی باشند
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها