بازدید 3013

قراردادهای 15 میلیارد دلاری چین و فرانسه امضاء شد

در جریان سفر امانوئل ماکرون رئیس جمهور فرانسه به چین، دو کشور قراردادهایی به ارزش 15 میلیارد دلار در زمینه های انرژی، هوانوردی و کشاورزی به امضا رساندند.
کد خبر: ۹۳۵۳۴۶
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۸ - ۰۲:۲۴ 07 November 2019

به گزارش فارس به نقل از رویترز، یک مقام دولت چین گفت: در جریان سفر امانوئل ماکرون، رئیس جمهور فرانسه به چین، دو کشور قراردادهایی به ارزش 15 میلیارد دلار به امضا رساندند.

این قراردادها در زمینه های هوانوردی، انرژی و کشاورزی از جمله اجازه صادرات انواع گوشت مرغ و گاو 20 شرکت فرانسوی به چین بود.

همچنین دو کشور بر سر توسعه پروتکل صادرات ماکیان که اوایل امسال امضا کرده بودند، به توافق رسیدند.

قراردادهای انرژی شامل یادداشت تفاهم میان گروه گازی پکن و صنایع فرانسوی «اینژی» برای همکاری در زمینه پایانه گاز طبیعی مایع و ذخیره سازی در شهر شمالی تیانجین بود.

یک مدیر گروه گازی پکن به رویترز گفت همکاری با «اینژی» شامل انتقال فناوری غشایی که در برطرف کردن لکه های گازی استفاده می شود نیز هست.

از جمله قراردادها، توتال فرانسه با «گروه شنرژی» چین، همکاری مشترکی در زمینه انتقال ال ان جی با کامیون در منطقه دلتای رود یانگ تسه ایجاد خواهد کرد.

همچنین دو کشور توافق کردند تا پایان ژانویه 2020 در مورد هزینه و مکان تاسیسات فرآوری سوخت هسته ای در توسط شرکت «اورانو»، توافقنامه ای امضا کنند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر