بازدید 3310

نتانیاهو: وضعیت امنیتی اسرائیل قابل انفجار است

«بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر اسرائیل روز یکشنبه با بیان اینکه «اسرائیل در برهه بسیار حساس امنیتی به سر می‌برد»، اذعان کرد که اوضاع امنیتی که این رژیم با آن مواجه است، در بیشتر جبهه‌ها «قابل انفجار» است.
کد خبر: ۹۳۴۵۶۶
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۸ 03 November 2019
به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، نتانیاهو در نشست هفتگی کابینه به اوضاع امنیتی فلسطین اشغالی پرداخت و مدعی شد که اوضاع امنیتی که اسرائیل با آن روبه رو است در بیشتر جبهه‌ها یعنی در شرق (ایران)، شمال (سوریه و لبنان) و در جنوب (غزه) قابل انفجار است.

نتانیاهو همچنین در ادامه جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) را مسئول همه حملات موشکی از سوی غزه دانست.

ارتش رژیم صهیونیستی شامگاه جمعه مدعی شد که ۷ موشک از سمت غزه به سرزمین اشغالی شلیک شده است.

صهیونیست‌ها نیز در واکنش به این حمله، مواضع حماس را در غزه هدف قرار دادند که در اثر آن یک شهروند فلسطینی کشته و دو تن دیگر زخمی شد.

نتانیاهو در ادامه گفت: پس از شلیک این موشک ها، نشست امنیتی فرماندهان نظامی در تل آویو برگزار شد و دستوراتی برای حمله موشکی به مواضعی در غزه صادر شد.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی گفت: ما به کار خود در تمام جبهه‌ها و با همه روش‌های علنی و غیر علنی در بخش‌های زمینی، دریایی و هوایی ادامه خواهیم داد تا امنیت اسرائیل را تضمین کنیم.

نتانیاهو در حالی مدعی این سخنان است که این رژیم مدتی است با معضل تشکیل کابینه و اختلافات بین حزبی مواجه است و در این مسیر نه تنها گام رو به جلویی نداشته بلکه احتمال کشیده شدن انتخابات پارلمانی به دور سوم در سرزمین‌های اشغالی وجود دارد.

این در حالی است که «فوزی برهوم» سخنگوی حماس روز گذشته اعلام کرد: حمله اشغالگران اسرائیل به مواضع مقاومت و شهروندان فلسطینی اقدامی بسیار خطرناک در حق شهروندان بی گناه است و دشمن صهیونسیتی مسئول تبعات و عواقب آن است.

وی تاکید کرد که مقاومت غزه هرگز اجازه نمی‌دهد که خون فلسطینی‌ها مباح شود یا غزه به عرصه‌ای برای بحران‌های داخلی اشغالگران تبدیل شود.

جنگنده‌های اسرائیلی شب گذشته مناطقی را در نوار غزه بمباران کردند که در اثر آن یک فلسطینی کشته شد
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر