بازدید 4299

عقب نشینی کالدرون از مواضعش درباره علیپور

کد خبر: ۹۳۴۵۵۹
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۸ 03 November 2019

سرمربی تیم پرسپولیس معتقد است که تیمش فردا "بازی برابری" مقابل فولاد خواهد داشت.

به گزارش تابناک ورزشی، در آغاز هفته دهم لیگ برتر فوتبال، فردا (دوشنبه) پرسپولیس در اهواز مهمان فولاد است. گابریل کالدرون، سرمربی پرسپولیس در نشست خبری قبل از این بازی گفت: مطمئنا بازی برابری با فولاد خواهیم داشت. این دیدار برای هر دو تیم دشوار است و هر دو برای پیروزی وارد زمین می‌شوند.

وی درباره نقاط قوت و ضعف فولاد و هدف تیمش در این دیدار اظهار کرد: باشگاه بزرگی مانند پرسپولیس نیاز دارد که همه بازی‌ها را ببرد. مسلما تیم حریف را بررسی کرده‌ایم. آن‌ها یک باخت دارند. تیم خوب و منسجمی هستند و خوب کار کرده‌اند.

سرمربی پرسپولیس درباره از دست رفتن پنالتی تیمش برابر ماشین سازی توسط علی علیپور و فشار زیاد هواداران روی این بازیکن گفت: علیپور مثل بقیه بازیکنان، حرفه‌ای است. او مسئولیت این پنالتی را بر عهده گرفت. با روش زدن این پنالتی موافق نبودیم. او بازیکن بزرگی برای ماست. در این شرایط از او حمایت می‌کنم، چون می‌خواهد با گلزنی به نحوی معذرت‌خواهی کند. این کاری است که باید انجام دهد و امیدوارم فردا از پس آن برآید. او شور و شوق زیادی برای گلزنی دارد و با شخصیت است.

کالدرون درباره عملکرد داوران و قضاوت‌های اشکان خورشیدی (داور بازی فردای پرسپولیس و فولاد) در لیگ برتر اظهار کرد: در مجموع، داوران ایرانی در سطح بین‌المللی مطرح هستند و ایران توانسته داوران خوبی را معرفی کند. در این رقابت‌ها هم به جزو چند اشتباه فاحش، قضاوت داوران خوب بوده است.

وی درباره عقب افتادن حقوقش از سوی باشگاه پرسپولیس هم گفت: این خبر مربوط به چندین روز قبل است. منتظریم این مشکل حل شود. سرمربی پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که با توجه به امکانات باشگاه تا چد حد می‌تواند پرسپولیس را به موفقیت برساند، اظهار کرد: همیشه چیز‌هایی هست که می‌توانیم بهترشان کنیم، ولی در مجموع از باشگاه و هواداران راضی هستم. وظیفه من این است که کمک کنم باشگاه بهتر شود. این وظیفه بزرگی است، چون باشگاه از حیث تعداد هواداران در رده سوم جهان قرار دارد. مدیر باشگاه، بازیکنان و مربی باید در سطح توقع تماشاگران باشند.

سپس کالدرون درباره برنامه مسابقات لیگ برتر و نقش سازمان لیگ گفت: همیشه می‌توان خیلی از کار‌ها را بهتر انجام داد. به هر حال با توجه به تقویم فیفا، برخی از بازی‌ها در فاصله کوتاه‌تری برگزار می‌شوند. از طرفی تیم ملی نیاز به زمان کافی دارد تا آماده شود. اگر بتوانیم هر پنج روز یک بازی کنیم، خوشحال و راضی خواهیم بود. الان در این شرایط هر دو تیم برابر هستیم.

در پایان، علیرضا اشرف، مدیر رسانه‌ای پرسپولیس در توضیح حرف کالدرون مبنی بر اینکه پرسپولیس از حیث هوادار، سومین تیم جهان است، گفت: کالدرون قبلا هم گفته که پرسپولیس به لحاظ حمایت هوادارانش از این تیم در رده سوم قرار دارد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر