بازدید 4803
۶

ملایی با پرچم آلمان در المپیک: خیلی خوشحالم!

کد خبر: ۹۳۴۳۲۰
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۱ 03 November 2019

طبق اعلام فدراسیون جهانی جودو، دولت آلمان تقاضای پناهندگی سعید ملایی را پذیرفت.

به گزارش تابناک، سعید ملایی که بعد از مسابقات جهانی جودوی ۲۰۱۹ به میزبانی ژاپن به ایران بازنگشت و به آلمان سفر کرد، اعلام کرده بود درخواست پناهندگی نداده و با ویزایی که از قبل داشته، در آلمان اقامت دارد. با این حال فدراسیون جهانی طی خبری اعلام کرد که اداره مهاجرت آلمان تقاضای پناهندگی سعید ملایی را پذیرفته است. سایت فدراسیون جهانی هم از این اقدام کشور آلمان تقدیر کرده و نقل قولی از این جودوکار ایرانی نیز منتشر کرده است.

سعید ملایی در نخستین واکنش به این پذیرش پناهندگی گفت: «من بسیار خوشحالم و می‌خواهم از ته دلم از کسانی در این روز‌های دشوار به من کمک کردند، تشکر کنم. حال می‌توانم کاملاً روی جودو و آماده سازی‌ام برای مرحله بعدی یعنی رویداد‌های IJF و بازی‌های المپیک متمرکز شوم.»

البته در این خبر عنوان شده که مراحل اداری کار سعید ملایی هنوز کامل نشده و او باید مجوز فدراسیون جهانی برای حضور در المپیک ۲۰۲۰ را با توجه به امتیازاتش در رنکینگ دریافت کند. با این شرایط به نظر می‌رسد سعید ملایی با ملیت آلمانی در المپیک ۲۰۲۰ حاضر خواهد شد و به مبارزه می‌پردازد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۶
آقای آدولف ملایی!!!! خوبی داداش؟!
فکر نمی کنم ایشان در آلمان بدرخشد. البته مایه افتخار کشورمان می باشد درخشش ایشان. اما یک قهرمان در کشور خودش می درخشد و می تواند ادامه دهد. آلمانی ها اجازه نمی دهند یک خارجی خودش را بالاتر بکشد. فقط آنها برای اینکه در مسابقات خدشان از سایر کشورها و قاره ها کسی باشد و بعنوان طرفداری و خرید بلیت در سالن باشند. بالاخره ورزش نوعی صنعت و در آمد برای کشورها از جمله آلمان می باشد.
یه فراخوان بزنین تمام نخبه ها و فارغ التحصیلای برتر و ورزشکاران رده بالا و بچه های المپیادی و تیز هوشان و امثالهم رو یکجا به کشورهای غربی کوچ اجباری بدید. برای ایران آقا زاده ها و مسئول زاده ها کافی هستن. خلاص.
برگ زرین دیگری بر افتخارات مدیران و مسئولان در همه زمینه های ورزشی علمی و ادبی و هنری و ... که فقط موجب فراری شدن جوانان این مملکت هستند
خائن وطن فروش
خبر مال دوازدهم آبانه انتشار کامنت ها هجدهم رخ داده. خب چهار تا نیرو بگیرین.
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر