بازدید 6830
۴

تجمع اعتراض‌آمیز کارکنان مخابرات آذربایجان‌شرقی

، کارکنان شرکت مخابرات آذربایجان‌شرقی امروز (شنبه) در محوطه این شرکت در تجمعی ضمن اعتراض به بی‌توجهی مسوولان این شرکت به مطالبات به حق خود، اعلام کردند: تا زمانی که خواسته‌های ما محقق نشود به این تحصن خود ادامه می‌دهند.
کد خبر: ۹۳۴۲۳۳
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۲ 02 November 2019
کارکنان شرکت مخابرات آذربایجان‌شرقی در اعتراض به بی‌توجهی مسوولان این شرکت به مطالبات به حق خود، در محوطه این اداره تحصن کردند.

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، کارکنان شرکت مخابرات آذربایجان‌شرقی امروز (شنبه) در محوطه این شرکت در تجمعی ضمن اعتراض به بی‌توجهی مسوولان این شرکت به مطالبات به حق خود، اعلام کردند: تا زمانی که خواسته‌های ما محقق نشود به این تحصن خود ادامه می‌دهند.

شرکت‌کنندگان در این اعتراض، اجرای کامل مفاد آیین‌نامه استخدامی و پرسنلی مصوب سال ۱۳۸۹ و پرداخت معوقات را خواستار شده و اظهار داشتند: در همین زمینه باید طرح طبقه‌بندی مشاغل متناسب با شرایط کارگران شاغل اعم از رسمی، قراردادی و شرکتی اجرا و تغییر وضعیت همکاران قراردادی در اسرع وقت صورت گیرد.

اجرای بند ۶ مصوبه سال ۱۳۸۵ هیات وزیران، ماده ۲۱ قانون مدیریت خدمات کشوری در خصوص تغییر صندوق بازنشستگی، اجرای کامل قانون جامع خدمات‌رسانی به ایثارگران، رعایت اصل شایسته‌سالاری و استفاده از نخبگان و نیروی انسانی متعهد و متخصص در انتصاب مدیران از دیگر مطالبات کارکنان و بازنشستگان شرکت مخابرات آذربایجان‌شرقی است.

آن‌ها با قرائت بیانیه‌ای ضمن تاکید بر حل و فصل مشکلات صنفی خود توسط مدیریت شرکت مخابرات استان، متذکر شدند: در صورت بی‌توجهی به این خواسته‌ها، گردهمایی اعتراضی خود را در روز‌های آینده ادامه می‌دهند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۰
انتشار یافته: ۴
اکثرشون با پارتی اومدن. اگه بناست قانون اجرا شه باید ی نگاهی به خویشم کرد
چه عجب تبریز واعتراض
متاسفانه در بحث خصوصی سازی شرکتهای دولتی کمترین کارشناسی لازم انجام گرفته است بعد از خصوصی سازی هم به دلیل عدم حمایت دولت و حتی کارشکنی های بعضی مسئولین و نیز انتخاب مدیران نامناسب شاهد افت روز افزون شرکت مخابرات ایران هستیم ..به عنوان نمونه در چند سال گذشته با اجرای هم کدی شماره های استان ها شاهد زیان قابل توجه با کاهش درامد استانها بودیم که می بایست با تغییر تعرفه جبران می گردید اما تا سال قبل دولت اجازه هرگونه افزایش تعرفه در این بخش را از مخابرات سلب کرد و این در حالی است که در این مدت شاهد افزایش تعرفه در بخشهای برق. و اب و گاز به صورت علنی و یه صورت چراغ خاموش بوده ایم . انتخاب مدیران نالایق نیز از دیگرمشکلات شرکت مخابرات ایران است به طور مثال مدیر فعلی ش کت مخابرات از شرکت رایتل تشریف اورده اند درحالی که در ان شرکت سابقه درخشانی نداشته اند. کم توجهی به خواسته های قانونی کارکنان مخابرات نکته مشترک مدیران از زمان خصوصی سازی است
به عنوان یک مطلع از مخابران می گویم(حسابرس)
مخابرات با تمامی شرکتهای مثلا خصوصی سازی شده فرقی ندارد و تنها فرقش این هستش که تا اینجا فقط و فقط حقوق پرسنل را(ان را هم با کاستن بسیاری ایتم ها)به روز داده اند و تمامی موارد رفاهی حتی موارد قانونی را حذف کرده اند و خدا می دانند هزار میلیارد سود این مجموعه کجا می رود.هر چند می پذیرم که متاسفانه نیروی انسانی این مجموعه اکثر برای زمان دولتی بودن هستش و سن بالا و کم انگیزه و هزینه زا
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی