بازدید 5582
۲
بازتاب

واکنش پیروانی به درگیری شدید در رختکن پرسپولیس

به خود خدا قسم و اگر خدا را قبول دارید در رختکن ما شب گذشته نه درگیری رخ داد و نه کسی بر سر کسی دیگر فریاد زد. در رختکن نه لفظی و نه به شکل دیگری، هیچ درگیری بین کسی رخ نداد.
کد خبر: ۹۳۳۹۹۹
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۷ 01 November 2019

شب گذشته و پس از تساوی تیم پرسپولیس مقابل ماشین‌سازی و در پی پنالتی که علی علیپور از دست داد، شایعات زیادی مبنی بر درگیری لفظی بین برخی از بازیکنان و پرسپولیس و حتی مربیان این تیم با بازیکنان پرسپولیس به راه افتاد.

به گزارش تابناک ورزشی، این زمزمه ها باعث شد که برخی از بازیکنان پرسپولیس به خاطر همین مسائل در جشن قهرمانی سوپرجام شرکت نکردند. این شایعات که از شب گذشته به راه افتاده حالا با واکنش مدیر جدید تیم پرسپولیس روبه‌رو شده است.

افشین پیروانی سرپرست یا همان مدیر ورزشی تیم پرسپولیس، در واکنش به شایعات به راه افتاده در خصوص درگیری‌های لفظی و اینکه گفته می‌شود برخی‌ها در رختکن فریاد زده‌اند، گفت: « به خود خدا قسم و اگر خدا را قبول دارید در رختکن ما شب گذشته نه درگیری رخ داد و نه کسی بر سر کسی دیگر فریاد زد. در رختکن نه لفظی و نه به شکل دیگری، هیچ درگیری بین کسی رخ نداد.»

وی ادامه داد: در رختکن هیچ تنش یا فریادی بین بازیکنان با هم و یا حتی بین مربیان با بازیکنان به وجود نیامد و هیچ کسی سر کسی دیگر فریاد نزد. لطفا آرامش پرسپولیس را با چنین شایعاتی بهم نزنید.

واکنش پیروانی به درگیری شدید در رختکن پرسپولیس

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
آخه شماها زیادی راحت هستید. آقای علیپور فکر میکنه لئونل مسی هست . تیمی که بردنش با بدبختی هست که موقع پنالتی دقیقه 90 که اونطوری نمیزنن.
خدا وکیلی باید یک کتک حسابی تو رختکن میخورد
بابا غیر از شاغلامشون این پیروانی ها هیچی بلد نیستن کی از دستشون خلاص بشیم
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی