بازدید 5528

تساوی قرمز و آبی لیگ دسته یک درروز توقف بالانشین‌ها

سرخپوشان تا آخرین دقایق پیروز بازی بود که با پنالتی‌ای که در دقیقه ۹۰ به رقیب هدیه کردند این دیدار به تساوی کشیده شد. تک گل استقلال خوزستان را حکیم نصاری برای این تیم وارد دروازه تیم مقابل کرد.
کد خبر: ۹۳۳۶۷۱
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۵ 30 October 2019

هفته دهم لیگ یک امروز (چهارشنبه) با ۸ دیدار شروع شد و تیم‌های مدعی فجر سپاسی، گل ریحان البرز، مس رفسنجان و خوشه طلایی ساوه به تساوی رضایت دادند.

به گزارش تابناک ورزشی، هفته دهم رقابت‌های لیگ دسته یک عصر امروز (چهارشنبه) با هشت بازی شروع شد و در پراهمیت‌ترین دیدار‌ها خوشه طلایی برابر داماش گیلان و فجرسپاسی مقابل گل ریحان البرز صفر بر صفر به تساوی رسیدند. تیم خوشه طلایی که تا به اینجا با پنج برد، سه تساوی و یک شکست ۱۸ امتیار کسب کرده، هفته دهم به مصاف داماش گیلان رفت و با تساوی بدون گل این هفته را به پایان رساندند تا با ۱۹ امتیاز در رده پنجم جدول این رقابت‌ها قرار بگیرد.

در دیگر تقابل مهم این هفته، فجرسپاسی صفر بر صفر برابر گل ریحان البرز به تساوی رسید. شاگردان مهابادی که هفته نهم برابر مس کرمان به پیروزی سخت یک بر صفر دست یافتند، این هفته برابر گل ریحان به میدان رفتند و به تساوی رضایت دادند. با این نتیجه آن‌ها ۲۰ امتیازی می‌شوند و در صدر جدول باقی می‌مانند.

همچنین ملوان در دهمین هفته این رقابت‌ها برابر بادران تهران قرار گرفت و با نتیجه یک بر صفر متحمل شکست شد تا ناکامی‌های این تیم با احمدزاده ادامه یابد.

تساوی یک بر یک سرخپوشان پاکدشت و استقلال خوزستان هم پایان دهنده نتایج این هفته بود و هر دو تیم دست خالی از زمین بیرون نروند. تیم سرخپوشان تا آخرین دقایق پیروز بازی بود که با پنالتی‌ای که در دقیقه ۹۰ به رقیب هدیه کردند این دیدار به تساوی کشیده شد. تک گل استقلال خوزستان را حکیم نصاری برای این تیم وارد دروازه تیم مقابل کرد.

نتایج دیدارهای هفته دهم لیگ یک

بادران تهران ۱-۰ ملوان
مس رفسنجان ۱-۱ مس کرمان
شهرداری تبریز ۱-۱ آلومینیوم اراک
سپیدرود رشت ۲-۱ قشقایی شیراز
نود ارومیه ۱-۰ آرمان گهر
نیروی زمینی ۱-۰ رایکا بابل

استقلال خوزستان۱-۱سرخپوشان پاکدشت

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار