بازدید 4069
۴

برنامه زمانبندی انتخابات یازدهمین دوره مجلس

کد خبر: ۹۳۳۵۷۳
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۳ 30 October 2019
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان کلیات برنامه زمانبندی انتخابات یازدهمین دوره مجلس را اعلام کرد.

عبدالرضا چراغعلی در خصوص برنامه زمانبندی انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهارکرد: براساس اعلام وزارت کشور فرایند انتخابات و ثبت نام داوطلبان از ۱۰ آذرماه آغاز و به مدت یک هفته تا روز شانزدهم همان ماه ادامه دارد.

وی افزود: زمان تشکیل هیئت‌های اجرایی هم ۱۰ الی ۱۵ آذر است و مراجع چهارگانه سوابق داوطلبان را در بازه زمانی ۱۰ تا ۲۱ آذر بررسی می‌کنند.

چراغعلی ادامه داد: صلاحیت داوطلبان از ۱۷ تا ۲۶ آذرماه در هیئت اجرایی بررسی شده و ۲۷ آذر هم مراتب رد صلاحیت به داوطلبان اعلام می‌شود.

وی گفت که داوطلبان رد صلاحیت شده از ۲۸ آذر تا یکم دی ماه فرصت دارند تا شکایت خود را به هیات نظارت استان‌ها اعلام کنند.

چراغعلی اضافه کرد: فرآیند بررسی شکایت‌ها از دو دی ماه آغاز و پس از کسب اظهار نظر هیات مرکزی نظارت و اعلام آن به فرمانداری‌ها تا ۲۱ دی اعلام می‌شود.

وی بیان کرد: از ۲۲ دی تا ۱۱ بهمن مراتب تایید یا رد صلاحیت داوطلبان به آن‌ها اعلام می‌شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان افزود: دریافت شکایت از داوطلبان رد صلاحیت شده و اظهار نظر قطعی و نهایی شورای نگهبان در خصوص تمام داوطلبان و اعلام به وزارت کشور هم در بازه زمانی ۲۲ دی تا ۱۱ بهمن انجام می‌شود.

وی اضافه کرد: از ۱۲ تا ۱۴ بهمن هم شکایت داوطلبانی که در سیر مراحل قبلی تایید شده، ولی شورای نگهبان به رد صلاحیت آن‌ها تأکید دارد دریافت می‌شود.

چراغعلی تصریح کرد: بازه زمانی ۱۵ تا ۲۱ بهمن ماه زمان رسیدگی به شکایات نامزد‌ها توسط شورای نگهبان و اعلام آن به وزارت کشور است.

وی بیان کرد: اسامی قطعی نامزد‌ها به مراکز حوزه‌های انتخابیه توسط وزارت کشور در تاریخ ۲۲ بهمن اعلام خواهد شد و و آگهی آن‌ها هم ۲۳ بهمن منتشر می‌شود.

رئیس ستاد انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی استان گلستان بازه زمانی مجاز تبلیغات نامزد‌ها را ۲۳ تا ۳۰ بهمن اعلام کرد و گفت: اول اسفند زمان ممنوعیت تبلیغات است و دوم اسفند هم فرآیند اخذ رای از واجدان شرایط انجام می‌شود.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
کسی مشارکت نخواهد کرد
تا کس کی باشد، باید منتقد بود نه این که در کاری که به یکایک ایرانیان مربوط می شود، بی تفاوت. من شرکت می کنم و در کنار مشارکت خود به صورت مستمر از راه قانونی توضیح خواهم خواست. به امید فردایی بهتر برای ایران و ایرانی.
مرحله 1.احرازصلاحیت توسط جناتیان 2.احرازصلاحیت توسط جناتیون 3.احراز صلاحیت توسط جنتیون 4.احراز صلاحیت توسط جنتی 5.ارسال صلحا به مجلس
کنتورتون اشکال داره. الان پیام دادم نوشتید 0-0
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار