بازدید 2111

نمایندگان پارلمان اروپا به کشمیر می‌روند

یک هیأت از نمایندگان پارلمان اروپا که به هند سفر کرده، قصد دارد در ادامه این سفر خود از منطقه مورد مناقشه کشمیر نیز بازدید کند.
کد خبر: ۹۳۳۲۷۱
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۱ 28 October 2019

یک هیأت از نمایندگان پارلمان اروپا که به هند سفر کرده، قصد دارد در ادامه این سفر خود از منطقه مورد مناقشه کشمیر نیز بازدید کند.

به گزارش ایسنا، به نوشته خبرگزاری آسوشیتدپرس، هیأتی از نمایندگان پارلمان اتحادیه اروپا که به هند سفر کرده، با نارندرا مودی نخست‌ وزیر این کشور در شهر دهلی نو دیدار داشت و در ادامه این سفر، فردا سه‌شنبه به منطقه کشمیر تحت کنترل هند خواهد رفت. بازدید این هیأت از منطقه کشمیر تحت کنترل هند حدود سه ماه بعد از آنکه هند این منطقه را از وضعیت نیمه خود مختارش محروم کرده و تدابیر امنیتی شدید در آنجا اعمال کرد قرار است رخ دهد. دهلی نو تاکنون اجازه نداده بود گزارشگران ویژه سازمان ملل، نمایندگان کنگره آمریکا و خبرنگاران خارجی  به این منطقه بروند.

یک مقام این هیأت پارلمان اتحادیه اروپا که علاوه بر هند قرار است به کشور بوتان نیز سفر کند، گفت: این بازدید از منطقه کشمیر یک اقدام غیررسمی بوده و صرفاً برخی اعضای این هیأت به صورت شخصی قصد انجام آن را دارند.

دفتر نخست وزیر هند نیز در بیانیه‌ای اعلام کرد: این بازدید به این هیأت اروپایی یک دورنمای آشکار از توسعه و اولویت‌های مدیریتی در این منطقه به دست خواهد داد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر