بازدید 4588

مسدود شدن راه ۸۰۰ خانوار براثر سیلاب در پلدختر

بخشدار معمولان گفت: سیلاب و بالا آمدن آب رودخانه‌های فصلی در پلدختر راه ارتباطی ۸۰۰ خانوار روستایی را قطع کرد.
کد خبر: ۹۳۳۰۱۷
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۱ 27 October 2019
به گزارش «تابناک» به نقل از فارس، سیدحبیب الله موسوی اظهار کرد: سیلاب و بالا آمدن آب رودخانه‌های فصلی در اثر بارندگی‌های اخیر باعث قطعی ارتباط اهالی مناطق بن لار و زیودار شد.

وی تصریح کرد: پل موقتی که پس از سیل فروردین ماه ۹۸ با تخریب پل ارتباطی برای ایجاد ارتباط روستا‌های طاق عباسعلی، لیت بر، کلات، کلات برآفتاب، چم حیدر و زیر انبار در بستر رودخانه بنا شده بود با بالا آمدن مادیان‌رود در بارندگی‌های اخیر، تخریب شد.

بخشدار معمولان افزود: با تخریب این پل موقت راه ارتباطی ۴۶۰ خانوار (۲ هزار و ۵۰ نفر) در این روستا‌ها قطع شد.

وی یادآور شد: عرشه پل اصلی برای ارتباط این روستا‌ها از سوی راهداری شهرستان پلدختر نصب شده، اما به دلیل عدم ایجاد خاک ریز آماده رفت و آمد نیست که با نخستین بارندگی اکنون راه موقت آن‌ها تخریب شده است.

موسوی خاطرنشان کرد: راه ارتباطی ۳۰۰ خانوار روستایی با یک‌هزار و ۲۰۰ نفر جمعیت در روستای بن‌لار با تخریب پل موقت مونه در کف رودخانه بر اثر افزایش حجم آب رودخانه‌های فصلی در بارندگی‌های اخیر از بین رفت.

بخشدار معمولان گفت: هم اکنون راه ارتباطی روستا‌های مناطق بن لار و زیودار به عنوان قطب تولید انجیر سیاه کشور قطع شده از این رو از مسوولان مربوطه و راهداری درخواست می‌شود، در نخستین فرصت پل موقت برای ارتباط این روستا‌ها احداث کنند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل