بازدید 6385
باز هم پاس مسی و نارضایتی اش در میان است

افشای تنش در رختکن بارسلونا بعداز برد لرزان+عکس

اکنون برخی از رسانه‌های اسپانیایی از سخنان تند و تیز برخی از بازیکنان بعد از این پیروزی در رختکن پرده برداشته اند. رسانه‌های مارکا و ال‌چیرینگیتو از مکالمه رک و تنش آمیز بازیکنان در رختکن خبر داده اند که «ما با این شیوه قهرمان لیگ قهرمانان نخواهیم شد»
کد خبر: ۹۳۲۶۴۵
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۹ 26 October 2019

وضعیت صدرنشین لالیگا در این روز‌ها به رغم کسب چند پیروزی با لیونل مسی، اصلا جالب به نظر نمی‌رسد.

به گزارش تابناک ورزشی، با گذشت ۹ هفته از رقابت‌های لالیگا بارسلونا با ۱۹ امتیاز صدرنشین این رقابت هاست و این تیم دور رفت مرحله گروهی لیگ قهرمانان را هم با صدرنشینی ۷ امتیازی به پایان رسانده است. اما اخبار منفی از اردوی بارسلون به گوش می رسد.

افشای تنش در رختکن بارسلونا بعد از بردن لرزان

شاید نحوه پیروزی بلوگرانا در آخرین بازی، سندی از این عدم قطعیت نسبت به موفقیت بارسا باشد. بارسلونا در شرایطی در ادن آرنا مقابل اسلاویا پراگ به پیروزی ۲-۱ رسید که تیم بی ستاره جمهوری چک موقعیت‌های بهتری نسبت به آبی اناری‌ها ساخته بود و بارسلونا در نهایت با یک گل به خودی و درخشش تکراری ترشتگن گلر خود به پیروزی رسید.

اکنون برخی از رسانه‌های اسپانیایی از سخنان تند و تیز برخی از بازیکنان بعد از این پیروزی در رختکن پرده برداشته اند. رسانه‌های مارکا و ال‌چیرینگیتو از مکالمه رک و تنش آمیز بازیکنان در رختکن خبر داده اند که «ما با این شیوه قهرمان لیگ قهرمانان نخواهیم شد» جمله‌ای بوده که بیش از همه بین این بازیکنان رد و بدل شده است.

در گفت و گوی بعد از مسابقه، مارک آندره تراشتگن دروازه بان بارسلونا، رد و بدل شدن چنین مکالماتی را تایید کرده است: «فکر کنم لازم بود تا درباره چیز‌هایی صحبت کنیم. چیز‌هایی هست که باید درباره آن‌ها بازنگری کنیم. چیزی درباره سخنانی که رد و بدل شد نمی‌گویم چرا که یک مسئله درونی است. »

این نمونه دیگری از ناامیدی موجود در ترکیب و رختکن بارسلوناست. در ساعات گذشته، تصویری از لیونل مسی در شبکه‌های اجتماعی دست به دست شده است؛ تصویری که نشان می‌دهد لیونل مسی بعد از گل خوردن بارسلونا به ارنستو والورده خیره شده و به نظر، تصمیمات و تدابیر او را دلیل این اتفاق می‌داند.

تمامی این اتفاقات در شرایطی رخ داده که وضعیت عجیب رختکن بارسلونا بعد از بازی، جنجال‌های زیادی را به وجود آورده بود. بارسلونا با به تعویق افتادن ال‌کلاسیکو اکنون چند روز بیشتر فرصت بازیابی خود را خواهد داشت و تا میزبانی سه شنبه شب از رئال وایادولید، فرصت حل برخی مشکلات را در درون خود دارد وگرنه شاید والورده با اولین شکست از نوکمپ برود چراکه همه می دانند دلیل صدرنشینی بارسلونا، نتایج خوب این تیم نیست بلکه رئال و اتلتیکو به شدت در افول و افت به سر می برند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس