بازدید 3796
معصومه آقاپورعلیشاهی مطرح کرد؛

لزوم ارتباط هرچه بیشتر دانشگاه با صنعت

کد خبر: ۹۳۲۵۷۳
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۳ 25 October 2019

معصومه آقاپورعلیشاهی نماینده شبستر در مجلس دهم در خصوص دستور وزیر صمت به توقف تولید چهار خودروی بی‌کیفیت، گفت: عدم تولید خودروی بی‌کیفیت، هم خواسته مردم بود و هم تحول تکنولوژی در دنیا، سیستم را وادار به تغییر رویکردها کرد.

وی افزود: به‌هرحال خودروسازان داخلی ما هم به مانند همه صاحبان صنایع باید با استفاده از دانش و تکنولوژی روز، شرایط و بسترهای رشد و تحول را در پیش بگیرند که مطمئناً اولین گام برای حرکت در این مسیر، جلوگیری از روش‌های منسوخ‌شده است.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس تصریح کرد: تصمیم وزیر صمت در خصوص توقف تولید سه نوع پراید و همچنین پژو 405 glx بنزینی که قرار است در ماه‌های آینده به اجرا برسد کاملاً درست است و من صد درصد با این رویکرد موافقم.

وی در پاسخ به اینکه آیا توقف تولید پراید می‌تواند مشتریانی که از درآمد بالایی برخوردار نیستند را از داشتن خودروی شخصی محروم کند؟ گفت: اگر با فساد مبازره جدی و به معنای کلمه جلوی رانت گرفته شود و شرکت‌های دانش‌بنیان را وارد عرصه کرد حتماً می‌توانیم با قیمت پراید، خودروهای باکیفیت‌تری را تحویل مشتریان دهیم.

عضو فراکسیون زنان مجلس در پایان خاطرنشان کرد: افراد نخبه و صاحب‌فکر زیادی در کشور وجود دارند که می‌توانند به طراحی و کیفیت بهتر خودروهای ساخت داخل کمک کنند که امیدوارم از این ظرفیت بیش از پیش در کارها استفاده شود. به‌نظر من، ارتباط دانشگاه و شرکت‌های دانش‌بنیان با صنعت، راه‌حل برون‌رفت اقتصاد کشور از شرایطی نامناسب امروز است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس