بازدید 5819
۱

دستگاه‌های اجرایی البرز به حالت آماده باش درآمدند

سرپرست مدیریت بحران استانداری البرز اعلام کرد که با توجه به هشدار هواشناسی، تمام دستگاه‌های اجرایی و امدادی این استان به حالت آماده باش درآمدند.
کد خبر: ۹۳۲۴۸۸
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۳ 24 October 2019
به گزارش تابناک به نقل از ایرنا، محمدرضا فلاح نژاد گفت: اخطاریه اداره کل هواشناسی استان مبنی بر فعالیت متناوب سامانه بارشی از سوم تا ششم آبان ماه جاری در استان البرز علت این آماده باش است.

وی افزود: براین اساس با توجه به فعال شدن این سامانه بارشی از ظهر فردا جمعه، آبگرفتگی معابر، سیلابی شدن رودخانه‌ها و مسیل‌های فصلی، رانش کوه و ریزش سنگ، لغزندگی و کاهش دید در ارتفاعات و جاده‌های مرتفع مورد انتظار است.

سرپرست مدیریت بحران استان البرز با اشاره به کاهش سه تا پنج درجه‌ای دما گفت: براین اساس ضمن حفظ آمادگی، اتخاذ تدابیر لازم برای پیشگیری باید اندیشیده شود.

وی تاکید کرد:حضور فرمانداران در شهرستان‌های استان البرز و حفظ آمادگی اعضاء شورای هماهنگی این شهرستان‌ها به منظور مقابله با جاری شدن سیل در رودخانه‌ها و مسیل‌های فصلی، رعد و برق، وزش باد شدید، ریزش سنگ، رانش کوه و یا هرگونه حادثه احتمالی ضروری است.

فلاح نژاد با اشاره به نقش نیروی انتظامی، دستگاه‌های امدادی، ایمنی، خدماتی و نیرو‌های مردمی افزود: حفظ آمادگی مراکز درمانی و پایگاه‌های امدادی برای همکاری و هماهنگی فی ما بین دستگاه عنوان شده اهمیت بالایی دارد همچنین انجام اقدامات بازدارنده و بلادرنگ از جمله صدور پیش آگاهی از طریق رسانه‌ها و مسئولان محلی برای ساکنان مناطق تحت تاثیر به ویژه کشاورزان، دامداران، عشایر و حاشیه نشینان رودخانه‌ها باید مورد توجه قرار گیرد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
مخصوصا شهردار محترم منطقه 9 کرج به شدت آماده می باشد. در شروع فصل بارندگی اقدام به تعریض خیابان وحدت در طالقانی جنوبی نموده اند و بیایید ببینید چه مشکلاتی برای ما در مرکز شهر ایجاد کرده اند. طرحی که حداقل باید 10 سال پبش انجام می شد.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی