بازدید 19269

تازه ترین قیمت بلیط هواپیما + جدول

کد خبر: ۹۳۱۶۳۱
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۰ 21 October 2019

ایران یکی از کشورهای چهارفصل در دنیا است که سالانه در فصول مختلف توریست ها و گردشگران بسیار زیادی را به خود جذب می کند. شرایط آب و هوایی کشور عزیزمان ایران به گونه ای است که می توان در هر 4 فصل به نقاط گوناگون و کشف نشده ای سفر کرد و مناطق جدید و زیبایی را کشف نمود.

به گزارش «تابناک»، در این فصل ها کسانی که اهل سفرهای ارزان، سریع و با امکانات هستند، هواپیما را برای مسافرت بر می گزینند. انتخاب هواپیما برای سفر در فصل پاییز و زمستان علاوه بر راحتی، هزینه های کمتری را نیز در بر خواهد داشت. به دلیل استقبال کم متقاضی برای خرید بلیط هواپیما، شرکت های هواپیمایی و چارترکننده بلیط های خود را با تخفیف ارائه می دهند. همین امر باعث می شود تا هزینه های کسانی که با تهیه بلیط هواپیما مسافرت خود را انجام می دهند به طور چشمگیری کاهش یابد. با اینکه قیمت بلیط هواپیما در فصل های بهار و تابستان سر به فلک می‌کشد، اما تهیه بلیط هواپیما و سفر در فصل پاییز و زمستان هزینه بسیار پایین تری را به همراه خواهد داشت. در این دو فصل تب و تاب سفر بسیار پایین بوده و هزینه سفر بسیار اندک می شود.

پاییز پادشاه فصل ها

یکی از فصل هایی که توریستها و گردشگران بسیار مشتاق هستند تا در آن کشور زیبای ایران را مورد بازدید قرار دهند، پاییز است. ایران گردی در فصل پاییز که به پادشاه فصل ها معروف است رنگ و بوی دیگری دارد. تنالیته رنگ درختان در پاییز، نزدیکی ستارگان در دل کویر دل هر گردشگری را شیفته خود می کند. چهره پاییز در فضاهای مختلف با سکوتی بی نظیر درآمیخته شده تا دوستداران طبیعت دوربین های خود را روی مناظر مختلف آن زوم کنند. فصل پاییز علاوه بر زیبایی های بی نظیرش هزینه سفر بسیار کمتری را با خود به نسبت فصل بهار و  تابستان دارد. به طور کلی در ایران هوا هر چقدر رو به سرما گرایش پیدا می کند، هزینه سفر با هواپیما به نقاط مختلف ارزان تر خواهد شد. اگر مایلید تا سفری بسیار ارزان و مقرون به صرفه را تجربه نمایید، دو فصل پاییز و زمستان را برای خرید و رزرو بلیط هواپیما انتخاب کنید.

مناطق کویری بهترین گزینه برای سفر

گزینه اولی که در فصل پاییز می توان به آن اشاره کرد تا به آنجا سفر نمود، کویر است. شهرهای گرمسیری و کویرها به دلیل شرایط آب و هوایی که دارند، معمولا در فصل های سرد سال از آب و هوایی بسیار مطبوع و خنک برخوردار هستند. در این موارد بسیاری از مسافران برای دور ماندن از سرما، یکی از شهرهای کویری را برای سفر انتخاب می نمایند. شهرهای کویری به دلیل استقبال اندک متقاضیان در فصل های پاییز و زمستان هزینه های بسیار کمتری اعم از بلیط هواپیما، هزینه هتل و حمل ونقل را برای مسافران در نظر گرفته اند تا بتوانند به کمک کاهش هزینه ها، مسافران بیشتری را جذب نمایند. جزیره کیش و قشم، میبد یزد، کویر مرنجاب، جزیره هنگام، قلعه الموت و کویر خارتوران یا آفریقای ایران از جمله مناطق کویری در کشور بسیار زیبای ایران هستند که می توان با هزینه بسیار پایین تری در پاییز و زمستان از آنها دیدن کرد.

رخت نارنجی بر تن طبیعت

بسیاری از شهرهای شمالی نیز خستگی را از تن هر مسافر به در می کنند. شهرهای شمالی ایران در فصل پاییز برای هر توریست و گردشگری دلبری می کنند و زیبایی هایی را هدیه می نمایند که در کمتر نقطه ای از جهان می توان مشاهده کرد. در تمامی این شهرها طبیعت رخت نارنجی به تن کرده و طیف رنگی گسترده ای چشمها را خیره و روحها را نوازش می کند. هیچ نویسنده ای زیبایی این شهرها را در فصل پاییز نمی تواند به نثر درآورده و هیچ عکاسی نمی تواند در قاب یک عکس نشان دهد، بلکه این زیبایی ها را فقط باید از نزدیک نظاره گر بود و  با چشم جان نگریست. اولسبلنگاه در ماسال، جنگل ابر، جنگل های اسالم به خلخال، جنگل های درفک، جنگل های دو هزار و سه هزار، دریاچه جنگلی چورت و دریاچه شورمست از مکان های بی نظیری است که می تواند هر بیننده ای را مبهوت زیبایی های خود کند. به طور کلی سفر در فصل پاییز و زمستان به دلیل سردی هوا و تعطیلات کمتر، در سراسر ایران کمتر می شود، این دو عامل باعث شده تا مسافرت در این دو فصل همراه با هزینه کمتر و خلوتی بیشتری باشد.

کشورهایی که زیبایی های بی بدیلی را در پاییز هدیه می دهند

اما سفر به برخی از شهر ها و کشورها نیز در فصل پاییز علاوه بر زیبایی هزینه های بسیار کمتری را با خود به همراه دارد. فصل پاییز از اواخر سپتامبر شروع شده و تا اواسط دسامبر به پایان می رسد. در این محدوده زمانی بسیاری از شرکت های هواپیمایی، چارتر کننده ها و هتل ها هزینه های خود را به خاطر استقبال کم متقاضی کاهش می دهند. در این هنگام می توان از این تخفیفات شگفت انگیز استفاده نمود و هزینه های سفر را به طور چشمگیری کاهش داد. شهرهای استانبول، دبی، تفلیس، استرالیا، تایلند، روسیه و هند از جمله مقاصدی هستند که می توان در فصل پاییز به آنجا سفر کرد و خاطره ای به یاد ماندنی را رقم زد. اگر مایلید تا با خرید بلیط هواپیما ارزان به شهرهای داخلی و خارجی سفر کنید، سایت تیک بان (www.Tikban.com) در خدمت شماست. سایت تیک بان با بیش از 900 ایرلاین در داخل و خارج کشور همکاری می نماید و تمامی خطوط مورد نظر داخلی و بین المللی را پوشش می دهد. با تیک بان پاییز خود را رویایی کنید.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها