بازدید 3912
به بهانه مشکلات مالی؛

فدراسیون ژیمناستیک حقوق ماهیانه بهترین ژیمناست ایران را قطع کرد!

من متاهل هستم و یک پسر دارم و با وجود مشکلات تنها به دلیل عشق به ورزش و بالا بردن پرچم کشورم تلاش می کنم. من از ۵سالگی ژیمناستیک کار کردم، اما الان اجاره نشین هستم و حتی ماشین شخصی ندارم.سال قبل حقوق ماهیانه دریافت می‌کردم، اما از ابتدای سال به علت مشکلات مالی فدارسیون، این حقوق را نیز قطع کردند
کد خبر: ۹۳۱۱۰۸
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۲ 19 October 2019

پرافتخار‌ترین ژیمناست کشور از وضعیت بد مالی و قطع حقوق ماهینه خود خبر داد و معتقد است که هنوز شانس کسب سهمیه المپیک را دارد و برای کسب سهمیه المپیک تلاش خود را انجام می‌دهد.

به گزارش تابناک ورزشی، سعیدرضا کیخا دارنده مدال برنز جام جهانی ژیمناستیک درباره مسابقات قهرمانی جهان که در کشور آلمان برگزار شد، گفت: مسابقات ژیمناستیک قهرمانی جهان و کسب سهمیه المپیک که در آلمان برگزار شد از سطح بسیار بالایی برخوردار بود. این مسابقات، چون عنوان کسب سهمیه المپیک را داشت ورزشکاران قدرتمندی به این مسابقات اعزام شده بودند. بعد از مسابقات قهرمانی آسیا که توانستیم نتایج خوبی را کسب کنیم، به مدت ۲ ماه به اردو رفتیم و در اردو شرایط خوبی را پشت سر گذاشتیم. برای مسابقات جهانی آلمان تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتم، اما متاسفانه نتوانستم عملکرد خوبی را که در تمرینات داشتم در روز مسابقه به نمایش بگذارم.

او در پاسخ به اینکه دلیل کسب رتبه ضعیف او در این مسابقات چه بوده است؟ پاسخ داد: هیچ دلیل خاصی برای کسب رتبه ضعیف نداشتم و اگر دلیلی بیاورم احتمالا تصور شود که کیخا عملکرد خود را توجیه می‌کند. من تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتم و از لحاظ روانی و بدنی از آمادگی بالایی برخوردار بودم. متاسفانه قبل از به میدان رفتن من داوران برای اعلام نمره ژیمناست قبل، حدود ۶ دقیقه تاخیر داشتند و شاید این موضوع بر من کمی تاثیرگذار بود.

کیخا با بیان اینکه هنوز امید به کسب سهمیه المپیک دارد، تاکید کرد: درست است که در این رقابت‌ها نتوانستم عملکرد خوبی داشته باشم، اما هنوز امیدوارم در جام جهانی ژیمناستیک که حدود یک ماه دیگر برگزار می‌شود بهترین عملکرد را داشته باشم و رنکینگ خود را برای کسب سهمیه ارتقاء دهم.

او در ادامه گفت: من متاهل هستم و یک پسر دارم و با وجود مشکلاتی که دارم، تنها به دلیل عشق به ورزش و بالا بردن پرچم کشورم که موجب خوشحال شدن مردم به ویژه خانواده ژیمناستیک می‌شود، تلاش می‌کنم. من از ۵ سالگی ژیمناستیک کار کردم، اما الان اجاره نشین هستم و حتی ماشین شخصی ندارم.

این ورزشکار با اخلاق افزود: سال گذشته مبلغی را به عنوان حقوق به صورت ماهیانه دریافت می‌کردم، اما از ابتدای سال تاکنون به علت مشکلات مالی فدارسیون، این حقوق ماهیانه را نیز دریافت نکردم. هیچ‌وقت هدفم از ورزش کردن تامین نیاز‌های مالی نبوده و با دعا‌های خیر مردم و اهالی ورزش و ژیمناستیک کشور بوده است که اکنون اندک اعتباری در ژیمناستیک دارم.

ایسنا

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل