بازدید 2907
فرمانده ناجا:

خدمت پلیس تا آخرین ساعات بازگشت زائران ادامه دارد

فرمانده ناجا در شلمچه گفت: بیش از ۷۰۰۰ نفر نیروی پلیس در استان خوزستان برای خدمت به زائران اربعین حسینی بکارگیری شده و تا آخرین ساعات بازگشت زائران به خدمت‌رسانی می‌پردازند.
کد خبر: ۹۳۱۰۲۹
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۸ - ۰۰:۳۷ 19 October 2019
به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، سردار حسین اشتری در حاشیه بازدید از پایانه مرزی شلمچه در جلسه اربعین استان خوزستان اظهار داشت: براساس بازدید میدانی صورت گرفته از پایانه مرزی شلمچه ارائه خدمات به طور مطلوب انجام شده و خوشبختانه هماهنگی و همکاری مطلوبی بین پلیس و مردم وجود دارد.

وی افزود: از چهار روز گذشته موج بازگشت زائران به کشور آغاز شده و تا این لحظه حدود ۲ میلیون و صدهزار نفر از تعداد زائری که به زیارت مشرف شده اند به کشور بازگشته اند.

فرمانده ناجا با بیان اینکه روحیه بالا همراه با شور و شعف حسینی را در چهره زوار و خادمان آن‌ها در نیروی انتظامی و دیگر دستگاه‌های مرتبط مشاهده کردم، گفت: توصیه‌هایی به مسئولان مربوطه در راستای خدمت‌رسانی مطلوب‌تر به زائران انجام گرفت.

وی با توجه به محدود شدن عزیمت زائران به کشورعراق گفت: در این روز‌های بازگشت به مردم توصیه داریم تا با همکاری خود با پلیس از حوادث احتمالی جلوگیری کنند.

سردار اشتری بیان کرد: کلیه امکانات در مسیر زائران برای استراحت و رفع خستگی فراهم است و درخواست داریم مردم به هیچ عنوان با حالت خواب آلودگی و خستگی رانندگی نکنند.

فرمانده ناجا از کلیه نیرو‌های مسلح اعم از ارتش، سپاه، بسیج و همکاران جهادگر در نیروی انتظامی مسئولان استانی و ائمه جماعات و جامعه روحانیت که در برگزاری هر چه بهتر این مراسم تلاش کردند تقدیر و تشکر کرد.

وی با اشاره به بکارگیری بیش از ۳۰ هزار نفر نیرو در ماموریت اربعین اظهار داشت: بیش از ۶۰۰ هزار برگ موقت تردد صادر شده است. سازمان وظیفه عموی از خروج بیش از ۱۳۰ هزار مشمول غیر غایب از مرز‌های چهارگانه همکاری کرده‌اند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر