بازدید 1890

نیروهای ترکیه‌ای شهر رأس العین را محاصره کرده‌اند

منابعی در سوریه اعلام کردند که نیروهای ترکیه‌ای شهر "رأس‌ العین" را محاصره کردند.
کد خبر: ۹۳۰۸۱۷
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۵ 17 October 2019

منابعی در سوریه اعلام کردند که نیروهای ترکیه‌ای شهر "رأس‌ العین" را محاصره کردند.

به گزارش ایسنا، به نقل از روسیا الیوم، نیروهای ترکیه شهر "رأس‌ العین" را محاصره کردند و حملات هوایی و توپخانه‌ای گسترده‌ای به محله‌های این شهر انجام دادند.

از سوی دیگر، روزنامه سوری "الوطن" نوشت: نیروهای دولتی سوریه وارد مرزهای ترکیه در منطقه "سوق الهال"  واقع در شمال شهر "عین العرب" شدند.

روزنامه "الوطن" همچنین فاش کرد: سربازان سوری پرچم این کشور را در بالای ایست مرور برافراشتند.

این روزنامه سوری همچنین نوشت: یگان‌هایی از نیروهای سوریه همچنین در ساعات آتی به مناطق دیگری در مرزهای با ترکیه و عراق خواهند رفت و به ویژه بر گذرگاه "یاروبیا" و مناطق مسکونی "المالکیه" و "عین دیوار" سیطره خواهند یافت. نیروهای دولتی سوریه برای نخستین بار از سال ۲۰۱۲ بر این مناطق مرزی سیطره خواهند یافت.

یگان‌های ارتش سوریه حضور خود را در منطقه "تل تمر" واقع در شمال غربی استان "الحسکه" گسترش دادند و این امر پس از این که بر مجتمع‌های مسکونی واقع در ۱۵ کیلومتری این شهر تسلط یافتند، صورت گرفت. نظامیان سوریه همچنین وارد روستای "المناجیر" واقع در ۴۰ کیلومتری شهر "الحسکه" شدند.

نیروهای دولتی سوریه همچنین وارد روستای "سلطانیه" واقع در جنوب شهر منبج شدند و ارتش سوریه مجددا بر مناطقی که مساحت آن به هزار کیلومتر مربع در نواحی حلب می‌رسد، سیطره یافتند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر