بازدید 15597

حمله بحرینی‌ها به کاروان تیم ملی!

کد خبر: ۹۳۰۷۴۰
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۱ 17 October 2019

بازی ایران و بحرین همه‌جوره برایمان بد بود. نتیجه بازی به نفع آن‌ها شد، در حالی که با توجه به اتفاقات رخ داده باید هر طور شده تیم ملی برنده می‌شد.

به گزارش «تابناک» به نقل از خبر ورزشی، جزئیات جدیدی از اتفاقات رخ داده در ورزشگاه ملی منامه به دستمان رسیده است. همه چیز از پیش از شروع بازی آغاز شد. قبل از ورود ملی‌پوشان به داخل زمین، طرفداران بحرین با تجمع در محل ورودی و ایجاد مزاحمت قصد داشتند مانع آن‌ها شوند. این حمله آن‌ها باعث معطلی ۲۰ دقیقه‌ای کادر فنی و بازیکنان تیم ملی شد. از همان لحظه ایرانی‌ها به مسئولان کنفدراسیون فوتبال آسیا گفتند جو عادی نیست.

در زمانی که بازیکنان از رختکن خارج شده و به زمین مسابقه رفتند تا گرم کنند حمله کلامی هواداران بحرین به آن‌ها رخ داد. طرفداران علاوه بر هو کردن الفاظ تندی حتی به فارسی علیه ملی‌پوشان می‌گفتند. این مسئله باعث شد مسئولان معترض شوند. پیش از شروع بازی و هنگام پخش سرود ملی ایران هم طرفداران دوباره بلند شدند و دست به رفتاری زشت و توهین‌آمیز زدند، به شکلی که صدای هو آن‌ها بسیار بالاتر از صدای سرود ملی ایران بود. ظاهراً مسئولان ورزشگاه هم صدا را کم کرده بودند تا هواداران به خوبی ایده خود را پیاده کنند.

امیرمهدی علوی سخنگوی فدراسیون فوتبال در این باره توضیح می‌دهد: «متأسفانه سکو‌هایی که دقیقاً پشت به نیمکت ما و رو به بازیکنان ایران بود، دست به چنین اقدامات زشتی زدند. گروهی که نقطه مقابل آن‌ها بودند واقعاً کاری نکردند. طرفداران بحرین با ما فاصله‌ای نداشتند. حتی سرود را نمی‌شنیدیم و خودمان اقدام به خواندن کردیم.»

او این جو را تأسف‌آور خواند و ادامه داد: «سریعاً واکنش نشان دادیم. به ناظر امنیتی مسابقه گفتیم در گزارشش به این مسئله اشاره کند. حتی از طریق کنفدراسیون فوتبال آسیا و فیفا اقدام کردیم، چون این رفتار در تضاد با منشور کمیته ملی المپیک است.» علوی درباره اتفاقی که پیش از شروع بازی افتاد، می‌گوید: «محلی که برایمان تعیین شده بود تا از آنجا وارد ورزشگاه شویم، شرایط خوبی نداشت و نزدیک به ۲۰ دقیقه معطل شدیم.»

بعد از بازی هم سلطانی‌فر وزیر ورزش ایران واکنش نشان داد. او در این باره گفت: «مراتب اعتراض رسمی ایران به اهانت‌های صورت گرفته هنگام پخش سرود ملی جمهوری اسلامی ایران در بازی مقابل بحرین در کوتاه‌ترین زمان ممکن از طریق فدراسیون فوتبال به فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا و از طریق کمیته ملی المپیک به خاطر نقض منشور المپیک برای احترام سرود ملی یک کشور به کمیته بین‌المللی المپیک اعلام و پیگیری‌های لازم برای برخورد قانونی و اعمال مجازات‌های لازم به عمل خواهد آمد.»

دیروز هم کمیته ملی المپیک با ارسال نامه‌ای به IOC و FIFA خواستار برخورد جدی با دستگاه ورزش این کشور شد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۳۵
انتشار یافته: ۲۲
مشت در برابر مشت. بهترین روش اینه که بازی برگشت که در فروردین هست مقابله به مثل کنیم.
این بازی مگه برگشت نداره ؟
حالا نوبت ما هم ميشه هموطنان جبران كنند
دیگه باختید بدم باختید...... حالا دیگه تمومش کنید این مسخره بازیو و توجیهات مسخررو
مگه بار اولتون بود رفتیدو مگه این مسائل قابل پیش بینی نبود.........
وقتی به بچه رو بدی نتیجش این میشه .....آخه بابا اینا ادم هستن ما افتادیم دنبالشان
زیاد این قضیه رو بزرگ نکنید چون در بازی برگشت احتمالاً کارهای تماشاگران ما به مراتب بدتر و زننده تر خواهد بود.
حمله کجاش بود؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!
شکایت شما هیچ ارزشی نداره.
بازی های سخت مدیر روزهای سخت می خواهد ، که الان نداریم
قدر کیروش ندانستند
وقتی ضعیف باشی از این حربه های کوچولو و ضعیف برای خودنمایی استفاده میکنی ...

کشوری میکرونزی که یکی از استانهای ما بود و به دست شاه پست و پلید و خودباخته و خودفروخته از ایران جدا شد و حالا برای ما میخوان لات بازی در بیارن ....
از ملت داخل مرزهای کشور که بگذریم. ما در این چهل سال چکار کردیم که پاره های تنمان مثل بحرین و آذربایجان به خون ما تشنه شده اند کجای کارمان عیب دارد؟
آقا این تیم بحرین نمیاد ایران یه حالی بهشون بدیم؟ دیگه دارن شکر میخورن
بله ... این نشون دهنده قدرت مطلق ما در منطقه است !!!!! اقایون حکومتی و مسئولان ، تحویل بگیرید !!! بحرین یک وجبی هم برای ما شاخ شده ، اونوقت شما در توهم قدرت مطلقه منطقه هستین !!!!!!!
وقتی به سرود ملی کشور احترام نگذاشتند بایستی تیم را از زمین خارج میکردند بهر حال این بازی رفت بود و برگشتی هم دارد
بازی برگشت درستشون میکنیم
بازی برگشتی هم در پیشه.
گذر پوست به دباغ خونه می افته
بالاخره که میان ایران برای بازی . . .
لامصب در دل ملتهای منطقه نفوذ کرده ایم.!!!!!
بعدش ما بخاطر کشمش ها و انقلاب داخلی شون, کل سیاست خارجی و دیپلماسی خودمون رو هدر دادیم.
از قدیم میگن برای بمیر که برات تب کنه.وضعیت عراق و سوریه هم به همین منوال هستش. جالبه بعدا میگن نه شما اشتباه میکنین. حساب مردم از دولت جداست. طرفداران رو که از امریکا و اسرائیل نمیارن. از بین خود مردم هستش.
طارمی چرا سروسونو نبرید؟
سلام : ما ایرانی و همیشه پیروزیم و متحد ، هنوز خیلی مونده تا بتونید وارد رقابتهای جهانی بشییییییین ، جوجه ها رو اخر پاییز میشمرند اقا سلمان
همیشه که به ما می گفتند مردم بحرین با ما هستند و طرفدار ایران هستند؟!!!!
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان
آخرین اخبار