بازدید 6365
۲

پیش‌بینی بانک جهانی از اقتصاد ایران در سال آینده

وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: آمار‌ها حکایت از این دارد که اقتصاد ایران به سمت ثبات و رونق می‌رود و حتی پیش بینی بانک جهانی این است که سال آینده اقتصاد ایران رشد مثبت را تجربه خواهد کرد.
کد خبر: ۹۳۰۶۸۹
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۸ - ۰۴:۳۲ 17 October 2019
به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، رضا رحمانی در بدو ورود به بوشهر در جمع خبرنگاران با اشاره به اهمیت حوزه صنایع دریایی عنوان کرد: امسال یکی از اولویت‌ها و برنامه‌های ویژه ما توسعه صنایع دریایی است.

وی افزود: نشستی با استاندار و نمایندگان استان بوشهر خواهیم داشت که محور پیگیری‌ها جمع بندی این مسائل خواهد بود و امیدواریم بتوانیم در رونق اقتصاد استان، مسائل تجاری مربوط به دریا و همچنین رونق تجارت دریایی موفق باشیم.

وزیر صنعت اظهار کرد: اخیرا در خصوص تخفیف ۲۰ درصدی سود بازرگانی تصمیمات خوبی گرفته شده است.

وی بیان کرد: بوشهر یکی از پیشانی‌های اقتصاد ملی و از ظرفیت‌های خوبی است که می‌تواند در زمینه گسترش و توسعه صادرات کشور نقش مهم و بیشتری را ایفا کند.

رحمانی تصریح کرد: آمار‌ها حکایت از این دارد که اقتصاد ایران به سمت ثبات و رونق می‌رود و این را هم منابع داخلی و هم منابع خارجی تایید کرده اند. حتی پیش بینی بانک جهانی این است که اقتصاد ایران سال آینده رشد مثبت را تجربه خواهد کرد.

وزیر صنعت، معدن و تجارت تاکید کرد: در شش ماهه نخست امسال نسبت به سال گذشته در اکثر محصولات مثل سیمان، پتروشیمی و صنایع غذایی با رشد مواجه بوده ایم، به غیر از یکی دو مورد خاص مانند خودرو که برنامه‌های خاصی برای آن تدارک دیده شده است و این ظرفیت را داریم که شاهد رشد و شکوفایی بیشتر باشیم.

وی با اشاره به اهمیت رشد و رونق تولید یادآور شد: انتظار داریم که همه پای کار بیایند تا شاهد تحقق این هدف باشیم. برنامه سال جاری این است که ۲ هزار واحد راکد مطلق را فعال سازی نماییم.

رضا رحمانی افزود: چند برنامه از جمله حفظ وضع موجود تولید، فعال سازی ظرفیت خالی واحد‌ها و برنامه دیگر فعال سازی ۲ هزار واحد راکد داریم که اهداف شش ماهه ما در این خصوص محقق شده است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۶
انتشار یافته: ۲
اقتصاد ما باید بوسیله بخش خصوصی توسعه یابد که شامل دانش بنیانها و استارتاپ هاست. مالیاتها باید بسرعت سر و سامان پیدا کنند. شرکتهای دولتی معاف از مالیات باید مالیات بدهند. بانکها سود سپرده را کم کنند. مالیات بر دلار و سکه و مسکن افزایش یابد و پول به سمت تولید هدایت شود.
جناب رحمانی لازم نیست به امر های داخلی و خارجی تکیه کنید که وضع اقتصاد خوب است یک فرد معمولی هم می داند وضع اقتصادی کشور خوب نیست و در بحران اقتصادی به سر می بریم شما کافی است سیمای میلی را اگر قدرتش دارید خواهش کنید یک نظر سنجی واقعی و به دور از جناحی بندی انجام دهد انوقت مشخص خواهد شد که اقتصاد در چه وضعی می باشد درست است که مسولان حکومت وضع زندگیشان خیلی خوب است و در رفاه کامل به سر می برند و از گرانی و تورم و بیکاری و تعطیلی کار خانجات برای زندگی مسولان بی تاثیر است و این دشمنان نظام هستند که می گویند اوضاع کشور خوب نیست از نظر شما ها بازنشستگان و حقوق بگیران و مردم عادی در زندگی هیچ مشکلی ندارند
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار