بازدید 4936
۳

اردوغان: با پمپئو و پنس دیدار نمی‌کنم

اردوغان در پاسخ به خبرنگار شبکه «اسکای نیوز»، در خصوص این‌که درباره چه مسائلی با پنس و پامپئو که به ترکیه سفر کرده‌اند گفتگو خواهد کرد گفت: «با آن‌ها ملاقات نمی‌کنم. آن‌ها باید با همتایان خودشان دیدار کنند. اگر ترامپ به اینجا بیاید با او دیدار خواهم کرد».
کد خبر: ۹۳۰۵۹۹
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۲ 16 October 2019
«رجب طیب اردوغان» روز چهارشنبه درباره سفر «مایک پنس» معاون اول رئیس‌جمهور آمریکا و «مایک پامپئو» وزیر امور خارجه آمریکا گفت، قرار نیست با آن‌ها دیدار کند.

به گزارش «تابناک» به نقل از فارس اردوغان در پاسخ به خبرنگار شبکه «اسکای نیوز»، در خصوص این‌که درباره چه مسائلی با پنس و پامپئو که به ترکیه سفر کرده‌اند گفتگو خواهد کرد گفت: «با آن‌ها ملاقات نمی‌کنم. آن‌ها باید با همتایان خودشان دیدار کنند. اگر ترامپ به اینجا بیاید با او دیدار خواهم کرد».

کاخ ریاست جمهوری آمریکا شامگاه سه‌شنبه (۲۳ مهر) طی بیانیه‌ای اعلام کرد که پامپئو به همراه پنس روز چهارشنبه این هفته به ترکیه سفر خواهند کرد.

در این بیانیه آمده بود، پنس در این دیدار با اردوغان دیدار کرده و به او خواهد گفت که ترامپ به ابقای تحریم‌های اقتصادی آمریکا علیه ترکیه تا زمان دست‌یابی به راه حل در شمال سوریه ادامه خواهد داد.

دولت آمریکا اخیراً گفته است که در برابر ترکیه به دلیل عملیات مذکور، سه ر. اه بیشتر پیش رو ندارد، یا اینکه برای مقابله با ترکیه به سوریه نیرو بفرستد، یا ترکیه را تحرم اقتصادی و مالی کند و یا اینکه برای بین ترکیه و شبه‌نظامیان کرد سوری که آنکارا آن‌ها را «تروریست» می‌داند، میانجی‌گری کند.

آمریکا روز سه شنبه دو وزارت‌خانه ترکیه (دفاع و انرژی)، را به همراه وزیر دفاع، وزیر انرژی و وزیر کشور تحریم کرد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۹
انتشار یافته: ۳
مثل اینکه اردوغان هم دچار توهم شده و باید شاهد سقوطش باشیم. انشالله
صد رحمت به سلطان سلیمان این دیگه زده یه سیم آخر شاه هم یه زمانی از این غرورها داشت
چقدر این دیکتاتور از خود راضیه.انشاالله بزودی شاهد سقوط او و حربش خواهیم بود.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار