بازدید 3101
۲

اردوغان هرگونه مذاکره با کرد‌ها را رد کرد

رجب طیب اردوغان اظهار کرد: عملیات "چشمه صلح" با موفقیت ادامه دارد و کشور‌های اروپایی هر روز از ما می‌خواهند این عملیات را متوقف کنیم.
کد خبر: ۹۳۰۵۸۰
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۶ 16 October 2019
رئیس‌جمهوری ترکیه با اشاره به اینکه عملیات ترکیه زمانی که ایجاد منطقه امن از منبج تا مرز‌های مشترک با عراق تکمیل شود، خاتمه می‌یابد هرگونه مذاکره با کرد‌های سوریه را رد کرد.

به گزارش ایسنا به نقل از اسکای نیوز، رجب طیب اردوغان، رئیس‌جمهوری ترکیه در اظهاراتی امروز (چهارشنبه) برخی رهبران به منظور توقف عملیات چشمه صلح با تماس می‌گیرند، اما امکان اعتماد به آنهاست.

رجب طیب اردوغان اظهار کرد: عملیات "چشمه صلح" با موفقیت ادامه دارد و کشور‌های اروپایی هر روز از ما می‌خواهند این عملیات را متوقف کنیم.

رئیس‌جمهوری ترکیه اظهار کرد، اگر می‌خواهید صحنه‌های کشتار غیرنظامیان را ببینید به افغانستان، راخین وقره باغ و بوسنی نگاه کنید.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۱
انتشار یافته: ۲
ارتش اردوغان تا حالا حدود ۶۰۰ شبه نظامی کرد را کشته اند ارتش اردوغان روشی داشی وار دارد و اسیر قبول نمیکند و اسیران را با قتل میرساند
من سخنرانیش رو کامل گو دادم. البته حرفای خیلی مهمتری هم زد.
مثلا اینکه شمایی که الان به تروریستهای پ ک ک به چشم مظلوم نگاه میکنید و ما شدیم ظالم. فردا روزی همین تروریست ها مثل گذشته که هزاران شهید دستتان گذاشتند، کشته های زیادی برایتان درست خواهند کرد. مرزهایتان را نا امن خواهند کرد مثل گذشته که میکردند. درسته که شما الان داییه مهربانتر از مادر شدید و به ما می تازید ولی ما مردم ترک هستیم و باز تنهاتون نخواهیم گذاشت
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر