بازدید 4931

تخریب ۱۰۰ ویلای غیرمجاز در شهریار

دادستان شهریار از تخریب ۱۰۰ ویلای فاقد مجوز ساخت در روستای الورد از توابع صباشهر خبر داد.
کد خبر: ۹۳۰۰۹۴
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۰ 14 October 2019
به گزارش «تابناک» به نقل از ایلنا، حمید عسگری‌پور دادستان عمومی و انقلاب شهریار اظهار داشت: برای ساخت‌وساز در بسیاری از زمین‌های کشاورزی و تبدیل غیرمجاز کاربری آن‌ها مجوز قانونی وجود ندارد و این ساخت‌وساز‌ها بدون رعایت موارد قانونی و مجوز جهاد کشاورزی ساخته شده بود که با دستور قضایی تخریب شد.

وی افزود: تاکنون بیش از ۱۰۰۰ پرونده ساخت‌وساز غیر مجاز در شهرستان شهریار تخریب و با آن برخورد شده و اخذ هرگونه مبلغی برای جواز یا اجازه ساخت در باغات غیر قانونی است.

دادستان شهریار گفت: متاسفانه عده‌ای سودجو برای منافع شخصی خود اقدام به تخریب باغ‌ها و ساخت ویلا بدون در نظر گرفتن موارد قانونی و مجوز‌های جهاد کشاورزی می‌کنند و اینکه تنها شهرداری‌ها مجوز ساخت را صادر کنند بدون نظارت و مجوز اداراتی مانند جهاد کشاورزی، قانونی نیست و با آن برخورد می‌شود.

عسگری پور بیان داشت: امروز حدود ۱۰۰ باغ ویلا غیرمجاز آزادسازی شد و اراضی کشاورزی و باغات تغییر کاربری داده شده به حالت اولیه برگشت.

وی تصریح کرد: به تمام مسوولان ادارات و نهاد‌های دولتی، شوراها، شهرداری‌ها، بخشداری‌ها و دهیاری‌ها تذکر داده می‌شود که به هیچ عنوان حق اخذ وجوهی برای تغییر کاربری اراضی از مراجعه کنندگان را ندارند و این مورد جرم است و مورد تعقیب قضایی قرار خواهند گرفت.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی