بازدید 2601

روایت سندرز از تفاوت او و ترامپ

سندرز روز یکشنبه در مصاحبه‌ای با شبکه تلویزیونی «ای‌بی‌سی»، گفت: «تفاوت من و ترامپ این است که او دروغ می‌گوید و من نه.»
کد خبر: ۹۲۹۹۱۹
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۶ 14 October 2019
«برنی سندرز» نامزد دموکرات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا، ضمن انتقاد شدید به تصمیم «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا در خروج نیرو‌های آمریکایی از شمال سوریه، او را به دلیل رها کردن متحدان کرد، یک دروغگو نامیده است.

به گزارش «تابناک» به نقل از فارس سندرز روز یکشنبه در مصاحبه‌ای با شبکه تلویزیونی «ای‌بی‌سی»، گفت: «تفاوت من و ترامپ این است که او دروغ می‌گوید و من نه.»

وی گفت: «شما نباید با یک توئیت و گفتگو با اردوغان (رئیس‌جمهور ترکیه) به یک متحدی که ۱۱ هزار نیروی خود را در مبارزه با تروریسم از دست داده، پشت کنید.»

سندرز در این مصاحبه تصمیم آمریکا برای خروج نظامیان را «تخطی» نامید، اما خود را به عنوان «مخالف سرسخت جنگ‌های بی‌پایان» معرفی کرد.

ترکیه روز چهارشنبه (۱۷ شهریورماه) به بهانه «مقابله با تروریسم» و ایجاد «یک منطقه امن برای اسکان آوارگان سوری» به مناطق تحت کنترل شبه نظامیان کرد در شمال سوریه حمله کرد. این اقدام با محکومیت جهانی روبرو شده است.

کاخ سفید بعد از گفت‌وگوی تلفنی ترامپ و «رجب طیب اردوغان» رئیس‌جمهور ترکیه اعلام کرد که نیرو‌های آمریکایی از مناطق نزدیک به نوار مرزی سوریه و ترکیه عقب‌نشینی می‌کنند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار