بازدید 2801
۴

اردوغان: چشم به خاک سوریه نداریم

اردوغان در ادامه مدعی شد که شبه نظامیان کُرد از مکان‌هایی نظیر پارک، بیمارستان و مکان‌های عبادتی اقدام به حمله می‌کنند تا اینگونه تلفات غیرنظامیان افزایش یابد.
کد خبر: ۹۲۹۷۸۸
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۹ 13 October 2019
«رجب طیب اردوغان» رئیس جمهور ترکیه روز یکشنبه گفت: به اراضی سوریه چشم طمعی ندارد و آنکارا با عملیات در شمال سوریه به دنبال تجزیه این کشور نیست.

به گزارش فارس رئیس جمهور ترکیه در ادامه گفت: «هیچگونه چشم طمعی به سرزمین‌های سوریه نداریم، بلکه در برابر کسانی ایستاده‌ایم که به دنبال تقسیم و پاره پاره کردن این کشور هستند.»

وی افزود: «هر زمانی که مشکلی ایجاد شود با "ولادیمیر پوتین" رئیس جمهور روسیه تماس تلفنی برقرار خواهیم کرد. ما در حال اتخاذ گام‌های ضروری با یکدیگر هستیم.»

اردوغان در ادامه مدعی شد که شبه نظامیان کُرد از مکان‌هایی نظیر پارک، بیمارستان و مکان‌های عبادتی اقدام به حمله می‌کنند تا اینگونه تلفات غیرنظامیان افزایش یابد.

او همچنین گفت: اعلام خبر فرار اسرای داعشی، «گمراه‌کننده» است و با هدف تحریک افکار عمومی و سیاستمداران غربی منتشر می‌شود.

ترکیه بعد از اعلام تصمیم آمریکا برای عقب‌نشینی از مناطق تحت کنترل شبه نظامیان کرد در شمال سوریه و به بهانه ایجاد یک «منطقه امن» برای اسکان آوارگان سوری، عملیات نظامی را در این منطقه آغاز کرده است. بنا بر اعلام آنکارا، ارتش ترکیه قصد دارد تا عمق ۳۰ تا ۳۵ کیلومتری سوریه پیشروی کند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۰
انتشار یافته: ۴
بهترین فرصت برای با خاک یکسان کردن صد ایسیلو الآن است،بنظرم موشک بدید دست کردای شیعه سد ها رو بزنن (یجوری که عمرا درست بشه) بعدم بیفته گردن کردای سنی ،این کثافتا همدیگر رو مثل سگ پاره کنن،این اردوغان پدرسگ عمری حق ندارد آب را بروی شیعیان ببندد.
غرب که اینهمه سر وصدا درباره کردهای هم پیمان خودش درمیاره چرا صدها هزار بیگناه یمنی رو ندید؟ چرا درباره اونها جنجال درس نکردن
ای شیطون!!! اتفاقا داری خوبش هم داری اگر بزارنت تا زنجان و ساوه هم میای!
نامردی را ببینید شبه نظامیان کُرد از مکان‌هایی نظیر پارک، بیمارستان و مکان‌های عبادتی اقدام به حمله می‌کنند تا اینگونه تلفات غیرنظامیان افزایش یابد.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار