بازدید 1707

جدا شدن یکی از فرماندهان ارشد یمنی از امارات و بازگشت به صنعاء

عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن اعلام کرد که بازگشت یکی از فرماندهان ارشد نیروهای "طارق صالح" به صنعاء به منزله ضربه هولناکی به کشورهای متجاوز است.
کد خبر: ۹۲۹۳۹۲
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۱ 12 October 2019

عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن اعلام کرد که بازگشت یکی از فرماندهان ارشد نیروهای "طارق صالح" به صنعاء به منزله ضربه هولناکی به کشورهای متجاوز است.

به گزارش ایسنا، محمد البخیتی، عضو دفتر سیاسی انصارالله یمن به المیادین گفت: یکی از فرماندهان ارشد نیروهای "طارق صالح" که مورد حمایت امارات هستند، به صنعاء بازگشته است. بازگشت این فرمانده به صنعاء ضربه هولناکی به کشورهای متجاوز است. هویت این فرمانده بعداً اعلام خواهد شد. بیشتر سربازان و فرماندهان در صف دشمن می‌خواهند به صنعاء بازگردند، اما از مجازاتشان توسط کشورهای متجاوز و اینکه نتوانند در امنیت بازگردند، هراس دارند.

وی درباره انگیزه این فرمانده از بازگشت گفت: مهم‌ترین انگیزه وی بدرفتاری نیروهای طارق صالح است. این نیروها همچنین واقعیت طمع‌ورزی کشورهای متجاوز و جنایت‌هایی را که امارات در ساحل غربی مرتکب شده است، درک کردند.

البخیتی گفت: بازگشت این فرمانده یا دیگر فرماندهان در آینده مشکل بزرگی را برای کشورهای متجاوز به وجود خواهد آورد، این کشورها نه فقط برای نبرد در جبهه‌های داخلی بلکه در دفاع از مرزهای عربستان نیز کاملا به این نیروهای یمنی متکی هستند. اگر نیروهای یمنی نبودند ارتش و کمیته‌های مردمی می‌توانستند به مرزهای عربستان نفوذ کنند.

همزمان وزارت کشور یمن در صنعاء از بازگشت ۱۱۳ نیروی یمن طی ۱۰ روز اخیر خبر داد که چند تن از آن‌ها در رده فرماندهی بوده و توسط نیروهای متجاوز فریب خورده بودند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار