بازدید 2844

حضور ۸۵۰۰ مرزبان برای خدمات‌دهی به زوار

کد خبر: ۹۲۹۳۲۱
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۸ - ۰۷:۵۲ 12 October 2019

فرمانده مرزبانی ناجا از به فعالیت ۸۵۰۰ مرزبان در مرز‌ها برای ماموریت اربعین خبر داد.

به گزارش «تابناک» به نقل از فارس، سردار قاسم رضایی فرمانده مرزبانی ناجا در پاسخ به این سوال که چه تعداد از نیرو‌های مرزبانی در مرز‌های چهارگانه مستقر هستند؟ اظهار داشت: در مرز‌های چهارگانه غربی کشور (مهران، چذابه، شلمچه و خسروی) بیش از ۶ هزار و ۵۰۰ مرزبان صرفا برای مأموریت بزرگ و معنوی اربعین حضور و فعالیت دارند.

وی افزود: علاوه بر این در مرز‌های بازرگان، جلفا، بیله سوار، آستارا، دوغارون و میرجاوه نیز ۲ هزار از نیرو‌های مرزبانی در حال خدمات دهی به زوار اربعین هستند؛ این در حالی است که سایر مرزبانان با آمادگی کامل در مرز‌های دیگر کشور فعالیت می‌کنند.

این مقام عالی مرزبانی ناجا در پاسخ به این سؤال که «آیا در مرز‌ها ناامنی گزارش شده است؟»، پاسخ داد: خیر، مشکل ناامنی نداشتیم و با همت مرزبانان، رصد و واپایشی که از مرز‌ها صورت می‌گیرد، امنیت بر مرز‌ها حاکم است.

سردار رضایی درباره بسته شدن موقت برخی مرزها، گفت: متاسفانه در کشور عراقی شاهد ضعف‌هایی در حوزه ترابری و حمل و نقل زوار هستیم و این باعث شده که در مواردی و برخی مرزها، شاهد کندی پذیرش زوار از سوی دولت عراق باشیم، اما رایزنی‌ها برای فراهم شدن زیر ساخت و امکانات مطلوب ادامه دارد.

فرمانده مرزبانی ناجا با اشاره به حضور میدانی در مرز‌ها و برگزاری نشست‌های مستمر با طرف عراقی، گفت: در راستای بازدید از مرز‌ها و تسهیل تردد زوار اربعین حسینی (ع)، فردا عازم مرز خسروی و سپس مرز‌های مهران، چذابه و شلمچه هستم.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان