بازدید 3335

واکنش قلعه‌نویی به شایعه زدوبند با ویلموتس!

شما اگر این سوال را از ویلموتس بپرسید به همه ما می‌خندد که بگوید یک چنین شایعه‌ای است. خود او گفته مجید حسینی نبوده و ما نورافکن را دعوت کردیم. این آدم‌ها، چون در گذشته این کار‌ها را کرده‌اند و واقعا شاید نتیجه هم گرفتند، فکر می‌کنند همه باشگاه‌ها این مدلی هستند
کد خبر: ۹۲۹۲۱۷
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۲ 12 October 2019

سرمربی تیم سپاهان در واکنش به شایعاتی که درمورد دعوت امید نورافکن به اردوی تیم ملی بزرگسالان مطرح شده است، گفت: آن‌هایی که این صحبت‌ها را مطرح می‌کنند، احتمالا خودشان این کار را در گذشته انجام داده‌اند و فکر می‌کنند بقیه هم مثل خودشان هستند.

به گزارش تابناک ورزشی، امیر قلعه‌نویی در گفتگو با رادیو در مورد صحبت‌هایی که پیرامون تعویق بازی سپاهان و پیکان در جام حذفی و دعوت امید نورافکن به اردوی تیم ملی بزرگسالان به عنوان چهارمین ملی پوش سپاهان مطرح شده است، گفت: آن‌هایی که این حرف‌ها را می‌زنند به نظر من مصداق ضرب‌المثل کافر همه را به کیش خود می‌پندارد، است. این‌ها احتمالا در گذشته خودشان این کار‌ها را کرده‌اند و نتیجه گرفته‌اند و فکر می‌کنند همه تیم‌ها این مدلی هستند. ما در سه بازی گذشته چه نتایجی به دست آوردیم؟ تنها تیمی که به نظرم واقعا ضرر کرد سپاهان بود که در بهترین شرایط از مسابقات دور شده است.

وی در مورد اینکه نورافکن به واسطه عملکردش حقش بود که به تیم ملی دعوت شود، گفت: شما اگر این سوال را از ویلموتس بپرسید به همه ما می‌خندد که بگوید یک چنین شایعه‌ای است. خود او گفته مجید حسینی نبوده و ما نورافکن را دعوت کردیم. این آدم‌ها، چون در گذشته این کار‌ها را کرده‌اند و واقعا شاید نتیجه هم گرفتند، فکر می‌کنند همه باشگاه‌ها این مدلی هستند. اما نه! ما تنها چیزی که از این فوتبال می‌خواهیم تنها عدالت است. به زمین برویم، قشنگی‌های فوتبال همین برد و باخت به قول علی آقا پروین ۷۲ ساعت تا یک هفته است. بعدش تمام می‌شود و می‌رود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر