بازدید 4151

اختصاص پارکینگ ویژه به بانوان در ورزشگاه آزادی

کد خبر: ۹۲۹۰۱۳
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۵ 10 October 2019

سرهنگ رازقی از اختصاص پارکینگ ویژه به بانوان در ضلع شرقی ورزشگاه آزادی خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، سرهنگ محمد رازقی رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ درباره تمهیدات ترافیکی پلیس راهور برای مسابقه فوتبال ایران-کامبوج اطهار کرد: تمهیدات ترافیکی ویژه‌ای را همانند مسابقه‌های فوتبال گذشته برای معابر اطراف و منتهی به ورزشگاه آزادی در نظر گرفتیم.

وی با اشاره به استقرار مأموران پلیس راهور در اطراف ورزشگاه آزادی برای برگزاری مسابقه فوتبال ایران-کامبوج پیش از حضور تماشاگران افزود: ضلع غربی و شرقی ورزشگاه آزادی تحت پوشش ترافیکی قرار می‌گیرد و با توجه به حجم استفاده تماشاگران از پارکینگ‌ها برای پارک خودروهای خود سعی داریم چینش خودروهای پارک شده به گونه‌ای مرتب باشد تا بتوانیم از ظرفیت پارکینگ‌ها به نحو احسن استفاده کنیم.

رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ با بیان اینکه بیشتر پارکینگ‌ها در بلوار غربی ورزشگاه آزادی واقع شده‌اند، گفت: طول بزرگراه آزادگان و پل غربی را به صورت ویژه تحت پوشش قرار می‌دهیم. همچنین همانند مسابقه‌های فوتبال گذشته در صورت نیاز محدودیت تردد را در ورودی غرب به شرق و شرق به غرب آزادراه و پل غربی ایجاد می‌کنیم.

سرهنگ رازقی ادامه داد: در صورت نیاز در مسیر جنوب به شمال بلوار غربی از تقاطع خیابان ولیعصر(عج) محدودیت ترافیکی اعمال می‌کنیم و در زمان تخلیه بلوار ضلع غربی را به صورت شمال به جنوب و به صورت یک‌طرفه می‌کنیم.

وی افزود: انتظار داریم که تمام تماشاگرانی که به ورزشگاه آزادی برای تماشای مسابقه امروز مراجعه می‌کنند با پلیس راهور همکاری‌های لازم را داشته باشند و افرادی هم که در محدوده‌های اطراف ورزشگاه قصد تردد دارند مراقب عبور و مرور عابران پیاده در سطح معابر اصلی و آزادراه باشند و همچنین عابران پیاده هم در رفت و آمد خود دقت کنند.

رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ در پاسخ به این سوال که آیا برای رانندگان خانم پارکینگی در نظر گرفته شده است؟ گفت: برای بانوانی که با وسیله نقلیه به ورزشگاه آزادی مراجعه می‌کنند، پارکینگ ضلع شرقی استادیوم در نظر گرفته شده است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر