بازدید 5717

تفریحات بی‌نهایت خاص، فوق‌العاده هیجان‌انگیز و جذاب در سفر

کد خبر: ۹۲۸۸۸۶
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۱ 09 October 2019

در سفر ها به اقصا نقاط جهان می توان خود را به تفریح های خاص دعوت کرد و چالش های جدید را در سفر تجربه کرد.

به گزارش «تابناک»، مثلا کشف یک جزیره با قایق یا یک کمپینگ جذاب و خاص در دل کوه و طبیعت یا حتی کشف سرتاسر یک شهر با دوچرخه و کلی چالش های جدید که می تواند برایتان سفری لذت بخش و هیجان انگیز را رقم بزند.

یک پیاده روی و کوهنوردی هیجان انگیز در ترکیه

Carian Trail طولانی ترین مسیر پیاده روی، در جنوب غربی ترکیه می باشد. این مسیر دارای یک تاریخ و فرهنگ غنی از گذشته تا به امروز می باشد.Carian Trail یک مسیر پیاده روی به مسافت 800 کیلومتر می باشد این مسیر دارای یکی از زیباترین مناظر طبیعی در ترکیه می باشد. برای رفتن به Carian Trail باید از طریق شهر های مدرن آیدین و موغلای شروع به کاوش کرد.
این مسیر نام خود را از تمدن قاجاریه 3000 سال پیش گرفته است و مطابق با استاندارد های بین المللی برای مسافرت و گردش برای توریست ها می باشد.همه ساله هزاران نفر در این مسیر شروع به پیاده روی می کنند.
این مسیر از 46 مرحله با 220 نشانه گذرگاه و 33000 علامت گذر عبور می کند. مسافران می توانند از قایق رانی و دوچرخه سواری در طبیعت زیبا استفاده کنند.این مسیر پر از چادر های مسافرتی، کمپینگ است که مسافران می توانند یک غروب بی نظیر را تماشا کنند و از لذت ببرند.
شما می توانید سفر خود به ترکیه را با تور استانبول آغاز کنید و شهر به شهر این کشور زیبا را کشف کنید و از همه جاذبه ها و طبیعت بکر آن لذت ببرید .

سفر به مالدیو مدیترانه، جزیره سولوادا

ترکیه بهشتی در آسیا و اروپا کشوری پراز مکان های جذاب و دیدنی این کشور پر از شگفتی است که برای دیدن هر کدوم از آن ها کلی زمان باید صرف کرد.شهرهای رنگی رنگی و جزیره های زیبا و دیدنی آن هر ساله میزبان کلی گردشگر و توریست می باشد.
جزیره سولوادا این بهشت گرمسیری یکی از زیبا ترین مقاصد توریستی است که همه دوست دارند به آن سفر کنند. به دلیل آب های فیروزه ای و ماسه های سفید این جزیره را به مالدیو مدیترانه و آنتالیا معروف کرده است و واقعا همچون مالدیو زیبایی بکر و دیدنی دارد.

این جزیره یکی از جالب ترین و زیبا ترین جزایر ترکیه می باشد و در غربی ترین جای آنتالیا و پانزده کیلومتری آدراسان واقع شده است.ساختار سنگی این جزیره حاوی کربنات کلسیم می باشد. راز شن و ماسه های سفید و آب های گرمسیری در این مکان زیبا وجود میکروارگانیسم هایی است که در این ماسه ها وجود دارد.خیلی ها عقیده دارند که آب های این جزیره به درمان سنگ کلیه کمک می کند و میام مردم محلی این موضوع رواج دارد.

با داشتن ساحلی زیبا و بکر و طبیعتی بی نظیر، محبوبیت این جزیره رو به افزایش می باشد و همه منتظر محبوبیت و توسعه این جزیره بی نظیر در سواحل ترکیه می باشند تا این جزیره هم مثل تمام جزایر زیبا ترکیه رونق بگیرد و میزبان گردشگران و توریست ها به بهترین شکل ممکن باشد.
شما می توانید سفر خود به این جزیره و کشف آن را با تور های آنتالیا آغاز نمایید و یک با گذر از یک مسیر کوتا به این مکان زیبا و دیدنی برسید و یک سفر جذاب را برای خدتان رقم بزنید.

کشف باتومی با دوچرخه

باتومی شهر ساحلی است که آب و هوای نیمه گرمسیری دارد و این ها بدین معنی هستند که سفر به باتومی می تواند یک سفر ساحلی ایده آل باشد. این شهر ساحلی و زیبا یکی از تاریخی ترین شهرهای گرجستان است و گذشته از این، به خاطر سرسبز بودنش و همین طور به خاطر سواحل جذابش همیشه شهرت داشته است. همه این ها با هم باعث می شوند که دوچرخه سواری در باتومی یک تفریح جذاب و به یادماندنی باشد. به هر حال اگر شما هم از دوچرخه خوشتان می آید و دوست دارید که در سراسر یک شهر زیبا و شگفت انگیز پدال بزنید، باید به باتومی سفر کنید! با ما همراه باشید تا با هم در تور باتومی گشتی با دوچرخه بزنیم.

می توانید دوچرخه تان را در گوشه ای از بلوار باتومی قفل کنید و در جایی باستید تا زیباترین غروب خورشید را بر فراز دریای سیاه تماشا کنید. جالب است که بدانید این بلوار علی الخصوص در ماه های تابستانی سال بسیار سرزنده است و هم اهالی باتومی و هم توریستان زیادی در گوشه کنار آن تفریح می کنند و مطمئن باشید که انرژی مثبت آن ها حال دل شما را هم خوب می کند!

باید 12 کیلومتری را از باتومی با دوچرخه پدال بزنید تا به یک روستای زیبا و سنتی گرجی به نام روستای آچاریستسکالی برسید. روستایی که چشم انداز بی نظیری به کوهستان های اطرافش دارد و بسیار زیباست. توصیه ما به شما این است که با دوچرخه گشتی در این روستای سنتی بزنید و بیشتر با تاریخ و فرهنگ باتومی آشنا شوید. در این روستا می توانید یک غذای سنتی خوشمزه به نام خاچاپوری را امتحان کنید. خاچاپوری یکی از لذیذترین و منحصر به فردترین غذاهای گرجستان است و برای تهیه آن یک نان را پر از پنیر خوشمزه می کنند. مطمئن باشید که طعم این غذا شما را هم شگفت زده می کند و حیف است که فرصت چشیدن طعم بی نظیر آن را در این روستای سنتی از خودتان بگیرید.

با دوچرخه شهر را کشف کنید و یک تجربه بی نظیر را برای خودتان رقم بزنید. این روز ها سفر به گرجستان راحت شه است و شما می توانید به راحتی تور های گرجستان را تهیه کرده و آماده یک سفر جذاب به شهر های زیبا و دیدنی آن شوید .

 

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان