بازدید 3500
۱

کمک ۳ میلیاردی استانداری به نفت مسجدسلیمان برای حفظ تارتار

ظرف چند روز آینده سه میلیارد تومان به نفت مسجدسلیمان علی‌الحساب کمک کنیم. با این حال باز به من گفتند که تارتار با گل‌گهر قرارداد بسته که من به او گفتم قرار بود سه روز به خاطر من منتظر بماند. در هر صورت من روی قولم هستم
کد خبر: ۹۲۸۷۷۸
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۹ 09 October 2019

استاندار خوزستان گفت: با تارتار صحبت کردم و خواستم دو سه روز صبر کند و قول دادم مشکل را حل کنیم و اگر هم امکانش نباشد صراحتا می‌گوییم امکان آن نیست.

به گزارش تابناک ورزشی، در روز‌های اخیر موضوع انحلال تیم‌های نفتی لیگ برتر مطرح شد و حتی طی یکی دو روز اخیر به خاطر شرایط بد مالی نفت آبادان و نفت مسجدسلیمان، موضوع جدایی اعضای کادرفنی این تیم‌ها منتشر شد تا بعد از انحلال نفت تهران، حالا نگرانی‌ها برای دو تیم نفت دیگر لیگ برتر آغاز شود. با این حال غلامرضا شریعتی، استاندار خوزستان که میهمان روزنامه «فرهیختگان» بود در صحبت‌هایی امیدوارکننده این نوید را داد تا به‌زودی برخی مشکلات مالی تیم‌های جنوبی حل و فصل می‌شود تا بتوانند در آینده به کار خود ادامه دهند. 

چه سرنوشتی در انتظار نفت آبادان و نفت مسجدسلیمان خواهد بود؛ به‌خصوص تیم مسجدسلیمانی که شنیده می‌شود تارتار در آستانه جدایی از آن قرار دارد؟

جلسه‌ای با هیات‌مدیره نفت مسجد سلیمان داشتیم و قرار شد ظرف یکی دو روز آینده علی‌الحساب دو سه میلیارد تومان برای این تیم تامین کنیم ضمن اینکه شرکت ملی نفت هم بنا بود با تقاضای من براساس مسئولیت‌های اجتماعی به اداره‌کل ورزش و جوانان استان کمک کند. در این خصوص منتظر مصوبه شرکت ملی نفت هستیم و ان‌شاءالله از آن محل نیز تیم نفت مسجدسلیمان را حمایت و کمک خواهیم کرد. درخصوص نفت آبادان نیز منطقه آزاد به این تیم کمک کرده و امسال هم ان‌شاءالله این کمک‌رسانی ادامه خواهد داشت و نسبت به این قضیه متعهد است.

پس پول برسد شاید تارتار ماندنی شود؟

با او صحبت کردم و خواستم دو سه روز صبر کند و قول دادم مشکل را حل کنیم و اگر هم امکانش نباشد صراحتا می‌گوییم امکان آن نیست. او یک مقدار از برخی حرف‌ها گله‌مند بود که به آن‌ها عمل نشده یا به عقیده‌اش پشت‌گوش انداخته شده و می‌گفت: اگر با صداقت رفتار شود، بهتر است. گفتم ظرف دو، سه روز آینده تکلیف را به وی اعلام می‌کنم. الان هم برنامه داریم ظرف چند روز آینده سه میلیارد تومان به نفت مسجدسلیمان علی‌الحساب کمک کنیم. با این حال باز به من گفتند که تارتار با گل‌گهر قرارداد بسته که من به او گفتم قرار بود سه روز به خاطر من منتظر بماند. در هر صورت من روی قولم هستم و قرار است در این چند روز درخصوص پرداختی‌ها تعین تکلیف شود، اما در هر صورت او هم مختار است که روی قرارش باشد یا نه و یا خودش تصمیم دیگری بگیرد. دوست داریم با توجه به موفقیت‌هایی که داشتند در خدمت‌شان باشیم و اگر راه دیگری را انتخاب کردند و صلاح را در این دیدند ما هم نمی‌توانیم تیم را رها کنیم و باید راه خیر را برای مسجدسلیمان انتخاب کرده و به پیش برویم.

وضعیت فولاد را چطور ارزیابی می‌کنید؟

شاید در سیاست‌های این باشگاه بحث قهرمانی کمرنگ باشد، اما این تیم سعی می‌کند با وجود ورزشگاه و امکانات خوبی که دارد به صورت پایه‌ای کار کند هرچند درخصوص این تیم هم به سمتی می‌رویم که بحث قهرمانی نیز برای آن‌ها پررنگ شود.

در خطه‌ای که استقلالی زیاد دارد، حیف است که استقلال خوزستان در لیگ برتر نیست؟

زمانی که گروه ملی با مشکل مواجه بود به کمک این تیم آمده و اجازه ندادم سقوط کند و دو سال از شرکت‌های مختلف استان کمک گرفتیم و از سقوط آن ممانعت کردیم. بعد که گروه ملی راه افتاد از آن‌ها خواستیم هزینه‌ها را پرداخت کنند، اما در این مسیر کمی کوتاهی شد و امسال مدیرعامل باشگاه با من صحبت کرد و گفت: قصد دارند به تدریج این تیم را مورد حمایت قرار دهند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
اینا بیت المال نیست فقط برای قرمز و ابی حدیث میشه
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار