بازدید 12558
گزارش

انگلیس به دختر معروف شطرنج ایران ویزا نداد+عکس

متاسفانه جواب این ویزا باید در سه هفته آماده می‌شد، ولی اکنون یک ماه و نیم می‌گذرد و من هنوز ویزای خود را دریافت نکرده ام.
کد خبر: ۹۲۸۷۷۴
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۶ 09 October 2019

بانوی شطرنج باز ایرانی به مسابقات انگلستان نرسید و این مسابقات را از دست داد.

به گزارش تابناک ورزشی، سارا خادم الشریعه که خود را برای بازی در مسابقات سوییس آماده کرده بود در اینستاگرام خود از نرسیدن به این مسابقات خبر داد. این بانوی شطرنج باز دلیل نرسیدن خود را به مسابقات آماده نشدن ویزای خود اعلام کرد.

انگلیس به دختر معروف شطرنج ایران ویزا نداد+عکس

او در اینستاگرام خود نوشت: در گفت‌وگویی که چندی پیش داشت، درباره ویزای خود و مسابقات سوییس گفته بود که چون این مسابقات در انگلیس برگزار می‌شود برای ویزا شینگن اقدام کردم و پاسپورت خود را به سفارت انگلیس تحویل دادم، ولی متاسفانه جواب این ویزا باید در سه هفته آماده می‌شد، ولی اکنون یک ماه و نیم می‌گذرد و من هنوز ویزای خود را دریافت نکرده ام.

این بانوی شطرنج باز این مسابقات مهم را از دست داد، ولی کم‌تر از دو هفته دیگر به مسابقات جام کارپف که ۸شطرنج باز در آن حضور دارند شرکت خواهند کرد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲۱
آخرش میخواستن برن سوییس یا انگلیس؟ انگلیس که ویزاش شینگن نیست. اگر مسابقات تو سوییس بود لطفا عنوان خبر رو اصلاح بفرمایید.
مرگ بر انگلیس
اگه یکی ازاختلاس کننده هایادزدان بیت المال درخواست ویزامیکرد،دو روزه بهش میدادن.پاسپورتش هم با پیک میفرستادن درخونش‌
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۱۹:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۷
خوب اونا از مدیزان کشور هستند
خبر یک مقدار گنگ است. مگر انگلیس ویزای شنگن میدهد؟ فکر کنم ویزای انگلیس برای انگلیس و ویزای شنگن برای سویس درخواست داده است.
این بانو صحیح نمی گوید انگلیس جز مجموعه شینگن نیست ویزای شینگن صادر نمی کند
روابط برون مرزی ایران داره روز به روز خرابتر و بدترمیشه و این درست برعکس شعارهای انتخاباتی آقای روحانی است که وعده افزایش اعتبارجهانی پاسپورت ایرانی را میدادند
من مقیم سوئیس هستم و اصلا برای دریافت ویزا سوئیس دلیلی به رفتن به سفارت انگلیس نبوده و نیست و می توانست مستقیم به سفارت سوئیس برود.
برای اطلاع هموطنان که می گویند انگلیس در جزع اتحادیه اروپا نیست بسیار غلط است. زیرا انگلیس تا خروج ۱۰۰% از آتحادیه اروپا ویزا شنگل می دهد و سوئیس خود ویزای شکن و را قبول دارد و هرکس این ویزا را داشته باشد بدون مشکل می تواند از وارد کشور سوئیس بشود.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۷
موندم تو یکی چطور ساکن سوئیس هستی که اولا هنوز نمیدونی درستش شنگن است نه شنگل یا شکن!!ثانیا از اون جالبتر اینه که هنوز فرق اتحادیه اروپا با حوزه شنگن رو هم نمیدونی!!بله انگلیس هنوز جزء اتحادیه اروپا هست و خارج نشده اما هیچ وقت جزء حوزه شنگن نبوده و همیشه برای سفر به انگلستان باید ویزای خود انگلیس رو بگیری
انگليس كه خواهر من جزو شينگن نيست. لابد براي همين ويزا طول كشيده كه فرم شنگن پر كرديد.
معلوم میشه مقصر خودش بوده نه انگلیس...مجید جان انگلیس شنگن نیست
ورزش سیاسی نیست!!!
این ویزای شنگن رو از کجاتون در آوردین؟ تو متن خبر که چیزی نیست
جلوگیری از ورود خانواده ء اعضای اطلاعاتی خب معمول است.
احتمال ء جنگ در عرصه ء بین الملل زیاد است.
اطلاعات باید هدف ء اصلی اش وظایف اش باشد.
نگران نباش یه زره دیگه روسری تو عقبتر بذاری دفعه بعد صادرش میكنن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۷
وااااای که امثال شماها چقد حقیر و پستید
هرگز نباید افسوس خورد.

فقط باید توکل کرد و کار را انجام داد.
پس نظر من كو؟!!غير قابل انتشار و در حال بررسي هم كه صفره؟!
بهترین ورزشکاران ایرانی میرن پناهنده میشن به دلیل وضع اسفناک ایران ،از جدو بگیر تا بقیه رشته‌ها ،معلومه که این مشکلات پیش میاد، به اضافه رژیم ایران که هر روز ایران را بی‌ابروتر میکنه و پاسپورت ایرانی را بی‌ارزشتر
خدانکندیک کلمه ای پس وپیش شودویابجای سوئیس انگلیس گفته شودویابرعکس ببینیدمخاطبین بجای منظورگزارش به حواشی بیشترازاصل مطلب میپردازندبقول ضرب المثل معروف شنونده عاقل باشدوبه منظورتوجه کندونه به طرزابرازوانشا واملای حروف این اکثراازبیکاری ماواشتیاقمان به دیده شدن است.
سوئیس چه ربطی به انگلیس داره؟
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر