بازدید 3132

اتوئو: گواردیولا مربی خوبی است ولی انسان خوب، نه!

کد خبر: ۹۲۸۵۴۰
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۲ 08 October 2019

اتوئو، آراگونز را بهترین مربی دوران بازیگری خود توصیف کرده است.

به گزارش تابناک ورزشی، اتوئو در مورد سه مربی بزرگ دوران فوتبالی خود صحبت کرده است. ساموئل اتوئو مهاجم سابق بارسلونا، چلسی و اینتر در مصاحبه اخیرش از تلاش برای ورود به دنیای مربیگری صحبت کرده است هر چند که هنوز برنامۀ مشخصی برای این امر تدارک ندیده است. او در این مصاحبه اشاراتی هم به مربیان سابق خود داشته است:

لوئیز آراگونز

«بهترین مربی ام؟ سخت است چرا که هر مربی ویژگی‌های خاص خود را دارد. اما اگر بخواهم یک نفر را فقط انتخاب کنم، آراگونز است. زمانی که در مایورکا بودیم صحبتی با او در دفترش داشتم که زندگیم را دگرگون ساخت. او گفت: من به هر آنچه می‌توانستم در مایورکا رسیده ام و بهتر است برای درک بهتر سطح بازیم، راهی باشگاه دیگری شوم. لوئیز شخصیت بزرگی داشت. او مثل یک پدر بود. بدل شدن به مربی مثل آراگونز واقعاً افتخار بزرگی است.

گواردیولا

«او را به عنوان یک مربی دوست داشتم، ولی به عنوان یک انسان نه. تحت نظر او بود که فوتبال بازی کردن را به طور دقیق یاد گرفتم. ضمن اینکه من بهتر از هر کس دیگری او را درک می‌کردم.»

مورینیو

«او برای یک ماه تمام من را روی نیمکت گذاشت. در پی این بود تا با این کار من را به شرایط خوب و فرم واقعیم بازگرداند. در دفتر کارش با او صحبت کردم، در این مورد به من توضیح داد و گفت: می‌خواهد به فرم خوبم بازگردم. من هم همین کار را کردم و در نهایت ما به توفیق رسیدیم. ما در آن تیم اینتر یازده جنگچو بودیم.»

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی