بازدید 6253
۱

عبدالله موحد: روی تشک برزنتی طلا می‌گرفتم

امکاناتی که در حال حاضر شما در اینجا دارید، ما هرگز نداشتیم. اولین امکان این است که کسی در فدراسیون کشتی حضور دارد که شما را دوست دارد و خودش در این تشک عرق ریخته و می‌داند که شما چقدر زحمت می‌کشید. تا زمانی که افرادی مانند آقای دبیر در اینجا هستند کسی زحمتش بی‌اجر نخواهد ماند.
کد خبر: ۹۲۸۵۱۶
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۰ 08 October 2019

عبدالله موحد دارنده مدال طلای کشتی آزاد المپیک ۱۹۶۸ مکزیکوسیتی و ۵ مدال طلای پیاپی جهان در فدراسیون کشتی حضور یافت و با علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی دیدار کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، این پیشکسوت کشتی کشور سپس با حضور در خانه کشتی محمد بناء ضمن دیدار با اعضای تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی امید اعزامی به رقابت‌های جهانی مجارستان نکاتی را نیز پیرامون راه و روش موفقیت به آن‌ها توصیه کرد.

وی خطاب به کشتی‌گیران زیر ۲۳سال ایران گفت: امکاناتی که در حال حاضر شما در اینجا دارید، ما هرگز نداشتیم. اولین امکان این است که کسی در فدراسیون کشتی حضور دارد که شما را دوست دارد و خودش در این تشک عرق ریخته و می‌داند که شما چقدر زحمت می‌کشید. تا زمانی که افرادی مانند آقای دبیر در اینجا هستند کسی زحمتش بی‌اجر نخواهد ماند. در موقعی که ورزش را شروع کردیم این امکانات نبود. ما در باشگاهی حضور داشتیم که هر طرف تمرین می‌کردیم به علت کوچکی جا سرمان به دیوار می‌خورد و روی تشک برزنتی کشتی می‌گرفتیم که زانوهایمان آسیب می‌دید.

یکی از پرافتخارترین کشتی‌گیران تاریخ ایران ادامه داد: افتخار می‌کنم یکی از فرزندان این سرزمین هستم. نشد آن چیزی که در مغزم بود را انجام دهم. دلم نمی‌خواست در آمریکا باشم و دوست داشتم که در ایران بودم و به جوانان خدمت می‌کردم، اما نشد. برای یکایک شما آرزوی موفقیت می‌کنم و مطمئنم اگر زحمت بکشید به درجاتی از قهرمانی می‌رسید که من و امثال من بوده‌اند. یا نباید به کشتی می‌آمدید، یا اگر آمدید، شش دانگ کار کنید، چون وقتی که می‌گذارید بر نمی‌گردد و حیف است که وقت را بی‌نتیجه از بین ببرید.

موحد در ادامه در خانه کشتی که به نام وی نام‌گذاری شده است حضور یافت و در روند نوسازی و تجهیز آن قرار گرفت. در این دیدار فدراسیون کشتی با اهدای لوح یادبود از این قهرمان کشتی کشور تقدیر کرد و در ادامه عکس یادگاری با حضور موحد و ملی‌پوشان گرفته شد.

عبدالله موحد: روی تشک برزنتی طلا می‌گرفتم

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
همه اردبیل با علی دایی و رضا زاده میشناسند در حالی که موحد اردبیلی الاصل
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار