بازدید 7139
۱
مرکز تحقیقات صداوسیما اعلام کرد

بیش از نیمی از مردم فقط فیلم و سریال تماشا می‌کنند

کد خبر: ۹۲۸۰۲۸
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۸ - ۰۵:۳۰ 06 October 2019
مرکز تحقیقات سازمان صداوسیما به تازگی آماری را درباره میزان استفاده مردم از تلویزیون و سایر رسانه‌ها منتشر کرده است که بر اساس آن «بیش از نیمی ازمردم فقط بیننده فیلم و سریال از تلویزیون هستند».

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، «مرکز تحقیقات سازمان صداوسیما در نظرسنجی جدید خود به مقایسه میزان استفاده مردم از سیمای جمهوری اسلامی و سایر رسانه‌ها در موضوعات مختلف پرداخته است که بر اساس آن در زمینه فیلم و سریال، ۸۱ درصد از مردم سراسر کشور بیننده فیلم و سریال از تلویزیون جمهوری اسلامی یا سایر رسانه‌ها هستند و ۵۰.۱ درصد مردم هم فقط فیلم و سریال را از سیمای جمهوری اسلامی دنبال می‌کنند.

بر اساس این نظرسنجی ۲۲.۱ درصد از مردم سراسر کشور فیلم و سریال را هم از سیمای جمهوری اسلامی و هم از سایر رسانه‌ها دنبال می‌کنند و ۸.۸ درصد هم فقط بیننده فیلم و سریال از سایر رسانه‌ها هستند.

میانگین تماشای فیلم و سریال از سیمای جمهوری اسلامی ایران در شبانه روز یک ساعت و ۴۷ دقیقه است؛ در حالی که میانگین تماشای فیلم و سریال از سایر رسانه‌ها در شبانه‌روز بر اساس این نظرسنجی ۴۰ دقیقه به دست آمده است.

در میان شبکه‌های مختلف تلویزیونی مردم فیلم و سریال خود را بیشتر از شبکه‌های سه، یک، آی فیلم، دو و شبکه استانی دنبال می‌کنند.

۳۷.۹ درصد از مردم بیشتر از شبکه سه،۲۶ درصد بیشتر از شبکه یک، ۲۱.۱ درصد بیشتر از شبکه آی فیلم، ۱۱.۱ درصد بیشتر از شبکه دو و ۱۰.۳ درصد بیشتر ازشبکه استانی محل زندگی خود فیلم و سریال تلویزیونی می‌بینند.

بر اساس این نظرسنجی ۱۳.۵ درصد از مردم بیشتر از ماهواره،۷.۷ درصد بیشتر از شبکه نمایش خانگی،۷.۶ درصد بیشتر از تلفن یا رایانه همراه خود و ۵.۷ درصد هم از سایت‌های اینترنتی برای دیدن فیلم و سریال مورد نظر خود استفاده می‌کنند.»
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۷
انتشار یافته: ۱
همون قسمت ماهواره کل اعتبار این اعداد رو برد زیر سوال
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان