بازدید 3096

لیگ یک| سپیدرود مقابل سرخپوشان گلباران شد، خوشه‌طلایی ازصدرافتاد

تیم پاکدشت که هفته قبل هم بادران را تا آخرین دقیقه در زمین این تیم شکست داده بود، نشان داده که با تداوم این روند یکی از گزینه‌های حضور در لیگ برتر بیستم فوتبال ایران محسوب می‌شود و جمعیت بسیار زیاد توابع تهران می‌توانند یک تیم برای تشویق و حمایت متعلق به منطقه خود در لیگ برتر سال آتی داشته باشند. این تیم با مدیریت و مالکیت رضا کبیری، سرمربیگری علی نیکبخت و سرپرستی مرتضی تبریزی بااین برد برای مدعیان خط و نشان کشید.
کد خبر: ۹۲۷۹۵۷
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۳ 05 October 2019

تیم فوتبال سپیدرود رشت هفته هفتم لیگ دسته اول را با شکستی سنگین مقابل حریف آماده و قبراق پاکدشتی پشت سر گذاشت.

به گزارش تابناک ورزشی، هفته هفتم لیگ دسته اول فوتبال ایران، عصر امروز (شنبه) با سه مسابقه پیگیری شد که نتایج این بازی‌ها در زیر آمده است. در این بازی ها تیم سرخپوشان پاکدشت بهترین نتیجه را گرفت و با چهار گل تیم سابقا لیگ برتری سپیدرود را در هم کوبید تا با صعود به نیمه جدول خود را به عنوان مدعی تازه صعود به لیگ برتر معرفی کند.

تیم پاکدشت که هفته قبل هم بادران را تا آخرین دقیقه در زمین این تیم شکست داده بود، نشان داده که با تداوم این روند یکی از گزینه های حضور در لیگ برتر بیستم فوتبال ایران محسوب می شود و جمعیت بسیار زیاد توابع تهران می توانند یک تیم برای تشویق و حمایت متعلق به منطقه خود داشته باشند. این تیم با مدیریت و مالکیت رضا کبیری، سرمربیگری علی نیکبخت و سرپرستی مرتضی تبریزی بااین برد برای مدعیان خط و نشان کشید.

با نتیجه امروز، خوشه طلایی با توقف در کرمان، ۱۵ امتیازی شد و به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به بادران، صدر جدول را به این تیم تقدیم کرد. نیروی زمینی هم با هدایت امید روانخواه، شاگردان محمود فکری در آلومینیوم اراک را شکست داد و با کسب نخستین پیروزی فصل خود به رتبه شانزدهم جدول صعود کرد. در آخرین بازی این هفته تیم‌های آرمان گهر سیرجان و مس رفسنجان از ساعت ۱۷:۴۵ به مصاف هم می‌روند.

سرخپوشان پاکدشت ۴ - سپیدرود رشت صفر
گل‌ها: صادق رضانیا (۴۱ و ۶۲) و حمید کاظمی (۵۲ و ۸۳) برای سرخپوشان

آلومینیوم اراک یک - نیروی زمینی ۲
گل‌ها: پیمان میری (۷۵ - پنالتی) برای آلومینیوم و عارف رستمی (۱۸) و علی خدادادی (۶۰) برای نیروی زمینی

مس کرمان صفر - خوشه طلایی ساوه صفر

 

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل