بازدید 4628
هشدار حماس به اشغالگران درباره عواقب جنایتشان

ده‌ها شهید و زخمی در هفتاد‌و‌هفتمین راهپیمایی بازگشت

هفتاد و هفتمین راهپیمایی بازگشت با عنوان «آشتی گزینه ملت ما است» با حضور هزاران نفر از قشر‌های مختلف مردم نوار غزه برگزار شد که این هفته نیز هدف حمله نظامیان رژیم اشغالگر قرار گرفت که به شهادت یک نفر و زخمی شدن ده‌ها نفر دیگر منجر شد.
کد خبر: ۹۲۷۸۰۹
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۸ - ۲۳:۵۷ 04 October 2019
به گزارش «تابناک» به نقل از تسنیم به نقل از فلسطین الیوم، وزارت بهداشت فلسطین در بیانیه‌ای از شهادت «علاء‌نزار حمدان» جوان ۲۲ ساله فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست در شرق جبالیا و زخمی شدن دست‌کم ۴۰ نفر دیگر خبر داد. نظامیان صهیونیست از همان لحظه شروع راهپیمایی جمعه آشتی گزینه ملت ما است، به سمت شرکت کنندگان در این راهپیمایی تیراندازی کرده و یا به سمت آن‌ها گاز اشک آور پرتاب کردند که شماری از آن‌ها دچار حالت خفگی هم شدند.

هشدار جنبش حماس به رژیم صهیونیستی درباره پیامد‌های جنایاتشان

از سوی دیگر حازم قاسم سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در واکنش به جنایت امروز نظامیان صهیونیست در هدف قرار دادن شرکت کنندگان در یک راهپیمایی مسالمت آمیز تصریح کرد نظامیان رژیم اشغالگر به عمد، شرکت کنندگان در تظاهرات مسالمت آمیز را هدف قرار دادند که این اقدام بر خلاف قوانین و مقررات بین المللی ونقض آن است.

سخنگوی حماس با هشدار به رژیم صهیونیستی درباره پیامد‌های جنایاتش علیه ملت فلسطین خواستار فشار طرف‌های میانجی (مصر، قطر و سازمان ملل) بر رژیم صهیونیستی برای متوقف کردن جنایاتش علیه ملت فلسطین شد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر