بازدید 3156

واکنش فرکی به جانشینی مجیدی در تیم ملی امید

کد خبر: ۹۲۷۷۰۱
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۵ 04 October 2019

سرمربی تیم فوتبال پیکان بعد از شکست خانگی مقابل نفت مسجدسلیمان به شایعه حضورش در تیم ملی امید واکنش نشان داد.

به گزارش تابناک ورزشی، حسین فرکی، سرمربی پیکان در نشست خبری بعد از شکست ۳ بر ۲ تیمش برابر نفت مسجد سلیمان اظهار کرد: آن روی فوتبال امروز یک بار دیگر خودش را نشان داد. قانونی که می‌گوید اگر گل نزنی می‌خوری، در مورد ما صدق کرد. از شکست امروز خیلی ناراحت هستم. حق ما شکست نبود. ما آمده بودیم که در این بازی برنده شویم و اولین شکست نفت را رقم بزنیم، اما این بازی به اولین پیروزی نفت تبدیل شد.

او ادامه داد: ما این پیروزی را به نفت مسجد سلیمان تقدیم کردیم. روی حریف شناخت داشتیم. به اهدافی را که در خط حمله دنبال می‌کردیم رسیدیم و دو بار هم در بازی جلو افتادیم. برای بار سوم می‌توانستیم باز هم جلو بیفتیم و برنده شویم که متاسفانه از فرصت‌مان استفاده نکردیم. همین موضوع باعث شد که حریف از یک اشتباه ما استفاده کرد و گل سوم را زد و زمان برای جبران وجود نداشت.

فرکی اضافه کرد: ما امروز به خاطر عملکرد خودمان شکست خوردیم. در مجموع ۵ توپ روی دروازه ما نیامد که سه گل خوردیم. اما در مقابل ما دو گل حساب شده و روی تاکتیک‌هایی که کار کرده بودیم به ثمر رساندیم. باز هم می‌توانستیم این کار را تکرار کنیم. به تیم حریف و تارتار تبریک می‌گویم. در ۵ بازی گذشته، نفت برابر تیم‌های مدعی نسبت به بازی‌اش با ما شانس‌های بیشتری داشت. امیدواریم در ادامه این زنگ هشداری برای تیم ما باشد. ما همیشه به تیم تاکید داریم که سعی کنیم در انتها و ابتدای هر نیمه تمرکز بالایی برای گل زدن و گل نخوردن داشته باشیم. ما در وقت‌های اضافه هر دو نیمه گل خوردیم.

سرمربی پیکان در مورد سرمربی‌گری تیم ملی امید هم گفت: با من صحبتی نشده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس