بازدید 7698
۱
گزارش بازی

اولین برد استقلال در لیگ؛ بدون تماشاگر و استراماچونی!

این نخستین پیروزی استقلالی ها در فصل جاری لیگ برتر بود و آبی‌پوشان تهران پس از شش هفته موفق شدند به برد سه امتیازی برسند. استقلال در جام حذفی هم نتوانسته بود در نود دقیقه پیروز شود! حالا شاگردان استراماچونی با این پیروزی ۶ امتیازی شده و تیم گل‌گهر نیز ۳ امتیازی باقی ماند.
کد خبر: ۹۲۷۶۷۳
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۸ 04 October 2019

تیم استقلال بدون هدایت سرمربی ایتالیایی و در غیاب تماشاگرانش، سرانجام در لیگ نوزدهم پیروز شد.

به گزارش تابناک ورزشی، در هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر آبی ها موفق شدند به نخستین برد این فصل خود در لیگ برتر دست یابد و گل‌گهر را در بازی خانگی بدون تماشاگر از پیش‌رو بردارند. از ساعت ۱۶ امروز (جمعه) دو تیم استقلال و گل‌گهر سیرجان در چارچوب هفته ششم لیگ برتر در ورزشگاه بدون تماشاگر آزادی به مصاف هم رفتند که میزبان موفق شد با نتیجه ۲ بر یک به پیروزی برسد. برای استقلال میلیچ (۶) و مهدی قائدی (۴۹) گلزنی کردند و تک گل تیم گل‌گهر را بهنام برزای (۱۱) وارد دروازه میزبان کرد.

اولین برد استقلال در لیگ؛ بدون تماشاگر و استراماچونی!

این دیدار با حکم کمیته انضباطی بدون تماشاگر برگزار شد.

ترکیب استقلال: سیدحسین حسینی، روزبه چشمی، وریا غفوری، محمد دانشگر، هروی میلیچ (۴۶ - میلاد زکی‌پور)، علی کریمی، فرشید اسماعیلی، مهدی قائدی (۷۹ - سجاد آقایی)، داریوش شجاعیان، مسعود ریگی (۴۶ - مرتضی تبریزی) و آرش رضاوند.

ترکیب گل‌گهر: میلاد فراهانی، عبدالله حسینی، محسن طرحانی، علیرضا ابراهیمی، مهران گلزاری (۸۱ - مهدی زبیدی)، بهنام برزای، مهرداد بایرامی (۸۷ - مهرداد عبدی)، علی قربانخانی، پیمان نامور (۶۴ - محمد زینالی)، سجاد آشوری و امین پورعلی.

سرمربی: وینکو بگوویچ

استقلال هر چند در این دیدار نمایش خوبی در بسیاری از دقایق داشت اما در دقایق پایانی باز هم نتوانست کیفیت خوب اوایل مسابقه را تکرار کند و به زحمت افتاد اما این بار بر خلاف هفته های گذشته به پیروزی رسید تا حالا از انتهای جدول فاصله بگیرد.

استراماچونی که از بازی با گل گهر محروم شده است، پیش از شروع بازی روی سکو‌ها رفت تا بازی را از نزدیک تماشا کند نکته مهم اینه که مسوولان حراست استادیوم با حضور او روی سکو‌ها مخالفت کردند و این مربی ایتالیایی از cip بازی تیمش را تماشا می‌کند. با تصمیم استراماچونی امروز مرتضی تبریزی بازی را برخلاف چند مسابقه اخیر از روی نیمکت تماشا می کند و  آرش رضاوند جانشین او در ترکیب استقلال شده است تا این مهاجم برای گل نزنی هایش تنبیه شود.

شرح گل:

دقیقه ۶- گل برای استقلال توسط میلیچ : سانتر وریا غفوری با ضربه سر ضرب میلیچ گل اول را برای استقلال به ارمغان آورد.

دقیقه ۱۱- گل برای گل گهر توسط برزای: ضربه بهنام برزای از روی نقطه پنالتی ابتدا توسط حسینی مهار شد، اما او خودش توپ برگشتی را وارد دروازه استقلال کرد تا مثل فصل قبل که در پدیده بود، به تیم مورد علاقه اش یعنی استقلال گل بزند.

دقیقه ۴۹ - گل برای استقلال توسط قائدی: ارسال بازیکن استقلال از سمت چپ با خروج و مهار اشتباه فرهانی همراه شد و دفاع هم نتوانست توپ را خوب دفع کند تا مهدی قائدی آن را در آستانه ورود به دروازه با کف پا وارد دروازه گل گهر کند.

اولین برد استقلال در لیگ؛ بدون تماشاگر و استراماچونی!

نیمه نخست

نخستین موقعیت بازی در دقیقه ۴ برای استقلال خلق شد که ضربه محمد دانشگر بعد از برخورد به دیرک دروازه گل‌گهر برگشت خورد و در نهایت راهی اوت شد.

در دقیقه ۱۰، داور به سود گل‌گهر پنالتی گرفت. بهنام برزای در محوطه جریمه استقلال توپ‌گیری کرد و طی برخورد با علی کریمی سرنگون شد تا داور نقطه پنالتی را نشان دهد. این صحنه با اعتراض بازیکنان استقلال همراه بود.

در دقیقه ۳۶، ابتدا مهدی قائدی خلق موقعیت کرد که ضربه او گل نشد و در بازگشت علی کریمی موقعیت بسیار خطرناکی را داخل محوطه هجده قدم گل گهر سیرجان از دست داد. ضربه او با اختلاف اندک از بالای دروازه فراهانی به بیرون رفت. دقایقی بعد، حرکت فرشید اسماعیلی در عرض زمین با شوتی محکم همراه شد که در داخل چارچوب نبود.

نیمه دوم

در نخستین دقایق گل گهر سیرجان صاحب موقعیت گل بسیار خطرناکی شد که بازیکن این تیم، نتوانست دروازه خالی استقلال را باز کند و در عین ناباوری توپ را به بیرون زد.

وریا غفوری دقیقه ۶۰ روی پاس خوب کریمی در محوطه جریمه صاحب موقعیت شد، اما ضربه این بازیکن استقلال را به گل سوم نرساند. دقایقی بعد یک موقعیت بسیار خوب برای استقلال خلق شد که مهاجمان استقلال در زدن ضربه نهایی ناکام بودند.

در اواخر بازی، بازیکنان گل‌گهر سیرجان توپی را به روی دروازه استقلال ارسال کردند که سیدحسین حسینی قبل از بازیکنان گل‌گهر توپ را در آغوش گرفت.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
اولين برد استقلال در مقابل وزارت ورزش فدراسيون فوتبال كميته انظباطي و داوران بود عزيزم
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار