بازدید 24983
توضیحات مهم رئیس‌جمهور درباره اتفاق غیرمنتظره در نیویورک؛

به عنوان نماینده ملت ایران برای هرگونه فداکاری آماده‌ام / هدف آمریکا از انجام مذاکره، صرفا استفاده داخلی بود/ رئیس‌جمهور آمریکا در پیام خصوصی گفت: تحریم‌ها را برمی‌دارد؛ اما ایران خواستار اعلام رسمی بود/ بن‌بستی برای مذاکره وجود ندارد

رئیس جمهور به سفر قبلی خود به نیویورک اشاره کرد و گفت: سفر به نیویورک، عمدتاً سیاسی بود و در آن طرحی برای امنیت منطقه هرمز ارایه کردیم. در آن سفر در زمینه مسائل جهانی نیز گفت‌وگو داشتیم. وزرا در سطح گروه ۱+۴ مباحث و جلسه‌ای داشتند و آمادگی‌هایی هم برای نشست ۱+۵ به وجود آمده بود که چهارچوب‌های آن جلسه مورد توافق همه طرف‌ها قرار گرفته بود.
کد خبر: ۹۲۷۲۵۹
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۴ 02 October 2019

رئیس جمهور با تأکید بر اینکه راه برای مذاکره با آمریکا باز است، آن را منوط به رعایت حقوق و کرامت ملت ایران دانست.

به گزارش «تابناک»؛ حجت‌الاسلام حسن روحانی، رئیس جمهور صبح امروز در نشست هیأت دولت طی سخنانی با تشریح اقدامات و تلاش دولت آمریکا برای مذاکره با وی در خلال حضورش در مجمع عمومی سازمان ملل و دلایل ایران برای تن ندادن به این مذاکره یادآور شد که هدف طرف آمریکایی، صرفا استفاده داخلی از انجام این مذاکره بوده است.

وی با تشکر از رئیس جمهور فرانسه ـ که تمام تلاش خود را برای انجام مذاکره بین ایران و آمریکا به کار بست ـ بر این نکته که در انجام نشدن این مذاکره نه پاریس مقصر است و نه تهران تأکید و تصریح کرد: آن‌که کارشکنی کرد کاخ سفید بود.

چرا ایران حاضر به مذاکره با آمریکا نشد؟ / هدف آمریکا از انجام مذاکره، صرفا استفاده داخلی بود/ رئیس‌جمهور آمریکا در پیام خصوصی گفت: تحریم‌ها را برمی‌دارد؛ اما ایران خواستار اعلام رسمی بود/ بن‌بستی برای مذاکره وجود ندارد

رئیس جمهور یادآور شد: رئیس جمهور آمریکا نه در پیام خصوصی، بلکه باید در مصاحبه حضوری اعلام می‌کرد، تحریم‌ها را برمی‌دارد و در این مسأله ذکاوت ایرانی از ما می‌خواست گول پیام خصوصی او را نخوریم.

وی عنوان کرد: یک کار دیگری که می‌خواستند جا بیاندازند این بود که بگویند این ایران است که سخت‌گیری کرده و سر باز می‌زند. در آن 72 ساعت که در نیویورک بودم 22-23 برنامه و حدود 15 ملاقات با سران کشورها داشتم. در این مدت کوتاه خیلی از سران 1+5 را دیدیم و با آنها در آمریکا، آنکارا و ارمنستان دیدار کردیم در این 3 اجلاسی که در این 17-18 روز حضور داشتیم.

رئیس‌جمهور گفت: ما این توطئه را شکاندیم و گفتیم ایران از مذاکره فرار نمی‌کند و ایران پای میز مذاکره است. یک مسأله مهمی رخ داد و آن این بود که 1+5 که از دید ضد ایرانی‌ها مُرده بود، اسرائیل می‌گفت 1+5 مرده، کاخ سفید می‌گفت 1+5 مرده بعد همه جمع شده بودند که دوباره 1+5 تشکیل شود.

وی خاطرنشان کرد: همه اصرارها و تماس‌ها بر این مبنا بود که یک بار دیگر 1+5 درست شود. ما گفتیم حرفی نداریم، آنهایی که 1+5 را زدند امروز درخواست می‌کنند برای تشکیل آن، در یک شرایط مناسب اشکالی ندارد به شرط اینکه برگردند به آداب و رسوم 1+5.

روحانی گفت: 1+5 بر مبنای تعهد به یک توافق بود و باید به آن سمت حرکت کنند. اگر به آن سمت حرکت کردند اشکالی ندارد، 1+4 که در نیویورک تشکیل شد می‌توانست 1+5 هم شود. خیلی‌ها تلاش کردند مذاکراتی در سطح سران 1+5 در سازمان ملل تشکیل شود، ظاهرش این بود که ما بگوییم ما مخالفیم تا همه تقصیرها گردن ما بیفتد، من به ملت بزرگ ایران می‌گویم که آنچه برخی‌ها این روزها در تبلیغات جهانی مطرح می‌کنند با واقعیت فاصله دارد.

وی ادامه داد: البته این حرف که طرحی را فرانسه آماده کرده بود و کلیت آن طرح می‌توانست قابل قبول باشد، که کلیت آن می‌گفت ایران دنبال سلاح هسته‌ای نباشد که ما همیشه گفتیم، ایران همیشه به صلح آبراه منطقه کمک کند که ما همیشه کمک کردیم، آمریکا تحریم را کنار بگذارد و پول نفت در اختیار ایران قرار بگیرد، این اصولی بود که فرانسه با آمریکایی‌ها مطرح کرده بود، بعد آمد با ما مطرح کرد.

رئیس‌جمهور گفت: اصل این شایعات درست است. رئیس جمهور فرانسه برای بار دوم ظرف 24 ساعت با من ملاقات کرد و این طرح را به من ارائه کرد و من گفتم کلیت این طرح از نظر من قابل قبول است، اما عبارت‌های این طرح را قبول ندارم.

وی افزود: گفتند خب عبارت‌هایی که شما می‌گویید وزرای خارجه بنشینند و به یک نتیجه برسند و آن عبارت مبنای مذاکره ما باشد. حالا فرض می‌کنیم که اصلاحات ایران را مد نظر قرار بدهند اما ما به چه اطمینانی وارد این جلسه شویم؟

روحانی گفت: یک وقتی کسی می‌گوید من برجام را قبول دارم و اشتباه کردم پس می‌شود 1+5، لااقل یک نفر بگوید من راه قبلی را متوجه شدم که نادرست است. در همان 24 ساعتی که اوج تحولات سیاسی و مذاکرات دیپلماتیک بود رئیس جمهور آمریکا در دو نوبت یک بار در سخنرانی در سازمان ملل و یک بار دیگر صریحاً اعلام کرد که می‌خواهد تحریم‌ها را تشدید کند، بعد من به دوستان اروپایی گفتم ما کدام حرف را قبول کنیم؟ طرح شما یا حرف رئیس جمهور آمریکا؟ خودشان هم یک پاسخ روشن نداشتند و می‌گفتند در دنیای سیاست ترامپ یک چیزی گفته است.

وی ادامه داد: من به ملت ایران می‌گویم که نمایندگان ملت ایران و بنده به عنوان خادم ملت و نماینده ملت ایران هیچ دریغی برای اینکه حقوق ملت ایران را به کرسی بنشانیم نکردیم و اگر من حداقل اعتماد نه حداکثر، با این جماعت کاخ سفید حداکثر اطمینان ناممکن است، حداقل اگر معلوم می‌شد که این مذاکرات چیزی به نفع ملت ایران، عزت ملت ایران، حکمت ملت ایران، مصلحت ملت ایران می‌بود حتماً ما این کار را انجام می‌دادیم.

رئیس‌جمهور گفت: من به عنوان نماینده ملت ایران برای هرگونه فداکاری آماده‌ام، فداکاری که منجر به احقاق حقوق مردم و فداکاری که منجر به رفاه مردم شود، آماده‌ام.

وی خاطرنشان کرد: به نظر من آنچه که در نیویورک انجام شد ولو اینکه به ظاهر ممکن است برخی فکر کنند که در نقطه حل بود، اما با حل مسأله فاصله داشت و نمی‌شود یک امر بسیار مهم را در ظرف چند ساعت و مدت کوتاه بدون در نظر گرفتن همه جوانب و نتایج آن و سوء استفاده که می‌خواستند در آن مقطع انجام بدهند البته شاید برای آمریکایی‌ها تبدیل به یک بمب خبری می‌بود، اما برای ما هدف آنها مهم نیست، اصل برای ما منافع ملی‌مان، جمهوری اسلامی ایران و ملت‌مان است.

روحانی گفت: من می‌گویم راه تمام نشده است، مسیر بسته نشده است، باز هم اروپایی‌ها و دیگران تلاش می‌کنند؛ هر زمانی که حقوق ملت ایران مورد احترام و کرامت مورد توجه آن‌ها قرار گیرد و حاضر شوند به عزت این ملت توجه کنند راه بسته نیست و باز هم راه باز است.

رئیس‌جمهور با بیان اینکه اقدام ایران می‌تواند در سیاست داخلی آمریکا تأثیرگذار باشد، گفت: لابی ضد ایرانی توطئه‌ای تهیه کرده بود تا به مردم جهان بگوید، ایران آغازگر یک تنش در منطقه است.

رئیس‌جمهور با اشاره به بمباران پنج ساله یمن گفت: ایران مدافع مظلومان مقاوم و مبارز در برابر تروریسم جهانی بوده و کسی این واقعیت را نمی‌تواند انکار کند.

وی گفت: در سیزدهم مهر سال ۵۷ امام در یک شرایط ویژه غربت قرار گرفت، از یک طرف رژیم صدام اصرار داشت که امام از عراق خارج می‌شود، کشور‌های همسایه عراق حاضر نبودند به دلیل فشار رژیم آن زمان (پهلوی) پذیرای امام باشند و دروازه را به روی امام باز کنند.

رئیس جمهور افزود: امام از نجف خارج شد و تا مرز کویت رفت و شما در نظر بگیرد ساعات غربت امام را در نظر بگیرید که باید چه می‌کرد و چه راهی برای او وجود داشت نه به ایران، نه عراق، نه در نجف می‌توانست بماند و در نهایت تصمیم به سفر به یک کشور اروپایی گرفت.

روحانی گفت: ظاهر این امر روز‌های بسیار سخت و پیچیده‌ای بود. وقتی، اما وارد پاریس شد و در یک خانه‌ای در محله معروف کشان استقرار پیدا کرد، البته من هم که اروپا بودم همان روز خدمت امام رفتم

وی ادامه داد: آن زمان همسایه‌ها شکایت کردند و گفتند اینجا رفت و آمد زیاد است و امام ناچار شد پاریس را هم ترک کند و در یک روستایی به نام نوفلو شاتو در اطراف پاریس رفت و در آنجا سکونت گزید.

رئیس‌جمهور گفت: این غربت ظاهری امام و فشار رژیم آن زمان و همه قدرت‌ها و ابر قدرت‌ها درست بالعکس نتیجه داد یعنی این فشار یک فرج و گشایشی را برای انقلاب، ملت ایران و امام به وجود آورد. صدای امام رسا‌تر شد ، گوش جهانیان برای دریافت پیام انقلاب شنواتر شدو مردم ایران علیرغم همه فشارهای رژیم نشاط و توانمندی جدیدی را پیدا کردند و این فشار دشمن و روحیه بلند ملت ما را به پیروزی بزرگ تاریخی رساند.

وی خاطرنشان کرد: من احساس می‌کنم بعد از 41 سال این تاریخ در حال تکرار شدن است. همه به ما فشار آوردند؛ آمریکا بدترین فشارهای اقتصادی را بر ما وارد کرد، نگذاشت کشورهای دنیا شرکت‌های اقتصادی با ما کار کنند، در فروش نفت ما اخلال ایجاد کرد، در روند روابط بانکی، بیمه‌ای ما مشکلات به وجود آورد.

روحانی گفت: ظاهرش این بود این فشارها یک نتیجه مناسبی برای آنها خواهد داشت و امروز ما احساس می‌کنیم درست بالعکس شده است، یعنی ملت بزرگ ایران بعد از 1.5 سال فشار مداوم اقتصادی از هر روز دیگر قدرت و توان و جایگاهش در سطح جهان روشن‌تر شده است.

وی اضافه کرد: در سفر روز گذشته من به جمع سران اتحادیه اوراسیا این احساس عزت و جایگاه ایران کاملاً مشخص بود در سفر سازمان ملل و مجمع عمومی سازمان ملل باز هم برای ما روشن بود که امروز، روز عزت ملت ایران است.

رئیس‌جمهور گفت: علیرغم مظلومیت و فشار به این ملت، هرکجا ایران و نماینده ایران بود، سیاست و دیپلماسی همان‌جا می‌چرخید. همه می‌خواستند از ایران بشنوند، منطقه از زبان ایران، سیاست‌های جهانی از زبان ایران، حتی می‌خواهم بگویم به یک بیانی سیاست داخلی آمریکا هم با بیان و عمل ایران؛ که همه آنها احساس می‌کردند اقدام ایران می‌تواند در سیاست داخلی آمریکا هم تأثیرگذار باشد.

وی اظهار داشت: اولاً توطئه‌ای را لابی ضد ایران تهیه کرده بود که به مردم جهان بگوید ایران آغازگر یک تنش در منطقه حساس خلیج فارس است، شرایط غیر مناسب و یا حتی شرایط جنگی پیش رو است و آغازگر و مقصر آن ایران است، لازم بود این توطئه شکسته شود، لازم بود همه مردم جهان بشنوند که آنهایی که این مشکل را در منطقه پیش آوردند همان هایی هستند که 5 سال پیش مردم مظلوم یمن را هدف بمباران وحشیانه خود قرار دادند. ایران در طول این مدت مدافع مظلومین، و مقاوم و مبارز در برابر تروریسم جهانی بوده و کسی این واقعیت را نمی‌تواند انکار کند.

روحانی گفت: آنچه در پایان مدت کوتاهی که ما در نیویورک بودیم احساس کردیم این بود که آن جوی که دشمن ساخته بود شکسته شد و یک شرایط دیگری پیش آمد مخصوصاً که ما منادی صلح بودیم و بحث صلح هرمز را مطرح کردیم، اقدام به صلح در منطقه هرمز و این طرح را ارائه دادیم و این طرح یکی از مسائلی بود که مورد بحث از دید کشورهای مختلف بود و هیچکس نمی‌توانست با این طرح مخالفت کند ولو اینکه بعضی دلشان نمی‌خواست به صراحت اعلام کنند ما پشتیبان این طرح هستیم.

لازم به ذکر است؛ رئیس جمهور دو روز پیش پیش از سفر به ارمنستان وعده داده بود که در خصوص آمادگی برای از سرگیری مذاکرات 1+5 در جلسه چهارشنبه توضیح خواهد داد. رئیس جمهور به سفر قبلی خود به نیویورک اشاره کرد و گفت: سفر به نیویورک، عمدتاً سیاسی بود و در آن طرحی برای امنیت منطقه هرمز ارایه کردیم. در آن سفر در زمینه مسایل جهانی نیز گفت وگو داشتیم. وزرا در سطح گروه 1+4 مباحث و جلسه‌ای داشتند و آمادگی‌هایی هم برای نشست 1+5 بوجود آمده بود که چارچوب های آن جلسه مورد توافق همه طرف‌ها قرار گرفته بود.

 او اظهارداشت: چارچوب آن نشست مورد توافق 7 کشور بود و به اعتقاد من یک گام و قدم مهمی برداشته شد که البته در جلسه روز چهارشنبه هیأت دولت بیشتر توضیح خواهم داد و این گام می‌تواند به شکل‌های دیگر ادامه پیدا کند و بسیار مهم است که بتوانیم مسأله هسته‌ای را در روال قانونی و بین‌المللی خودش قرار دهیم و دیگران را به توبه تشویق کنیم و این زمینه‌اش آماده بود و می توان این را در شرایط بهتر آماده کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۸
در انتظار بررسی: ۲۶
انتشار یافته: ۱۱۵
موافقم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۰
مخالفم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۰
تو همون گل های خندانی؟
محسن
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۰
دوست عزیز، این کار درست و اخلاقیی نیسته که با اسم دیگران، آن هم افراد مشهور، پیام بدهید. رعایت اخلاق خیلی هم چیز بدی نیست به خدا.
آرش
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۰
ايا ملت بزرگ ايران خواهان رابطه ازاد با جهان نيست؟ايا بدون تعامل با جهان ميتوان ÷يشرفت کرد؟از روسيه متنفرم و چين بخاط کالا ي اشغالش
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۰
فقط حرف حرف حرف...
ملت
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۰
اشتباه منفی زدم.... هاشمی طبا رو خوب اومدی
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۰
این پیشرفتهای اقتصادی!؟
و رشد رضایتمندی !؟
مردم از ثبات اقتصاد را چگونه جناب روحانی می بینند ؟
چرا اکثریت مردم که روزانه شاهد افزایش قیمتهای تمام مواد خوراکی و اجاره و کرایه و هزینه زندگی هستند
این ادعاهای رئیس جمهور را نمی بینند ؟
واقعا چرا به شعور و فهم و درک مردم هر روز بیش از روز قبل توهین میکنید ؟
ناشناس
| Germany |
۲۱:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۰
شش سال گذشته که میتونستی کار کنی نکردی حالا این باقیمانده ناچیز عمردولتت که فقط دوره حال و حوله اگه بخواهی هم نمیتونی .؟!
ايشون تازه كشف كردند كه ايران در حوزه داخلي امريكا تاثير گذاره!!!!
نه اينكه امريكا اصلا و ابدا در داخلي حتي كوچه هاي ايران تاثير گذار نبوده البته به بركت دولت بي اعتدال بي توسعه!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۰
مشکلات یک ونیم سال اخیر ٬ درصد کمیش به دولت به دولت برمیگرده این را حتی مقصران این وضع میدانند اگرنه تا به حال ده بار دولت را به طریقی برکنار کرده بودند
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۰
چرا زمانی که آمریکا هنوز در برجام بود با در خواست ترامپ برای مذاکره موافقت نکردید ؟
آمریکا برای مردم عادی دشمن و برای فرزندان و خانواده های اکثر مسئولان بهشت است

چه جالبست مسئولانی که ملتمسانه خواهان برداشتن تحریم ها هستند در حالیکه فرزندانشان و خودشان گرین کارت آمریکا را دارند
چهل سال است به اتفاقات غیرمنتظره ای که شما میگویید عادت کرده ایم
حتی در صورت آشتی ایران و آمریکا بنده رای نخواهم داد

تا اخراج آقازاده ها صبر میکنیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۰
آفرین بر تو بزرگمرد....امیدوارم تمام همفکران شما همینکار را بکنند تا با رایتان بقیه مردم را بدبخت نکنید....هر چند من که میدانم شما جو زده ها را دوباره گول میزنند
حتما دستگاه دیپلماسی شما باعث این قدرت شده؟
به عرض شما باید برسانم همه ما می دانیم که نظامی های ما باعث این قدرت شدن وگرنه با کارهای شما نصف ان هم نتوانستید جبران کنید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۰
آب رو بریز اونجایی که میسوزه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۰
اون هایی که منفی میدن از خوش خیال هایی هستن که فکر میکنن این دنیا جنگل نیست.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۰
نگران این منفی ها نباش چون در مجازی هستند ولی در دنیای واقعی اندازه یک نخود
حتی نمی توااند در بحث ها چیزی بگویند که توجیه درست کنند
مرتضی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۰
ناشناسان۱۳:۳۸ و ۱۳:۵۵ جواب شمارااگردقیق بدهم تابناک درج نخواهد کرد ولی اونهایی که مثبت میدن خوش خیالهایی هستند که هنوز نفهمیدند عاملین اصلی این وضعیت چه کسانی هستند! و جواب دیگری! باید بگویم تریبون صدا و سیما را در اختیار این منفی دهندگان بدهید تا به شما نشان بدهند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۰
ناشناس۱۲:۰۹
در محیط اینستا زیاد از شما دیدیم ولی وقتی کم می اورید ساکت می شوید
نکند انجا هم کسی منتشر نمی کند از نظر شما؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۰
یک چیز دیگر شماها زیاد می گفتین کسی تلویزیون نگاه نمی کند ولی با رفتن فردوسی پور از نود معلوم شد چه خبر است؟!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۰
شما خیلی زیادین که به دنبال رفتن به صدا و سیما هستید؟
یک ماه دیگر و دو ماه دیگر و ۴ ماه دیگر در راهپیمایی می بینمت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۰
۱۴:۰۹
این که بگیم دولت بی تفنگ و از این قبیل چیزا فقط رفع مسئولیته کسی که موقع انتخابات ثبت نام می کنه باید حوزه اختیاراتشو بدونه البته مهمتر از همه اینه که دیپلماسی بدون پشتوانه نظامی هیچ نفعی نداره تاریخ هم به خوبی اینو نشون داده در مورد تریبون هم شماها تریبون کم ندارید از همین تریبون ها دارید صحبت می کنید
مرتضی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۰
میبینی تابناک! منظورم همینه! نظرات دیگران را پشت سر هم وبی وقفه درج میکنید ولی اگر من و امثال من پاسخ بدیم درج نمیشه!
خنده های اقای دکتر روحانی موید این نکته بود که ایشان بااینکه درگلاسکو بسر میبردن اما توانایی صحبت چندکلمه ساده انگلیسی را ندارن
عجبا......
خدا زودتر ۱۴۰۰ را برسان
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۰
حتماً منتظر یک گند زن دیگر مشابه احمدی نژاد هستی؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۰
هنوز نفهمیدی رئیس جمهور کاره ای نیست؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۰
به خدا روزیت را جای دیگر حواله کند که می گویی هیچ کاره است
همین اقا می تواند با ادبیات های دوپهلو کشور را دو قطبی کند و به مقصودش برسد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۰
نه این که دولت فعلی گند نزده
به حرفای این فرد اعتماد ندارم
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۴:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۰
و من نیز هم
ناشناس
| Germany |
۱۴:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۰
به حرف کدامشان میشه اعتمادکرد؟
احسان
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۰
چنتا نکته! یکی اینکه آمریکا خواهان مذاکره بود و شما پیش شرط گذاشتین که برداشتن تحریم ها بود، در حالیکه برداشتن تحریم ها قاعدتا باید نتیجه مذاکره باشه! دوم اینکه ایران دقیقا چه تاثیری روی سیاست داخلی و زندگی مردم آمریکا داشته؟ سوم اینکه طرح هرمز کاملا شکست خورد و بجز عمان که گفته بهش فکر میکنه! هیچ کشوری اونو قبول نکرد و قطعا مایه افتخار ما نیست
اقای روحانی هنوز فکر میکنن ما تو دهه 60هستیم و هرچیزی بگن مردم باور میکنن؟
تمام فکرش در فروش نفت است که صنعت هسته ای را بدهد برای گرفتن ان
حالا هر دو هم حق ایران است و اقایان می روند پای مذاکره برای دادن ان و برای گرفتن ان یکی چیزهای دیگری که می خواهند بدهند هم پیش کش
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۰
نفت نباشد که شما و امثال شما نان ندارید بخورید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۰
الان نفت کجا هست در فروش و چقدر در درامد کشور وارد می شود که نگران مردن هستی؟
نان هم به خاطر خودکفایی در داخل نیازی به واردات نیست اما الان این اقایان می خواهند وزارت بازرگانی را تشکیل دهند تا ان را هم وابسته به واردات شویم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۰
انیشتن عجب بیکار بود رفت انرژی هسته ای رو کشف کرد،شده دردسر برای ما. انرژی خورشیدی چه اشکالی داره؟.
ناشناس
| Germany |
۲۰:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۰
میلیون ها اصلاح طلب صدها هزار بار اظهار کردن که احمدی نژاد 1000 میلیارددلار رو در طول دورانش به باد داد البته به این نکته نخواستند توجه کنن که برای به باد دادن 1000میلیارد دلار ابتدا باید 1000میلیارد به دست آورد سوال از اصلاح طلبا اینه چطور میشه یه آدم در حد و قواره احمدی نژاد با اون مشخصاتی که شما از اون بیان می کردید بتونه در طول 8 سال در حالی که همه دنیا بر علیه ایران اجماع داشتن و چند قطعنامه بر علیه ایران صادر شده بود 1000میلیارد دلار نفت بفروشه و درمقابل روحانی با اون همه ادعا در حالی که اجماعی بر علیه ایران نیست ناتوان از این هست که بتونه در ماه یک میلیارد دلار نفت صادر کنه
سیاست درست یعنی این. نه آنچه برخی از افراد در رسانه های همگانی فریاد می زنند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۰
سیاست درست حتما از طرف ایشون ؟!!!!
تا زمانی که مشکلات ساختاری داخل کشور حل نشود، و اصلاحات ساختاری در اقتصاد،نظام پولی و بانکی کشور صورت نگیرد، دست آقایون و آقازاده ها از اقتصاد کشور کوتاه نشود، و برخی مسئولین فاسدی که در هر رده ای که از موقعیتشان سواستفاده کرده و فساد نموده اند و بخاطر منافعشان و پاسپورت خارجی و اقامت خارج از کشور خود و فرزندانشان دم از اعتدال گرایی و اصلاح طلبی می زنن و به افراد فرودست برچسب تندروی و افراط گرایی,پوپولیستی زده و بقول معروف اصولگرای اعتدالی یا اصولگرای اصلاح طلب شده اند!!!.فرزندانشان رو به خارج از کشور فرستاده و برای خودشان در خارج خانه و کار و کاسبی راه انداخته اند محاکمه نشوند،مذاکره با ترامپ یا غیر ترامپ برای این مردم مظلوم و شهیدپرور بی فایده که هیچ ،پر ضرر هم هست.
بعله مقاومت را ما می کنیم ان وقت راحت سر برخی را کلاه می گذارند در قبال وعده
ما کدام حرف شما را باور کنیم. پارسال موقعیکه شما در مجلس فرمودید واله کشور ما دچار بحران نیست. در صورتیکه دلاربه 16000 تومان رسیده بوذ. چرا از همان زمانیکه ترامپ از برجام حارج شد شما تعهدات خود را کم نکردید؟ این بدان معناست که مشاوران شما به اندازه کافی اطلاعات سیاسی ندارند. بصرف اینکه کسی انگلیسی صحبت کند قرار نیست سیاستمدار قابلی باشد؟
این ملت همان ممردمی هستند که 8 سال در جنگ و شرایط سخت مقاومت کردنند و لی دوست ندارند غول بخورند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۰
اگر در ان زمان که همه چیز اشفته بود ما تعهداتمان را کم میکردیم اب اوضاع کشور از هر نظر قابل جمع کردن نبود ٬ دشمن در ان زمان تنش حداکثری را دنبال میکرد
من تمام سخنان شما را با این جمله تاریخی ""قطعا دلار از این بالاتر نمیرود زمانی که دلار ۴۷۰۰ بود "" مقایسه میکنم.
زمانی که قیمت خانه چندین برابر شد و دیگر حتی اجاره کردن خانه هم آرزو شد.
زمانی که خودرو دست چندم آشغال نزدیک ۶۰ میلیون شد
زمانی که کار برای یک فوق لیسانس آرزو شده
زمانی که دریافت حقوق با حداقل سه ما تاخیر آرزو شد
شما برنده این جنگ اقتصادی نبودید آقای رئیس جمهور بروید از جوانان بپرسید از هر ۱۰ نفر ۹ نفر مایوس و نا امید نسبت به همه چیز شدند.
شما باختید قبول کنید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۰
از هر10 نفر 11نفر مایوس هستند. از شدت یاس و ناامیدی یکی هم میزاد. بابا بدبخت وبیچاره شدیم.و به خاک سیاه نشستیم. زندگی و کسب و کارمان و همه چیز نیست . نابود واز بین رفت. انوقت روحانی ژست آدم های قهرمان را به خود میگیرد. هرچند که دولت در این کشور هیچکاره است. وحالت نمایشی دارد.
مذاکره با آمریکا و غرب نه تنها هیچ گونه نفعی ندارد بلکه به دلایل ذیل خسارت بار ، زیان آفرین و ذلت بار است:
1-اهداف آمریکا و غرب به جهت خوی سلطه طلبی در مذاکره این است که حداکثر امتیازات را بگیرند و حداقل امتیاز را به طرف مقابل اعطاکنند 2- اگر در موضوع خاصی مذاکره کنند و به توافق برسند به طمع می افتند که راجع به همه موئلفه های قدرت ما بحث مذاکره را مطرح کنند3- مذاکره برای غرب و آمریکا بسیار کم هزینه است زیرا با توجه به مولفه های قدرت نظامی ایران جنگ برای آنان بسیارهزینه داشته و غیر قابل پیش بینی است 4- غرب و آمریکا به دلیل خوی استکباری و نیرگ و فریب به هیچ وجه پایبند به تعهدات خود نیستند5- اتکابه غرب جهت پیشرفت باعث بی اعتمادی به فرایند قدرت داخلی ازجمله نیروی انسانی جوان واقتصاد مقاومتی می گردد و از این حیث توسعه کشور به عقب می افتد6- در هر سطح که با غرب و امریکامذاکره کردیم اهرم های قدرت را براحتی به تاراج دادیم 7- غرب با مذاکره می خواهد به دنیا نشان دهند که جمهوری اسلامی ایران هم بدون غرب و امریکا نمی تواند به حیات سیاسی خود ادامه دهد8- طرح مذاکره با غرب و امریکا مخالفت آشکاربا نظرات ودور اندیشی مقام معظم رهبری است که قانونا و شرعا پیش کشیدن مذاکره با امریکا و غرب جایز نیست 9- در صورت مذاکره با امریکا کمترین گشایش اقتصادی در کشورپدید نمی آید زیرا اساسآ امریکا دنبال مذاکره وبرقرای صلح واقعی با ایران نیست بلکه امریکا با استقلال طلبی و نپذیرفتن سلطه و زور مستکبران و با اسلام ناب واصل انقلاب اسلامی مشگل ماهوی و اساسی دارد وفقط دنبال امتیاز گرفتن رایگان از ایران است 10- با وجود گذشت زمان تحریم ها و راهکارهای ضدتحریمی ایران، تحریم ها تاثیر و کارایی خود را ازدست می دهد اما گر بخشی از تحریم ها برداشته شود و دوباره بر اثر عهد شکنی غرب و امریکا برگردد فشار دوباره تحریم ها برکشور و ملت به مراتب خسارت بارتر می گردد11-- تجربه های تاریخی معاصر مانند:عهد نامه گلستان ، عهد نامه ترکمن چای ، که طی آن 17 کشور از ما جدا شد .اعتماد دکتر مصدق به آمریکا و اجرای کودتا از طرف امریکا و سقوط دولت او توسط امریکا، اعتماد و مذاکره شاه باانگلیس برای واگذاری بحرین ، بیانیه الجزایر در خصوص عدم دخالت امریکا در امور داخلی ایران،بیانیه سعد آباد در خصوص تعلیق داوطلبانه غنی سازی، برجام (ممنوعیت صد نوع فنآوری پیشرفته هسته ای) ،مذاکره هسته ای معمرقذافی و تحویل همه ارکان واجزاءهسته ای به غرب و سرنوشت بد فرجام او، اعتماد صدام ملعون به غرب و سرنوشت ذلت بار او و... برای همه ما به روشنی اثبات می کند که اعتماد و مذاکره با غرب و امریکا قطعا جز خسران،واکذاری امتیاز و تاراج موئلفه های قدرت رهآورد دیگری نداشته و باعث پشت پا زدن به آرمان حضرت امام ،رهبری انقلاب و خون پاک شهیدان می گردد
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۶:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۰
دوست عزیز متن طولانی و خوبی نوشتید اما پاسخ به شما فقط یک جمله است
در شرایط فعلی ما مذاکره را برای مذاکره میخواهیم؛هدف دادن یا گرفتن چیزی نیست
ناشناس
| Philippines |
۱۸:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۰
دوست عزیز تمام گفته های شما درست است ولی این موارد و ذکر تاریخ برای عموم مردم پشیزی ارزش ندارد چون اکثریت مردم تنها به فکر گذران زندگی و اسایش و ارزانی در حال حاظر هستند و به عقیده انها تنها با مذاکره با امریکا و رفع تحریمها کشور به اسایش و اقتصاد شکوفا و ارزهای خارجی و اجناس و مایحتاج زندگی ارزان خواهد شد
حاوی نکته جدیدی نبود. فقط تکرار مکررات و دیگر هیچ!
وقتی با مردمی که به شما رای دادند روراست نباشی از دیگران هم امتظار صداقت نباید داشته باشید
برای آمریکا صورت ظاهری مذاکره بسیار مهم است چون خودش میداند از ایران امتیازی نمیتواند بگیرد ولی چون در جوامع بین الملل وجه اش خراب شده وبرای اولین بار یک کشور جلوش تمام قد ایستاده قابل تحمل نیست و میخواهد به جهان بگوید دیدید ایران را پای مذاکره آوردم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۰
عجب تحلیل آبکی‌ای کردی. تا حالا کجا خرگوش باهوش!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۰
آمریکا اگه هم بتونه به ایران حمله کنه و این تواناییشو داشته باشه، خودشون میدونن که اسمشون تو تاریخ بد نوشته میشه و میدونن ایرانیا ملتی نیستن که به راحتی از ظلمی که بهشون شده بگذرن. میدونن که اگه الان نتونیم که میتونیم درس حسابی بهشون بدیم ولی در آینده اگه هم چند صد سال طول بکشه یه روزی خفتشون میکنیم و جزای ظلم هایی که به ما کردنو میگیریم. هر ظلمی بی پاسخ نمیمونه و هر مهاجمی رو تا خونش دنبال می کنیم. حتی اگه این کارو بچه های ما انجام بدن
فکر میکنم یکی از شروط تضمین ایجاد صلح و ثبات در قبال همسایگان است؟پس رژیم غاصب چی میشه؟؟؟مگه نمی خواهیم نابودش کنیم...
ترامپ کسی نیست که چیزی بده این شخص مغرور هیچی به کره شمالی نداد به ماهم نمیده خیلی معادله ساده ایست
حرف های تکراری که به درد هیچ جای این مملکت نمیخورد.
جناب روحانی رییس یک مملکت فقط حرف نمیزند، گاهی هم عمل میکند. شما ریاست مملکت را با منبر اشتباه گرفتید. ملت حال و حوصله توصیه و نصیحت ندارند. نمک بر زخم این ملت نپاش،‌بسه دیگه.
شعار نه شرقی نه غربی. یادش بخیر.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۰
نه غربی فقط شرقی فقط شرقی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۰
فعلا که فقط شده شرقی پرستی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۰
خوب چه ربطی داشت الان؟
نه شرقی و نه غربی می دونی یعنی چی؟
سردار ايران
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۰
چرا از اصول دست کشيديم ؟ مشکل با شرق نداريم؟ يادش بخير بچگيهام مرگ بر چين شوروي امريکا
جالبه ما امید بستیم به روسیه که از فشار آمریکا جان سالم بدر ببریم حالا فکرش را بکنید روسیه در قرن بیست ویکم دوتا حمله برون مرزی به دو کشور انجام داد و با روشها قرن 17 و 18 قسمتهایی از این دو کشور را اشغال و ضمیمه خاک خود کرد شانس اوردیم با روسیه مرز زمینی نداریم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۰
مرگ بر روسیه
مرگ بر چین
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۰
چه روسیه و چه آمریکا، هرکدوم دنبال منافع مردم و کشورشونن. کشورهای ضعیف همیشه حقشون پایمال میشه. ما باید با کار و اتحاد و همکاری و فکر و مدیریت درست کشورمونو از دست خطرات نجات بدیم وگرنه تکیه به این و آن فرقی برا سرنوشت بد نمیکنه. فکر کنم اینا دروسی بودن که در درس تاریخ دوره قبل از دانشگاه تدریس میشد. الانو نمیدونم
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۰
کریمه برای خود روسیه بود و با جنگ و بدبختی از ترک های عثمانی گرفته بود در زمان شوروی خروشچف آن را به اکراین هدیه داده بود. کریمه حق روسیه است. کریمه تو مشتش بود. منطقی بود که آن را بگیرد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۰
جان امید به روسیه؟
اگر امیدمان به روسیه و چین بود که در شورای امنیت قطعانامه را وتو می کردن هرچند در مورد سوریه و یمن در مورد ما وتو کردن ولی بیشتر آپن پای خودشان گیر بود رد کردن
جالبه ما امید بستیم به روسیه که از فشار آمریکا جان سالم بدر ببریم حالا فکرش را بکنید روسیه در قرن بیست ویکم دوتا حمله برون مرزی به دو کشور انجام داد و با روشها قرن 17 و 18 قسمتهایی از این دو کشور را اشغال و ضمیمه خاک خود کرد شانس اوردیم با روسیه مرز زمینی نداریم
انهایی که به ادعای دستکاری شاخص بورس شک دارند به نمودار روند شاخص امروز(دهم مهر) مراجعه وباچشم خودشان ببینند که چگونه ۴۰۰۰ واحد منفی راظرف چنددقیقه به ۱۹ واحدمثبت تبدیل کردند !!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۰
بورس و شاخص های آن در ایران که اقتصاد آزادی ندارد صوری است پس تعجب نکن
ناشناس
| Netherlands |
۱۵:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۰
بورس ۶۰۰۰۰۰ نشده هنوز؟؟؟
آقای روحانی
چقدر آمادگی دارین با یک خبرنگار واقعا "مستقل" مصاحبه کنید.البته بدون کمک از دوستانتان نظیر آقای جهانگیری و واعظی و نوبخت و نهاوندیان.
یک مصاحبه با مثل رشیدپور-فردوسی پور-دلاوری
نه "مرتضی حیدری" و ...
؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۰
ایشان اگه بخوان حرف بزنن حرفهای زیادی دارن
شما هیچوقت خودت را برای منافع مردم ایران قربانی نمی کنید ، عملکرد این مدت شما اثبات سخنم است
جناب روحانی میگه تحریمها رو بردارید تا بیاییم مذاکره کنیم پس چرا اون موقع که آمریکا در برجام بود و دایم میگفت اگه مذاکره مجدد نشود از برجام خارج میشه نرفتیم مذاکره کنیم؟ چرا اینهمه تحریم جدید و مشکلات رو پذیرفتیم؟ چرا در مورد سیاستهاتون از همون اول درست فکر نمیکنید؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۰
برای اینکه دولت همان توافق منصفانه را هم که امضا کرده بود به انواع تهمت کوبیده شده بود
جناب روحانی فداکاریهای شما دیگه ازحدگذشته یکم فکرسلامتی خودت باش والله ناراضی به زحمت شما نیستیم فقط اگه میشه برودیگه بسه
اقای روحانی میگوید در پیام خصوصی ترامپ گفته تحریمهارا برمی دارد پص در حال مذاکره خصوصی هستیم؟؟؟!!!! مگه نه؟؟؟
اين چند صدائي از مسئولين و عدم هماهنگي سياست هاي خارجي و دخالت افراد غير پاسخگو ضربه سنگيني در اين چند دهه بر كشور و مردم وارد كرده است!!!!!!!!!!!!
رئيس جمهور با اينكه ظاهرا با راي مردم انتخاب ميشه ولي در واقع هيچ كاره و مجري بيش نيست!!!!!!!!!!!!!!!!
بالاترین فدارکاریتون اینه که تشریفتون رو ببرید!!!!!!!!!!!!!!
ای جونم.............. فداکار!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۰
تندیس فداکاری تقدیم می شود به حسن روحااااااااااااااااااااااااانی
(((رئیس جمهور با تأکید بر اینکه راه برای مذاکره با آمریکا باز است)))
نه جنگ میشود....نه مذاکره خواهیم کرد!!!!!!!!!!!!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۶:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۰
گزینشی اخبار میخونی یا گزینشی سخنرانی گوش میکنی؟مذاکره با امریکا بعد از رفع تحریمها در چهارچوب ۵+۱ امکانپذیر است
با 10 تا ديدار هم تحريمها برداشته نمى شوند. 10-15 تا ديدار تازه اول كار خواهد بود و توافق بر سر مسائل مورد نظر دو طرف ساليان سال طول خواهد كشيد و تا آن موقع هم تحريمها سر جايشان خواهند بود (و البته شايد بيشتر هم بشود).
ایشون کماکان خودشون رو نماینده مردم میدونن؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!
مذاکره اونم از موضع قدرت و مقتدرانه!!!!!!!
اونا هی گفتن خواهشا" بیایین مذاکره...ما گفتیم نه...!!!!
هر چی خواهش و التماس و ضجه و ناله و زاری هم کردن گفتیم نه.....
گفت هر چی شما بگین...گفتم نه.....
گفتن هزار هزار هزار هزار میلیارد دلار هم میدیم..... گفتیم نه......
ترامپ افتاده بود رو پاهام و گریه میکرد....
کشون کشون از پله های هواپیما اومدم بالا و برگشتم....
خواهشا" فقط بروووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو.............
آقای روحانی، وقتی رهبری صریحاً ملاقات و مذاکره با امریکا در هر سطحی و به هر عنوانی را ممنوع اعلام کرده اند، شما می توانستید مذاکره کنید؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۰
سوال خوبیه..جواب بدید
جناب رئیس جمهور دست از سر ملت بردارید فداکاری پیشکش..
اختیارات رییس جمهور آمریکا را ببین که در هر کجا باشد دخالت می کند و حتی می تواند تحریمها را لغو کند و اما رییس جمهور ما که تا از همه افراد اجازه نگیرد حق حرف زدن ندارد .
شما نماینده ملت ایران نیستید آقای روحانی
همانند آنچنان رونق اقتصادی ایجاد کردنت آنچنان فداکاری کن که.
آقای روحانی، فداکاری کردن برای ملت، شجاعت و شهامتی می خواهد... از شما جز محافظه کاری چیزی دیده نشده.
آقای روحانی، اگر واقعاً این گونه بود که با یک ملاقات تمام تحریمها برداشته می شد چرا این فرصت را از دست دادید؟ می دانیم از خودتان اختیاری ندارید اما حداقل می توانستید برای گرفتن مجوز تلاش کنید، نه این که با افتخار بیایید بگویید چنین فرصتی وجود داشت و ما استفاده نکردیم و حالا ان شاالله باز هم راه باز است!
آقای روحانی به عنوان یک شهروند عادی که دو بار به شما رای داده ام می پرسم . 40 ساله من مرگ بر آمریکا میگم و تحریمهای آمریکا و گرانیها کمر منو شکسته ، چطوره فرزندان عده ای در آمریکا هستند ؟ اولا انان با چه توجیهی به کشور شیطان بزرگ و استکبار جهانی رفته اند ؟ آیا این خلاف سیاست رسمی و ایدئولوژیکی نظام نیست ؟ آیا با این کار آنان در مقابل این سیاست و ایدئولوژی نایستاده اند ؟ با چه توجیهی آنان سر کارند و به آنان مسئولیت داده شده است ؟ آیا انتقال پول مردم ایران به کشور شیطان بزرگ و تضعیف اقتصاد ایران و تقویت اقتصاد شیطان بزرگ خیانت نیست ؟ اگر هست برای مقابله با این خیانت چه اقدامی انجام شده است ؟....
ملت بزرگ ایران بعد از 1.5 سال فشار مداوم اقتصادی از هر روز دیگر قدرت و توان و جایگاهش در سطح جهان روشن‌تر شده است

قابل توجه آقای رروحانی !!
اونهمه استرس و فشار اقتصادی که شما و دولتتان به مردم وارد کرد هیچ ابرقدرتی به ایران نتونسته وارد کنه و نخواهد توانست وارد کنه .فرارفکنی نکنید و به مسئولیتتان عمل کنید.یادتون رفته به مردم چه قول و قرار هایی دادید که پس از ۶ سال فشار اقتصادی رو به گردن دیگران میندازید.
آقای روحانی، اگه واقعاً این طور باشه که میگین، که با یک ملاقات تمام تحریمها برداتشه میشده، خب شما دارین فرصتها رو از دست میدین! این چه افتخاری داره؟
خدا را شکر که رهبر فرزانه ایران با هوشمندی مذاکره با این جانیان را ممنوع کردند وگرنه برجام 2 و 3 هم امضا می شد. جناب آقای روحانی خودتان در یک پیام نوروزی از برجام 2 و 3 صحبت کردید.
حیف که از ایران فقط مغزها می تونند فرار کنن. یه فکری هم باید به حال اینا کرد
آقای خاتمی قبلا هم اعلام کرده اند که ریاست جمهور یک تدارکاتچی بیش نیست .پس انتظار ایشان نداشته باشید.
اون زمان که ترامپ گفت بیاید مذاکره کنیم.. هی ناز کردیم... حالا چطور میگید که بیا اول تو برجام بعد مذاکره کنیم... خوب اون هم اول وقتی تو برجام بود گفت بیا مذاکره کنیم....
تنها راه نجات کشور اتحاد ماست که هم‌صدا جمهوری اسلامی را تشویق به انجام دو فوریت نماییم:
1- مذاکره با آقای ترامپ برای دفع تهدیدات خارجی،
2- به رسمیت شناختن حق آزادی بیان مصوب قانون اساسی جهت حل مشکلات داخلی
مردم در اینهمه فشار و اوضاع جامعه اینهمه به هم ریخته ، این دولت دهها هزار دلار کسری بودجه داره ،آخرشم هیچی جنگ می‌شه ، این تحریم‌ها مثل عراق باعث عقب رفتن ایران می‌شه و زمینه را واسه جنگ آماده میکنه، با این فساد عجیب قریب داخلی و این شیوه مذاکره واقعا ایران به فنا می‌شه با جنگ
به قول خاله قزی شما جیب ما رو نزن...
چند روزی منتظر خبر رییس جمهوری به مردم و یا به عبارت صحیح تر گزارش ایشان به ملت، بودیم تا دست آخر خبر انرا در اینجا خواندیم. مطالب ایشان جدید نبودند و در دنباله همان گو پ گفت سیاسی قبلی تلقی می‌شود. ً با خیله و تزویر قصد ضربه زدن به جایگاه ایرا را داشتند ولی ذکاوت ایرانی انرا خنثی کرد ٫ً ً اینقدر سفر کردیم و اینقدر با سران کشورها و غیره جلسه گذاشتیم ً . از درحال خارج نیست یا رییس جمهوری کارها و برنامه های دیگری را عملیاتی کرده اند که بازهم بنا به مصلحت نمیتوانند انرا علناً با مردم در میان بگذارند و یا اقدامات ایشان در همین حد بوده که هما کپ و گفت سیاسی است . اگر به حرف زدن و به سفر و ملاقات با سیاستمداران باشد بسیاری گوی سبقت را از ایشان ربوده اند. ضمناً گزارش این مقدار به پروپاگاندا نیازی نداشت.
بهترين فداكاري حضرتعالي بعنوان نماينده يا وكيل ملت كناره گيري از اين سمت است ملت را نابود كردين فقر و فلاكت بيماري دامنگير موكلهاي شما شده تمام از سو مديريت شماست شما بهتر ان بود به كار خود در مياجد ميرسيديم و انجا خدمت خلق خدا ميكرديدفاجعه ملي بچه هاي يك روستا الوده ويروس ايدز شدند البته كار امريكا هست ربطي به وزراي نالايق جنابعالي ندارد
نتیجه مهمه که نداشت طبق معمول
من تعجبم. آقای روحانی ظاهرا دکتری خود را از انگلستان گرفته اند ولی سه تا جمله کوتاه انگلیسی صحبت نمیکند. شاید دانشگاههای انگلیس به زبان فارسی تدریس و تکلم می کند!!!
بذار کمی پپل تو جیب ما بمونه فداکاری لازم نیست، اخوی خوبن
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار