بازدید 10740
با مخالفت سوییس و طبق قوانین فدراسیون جهانی وزنه برداری؛

کیانوش رستمی المپیک توکیو را از دست داد

دلیل پذیرفته نشدن درخواست رستمی این است که بعد از اتمام مهلت ارسال اسامی درخواست حضور در مسابقات داده شده است. رستمی هم‌چنین در حاشیه مسابقات جهانی صحبت‌هایی با تاماش آیان در این مورد که بتواند در این گزینشی‌ها شرکت کند داشته است.
کد خبر: ۹۲۶۹۸۶
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۳ 01 October 2019

کیانوش رستمی دیگر نمی‌تواند در المپیک توکیو شرکت کند. چرا که بر اساس اخبار واصله تاکنون سوئیس همانند ایتالیا درخواست او برای حضور در رقابت‌های وزنه‌برداری را نپذیرفته است.

به گزارش تابناک ورزشی، کیانوش رستمی به دلیل اوت شدن در مسابقات جهانی باید تا پایان ماه اکتبر در یک گزینشی دیگر شرکت کند تا حضور در یک مسابقه گزینشی در دوره شش ماهه دوم برای او ثبت شود. این وزنه بردار درخواست حضور در ایتالیا و سپس سوییس را داشت، اما مورد موافقت این دو کشور قرار نگرفت و این وزنه بردار در حال حاضر حضور در المپیک را از دست داده است.

کیانوش رستمی المپیک توکیو را از دست داد

دلیل پذیرفته نشدن درخواست رستمی این است که بعد از اتمام مهلت ارسال اسامی درخواست حضور در مسابقات داده شده است. رستمی هم‌چنین در حاشیه مسابقات جهانی صحبت‌هایی با تاماش آیان در این مورد که بتواند در این گزینشی‌ها شرکت کند داشته است. رستمی هم اکنون در اهواز حضور دارد و می‌خواهد در هفته اول لیگ برتر برای "ایران مال" وزنه بزند.

با توجه به اتفاقات اخیر به نظر می‌رسد موضوع حضور کیانوش رستمی در المپیک فعلا منتفی است، مگر اینکه کمیته ملی المپیک ایران رایزنی‌هایی را انجام دهد و این وزنه‌بردار بتواند تا پایان ماه میلادی جاری در یک گزینشی شرکت کند. طبق قوانین فدراسیون جهانی که جزییات آن را برای فدراسیون‌ها ارسال کرده، اگر ورزشکار در مسابقه‌ای ورنه بزند و اوت شود آن مسابقه برای ورزشکار محاسبه نمی‌شود و حتما باید رکورد مجموع به ثبت برساند.

سعید علی حسینی هم روز گذشته درخواست حضور در مسابقات سوییس را داشت، اما بعید به نظر می‌رسد درخواست او قبول شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۰
بهتر امیدورام دیگه اسمی از ایشون تو ورزش نباشه. بعضی ها کله شقی و غیر منطقی بودن تو ژنشونه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۹
باید مادام العمر از ورزش وزنه برداری ایران محروم شود، کسی که باعث شد تیم ما روی سکو نرود و اوت شد اوت اوت
خان محمدعلی آقا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۹
تا وقتیکه از همه چیز خبر نداریم بیخود و بیجهت این قهرمان دلیر رو که کشورهای حاشیه خلیج همیشه فارس آرزوی داشتنش رو دارند، نکوبیم
هر کی هر کیه دیگه! خوش بحالمون که اینقدر مملکت شیر تو شیره! بدرک که نمیتونه بره المپیک.از اون بهتر زیاده
بهتر!!!
ای کاش کیانوش اینقدر درگیر حاشیه‌ها نمی‌شد.
بهتر، با وجود رفتارهایی که از این وزنه بردار در سالهای قبل دیدیم، خیلی هم خوشحال شدم که شانس المپیکش نابود شده، چون نابود شدنِ بی قانونی و غروره
آقای رستمی برای موفقیت نیاز به مربی باتجربه دارد ایشان برای موفقیت باید از خود رایی و غرور بیجا دست بردارد. پیراهن تیم ملی متعلق به همه ایرانیان است و برای حفظ حرمت این پیراهن بایددر خدمت فدراسیون مطبوع خود باشد.
این کیانوش رستمی خیلی مغرور شده بوده .حقش بود
عیب است ، بلند بر کشیدن خود را / وز جمله خلق ، برگزیدن خود را .
از مردمک دیده ، بباید آموخت / دیدن همه کس را و ندیدن خود را .
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس