بازدید 7250
جام حذفی فوتبال

استقلال با گل بخودی کرجی‌ها مساوی به رختکن رفت

کد خبر: ۹۲۶۸۴۹
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۰ 30 September 2019

نیمه نخست دیدار تیم‌های فوتبال گل ریحان البرز و استقلال با نتیجه تساوی به اتمام رسید.

به گزارش تابناک ورزشی، تیم‌های فوتبال گل ریحان البرز و استقلال در چارچوب مرحله یک شانزهم نهایی جام حذفی از ساعت ۱۸:۱۵ امروز (دوشنبه) در ورزشگاه انقلاب کرج به مصاف هم رفتند که نیمه نخست این دیدار با تساوی یک - یک به پایان رسید. در این نیمه محمد پاپی (۳۸) برای گل ریحان و محمد دانشگر (۴۳) برای استقلال گلزنی کردند.

ترکیب گل ریحان: حجت صدقی، علی محمدی، علیرضا ارجمندیان، محمد پاپی، محمدحسین مهرآزما، حمیدرضا دیوسالار، مصطفی اکرامی، کیانوش میرزایی، محمد امین درویشی، سیدامید نظامی‌پور و سیدمحسن حسینی.

ترکیب استقلال: سید حسین حسینی، روزبه چشمی، عارف غلامی، محمد دانشگر، میلاد زکی‌پور، علی کریمی، فرشید اسماعیلی، مهدی قائدی، داریوش شجاعیان، علی دشتی و مرتضی تبریزی.

داور: سیدمهدی سیدعلی

دقیقه ۲۷: قائدی پس از اشتباه مدافعان گل ریحان، توپ خوبی را به داریوش شجاعیان رساند و این بازیکن می‌توانست اولین گل بازی را به ثمر برساند، اما دیوسالار بازیکن گل ریحان اجازه این کار را نداد تا بهترین موقعیت استقلال از دست برود.

دقیقه ۳۸ - گل برای گل ریحان توسط پاپی: محمد پاپی با شوت از راه دور به وسط دروازه ، توپ را از حسینی عبور داد و دروازه استقلال را باز کرد.

دقیقه ۴۱: فرشید اسماعیلی پس از عبور از دو بازیکن اقدام به ضربه زدن کرد که دروازه‌بان گل ریحان توپ را به کرنر فرستاد.

دقیقه ۴۳ - گل برای استقلال توسط دیوسالار: توپ ارسالی از نقطه کرنر به محمد دانشگر رسید که ضربه این بازیکن را دیوسالار به جای دفع توپ به دروازه خودی زد تا بازی به تساوی کشیده شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی