بازدید 5272
۱

محکومیت روزبه چشمی به خاطر انتشار پست علیه داور

انتشار مطالبی که حاوی هتک حرمت از سوی روزبه چشمی نسبت به داور دیدار این تیم مقابل نفت مسجدسلیمان محرز است و او طبق ماده ۷۱ مقررات آیین‌نامه انضباطی و با اعمال ماده ۹۳ همین مقررات، به پرداخت ۵۰ میلیون ریال جریمه نقدی و توبیخ کتبی محکوم شد.
کد خبر: ۹۲۶۷۸۳
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۰ 30 September 2019

روزبه چشمی به خاطر انتشار پُستی علیه داور دیدار تیم فوتبال استقلال برابر نفت مسجدسلیمان، به توبیخ و جریمه نقدی محکوم شد.

به گزارش تابناک ورزشی و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، کمیته انضباطی فدراسیون، آرای خود را در مورد تیم‌های مختلف فوتبال، فوتبال ساحلی و فوتسال بانوان به شرح زیر صادر کرد:

* کمیته انضباطی اعلام کرد با توجه به اینکه روزبه چشمی، بازیکن تیم استقلال در دیدار برابر نفت مسجدسلیمان در چارچوب هفته سوم لیگ برتر، از طریق صفحه شخصی خود مطالبی را با ادبیات دور از شأن بازیکن لیگ برتری که سابقه پوشیدن لباس تیم ملی ایران را نیز دارد، نسبت به داور دیدار منتشر کرده است، نوع ادبیات به کار رفته هتک حرمت داور است. بر همین اساس و صرف‌نظر از ارسال دفاعیه باشگاه استقلال، انتشار مطالبی که حاوی هتک حرمت از سوی روزبه چشمی نسبت به داور دیدار این تیم مقابل نفت مسجدسلیمان محرز است و او طبق ماده ۷۱ مقررات آیین‌نامه انضباطی و با اعمال ماده ۹۳ همین مقررات، به پرداخت ۵۰ میلیون ریال جریمه نقدی و توبیخ کتبی محکوم شد. بدون شک تکرار چنین اعمالی از سوی مشارالیه، مستوجب تنبیهات شدیدتر خواهد بود.

* پس از بررسی کمیته انضباطی در خصوص تخلفات تماشاگران تیم نفت مسجدسلیمان در دیدار برابر استقلال، این تیم به مدت یک جلسه از همراهی تماشاگران خود از حضور در ورزشگاه محروم است و باید ۵۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. نظر به صدور دستور موقت در تاریخ ۲۵ شهریور، محرومیت یک جلسه‌ای تماشاگران تیم نفت در بازی این تیم با تیم شهر خودرو در مورخ سوم مهر ماه اعمال شده است. این رأی در بخش محرومیت یک جلسه‌ای تماشاگران، قطعی و در بخش مربوط به جزای نقدی، قابل تجدیدنظر در کمیته استیناف است.

* تیم نفت آبادان به دلیل فحاشی تماشاگرانش در دیدار برابر ذوب‌آهن اصفهان باید مبلغ ۲۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

* مهدی عبدی، بازیکن تیم سرخپوشان پاکدشت و امید سینگ، بازیکن تیم نساجی قائمشهر مبنی بر اجرای رأی کمیته وضعیت بازیکنان و همچنین درخواست، ولی خرسندی، کارگزار رسمی فدراسیون فوتبال، هر کدام از همراهی تیم خود در مسابقات رسمی محروم بوده و حق شرکت در مسابقات را ندارند. لغو این محرومیت منوط به کسب رضایت خواهان و اعلام کتبی آن به کمیته انضباطی است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ولی ترسوی خلیل زاده
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر