بازدید 5700
۱
سوژه

مهاجم برزیلی پرسپولیس، اخراج می شود؟

قرارداد جونیور با پرسپولیس در دوره مدیریت ایرج عرب بسته شد. این قرارداد به صورت قرضی و یک ساله است. جونیور از لودوگورتس بلغارستان راهی پرسپولیس شد. باشگاهی که کارش خرید بازیکن از برزیل، آرژانتین، شیلی و... با عقدقراردادهای طولانی و انتقال قرضی آنها به باشگاه‎های دیگربرای سود بیشتر است
کد خبر: ۹۲۶۵۷۶
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۲ 29 September 2019

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس قصد ندارد در مورد مهاجم برزیلی این تیم تصمیمی احساسی اتخاذ کند.

به گزارش تابناک ورزشی، تیم پرسپولیس در هفته پنجم لیگ برتر روز پنجشنبه هفته گذشته در ورزشگاه آزادی به مصاف تیم سپاهان اصفهان رفت و با نتیجه ۲ بر صفر شکست خورد. یکی از ضعیف‌ترین بازیکنان تیم پرسپولیس در این بازی جونیور براندائو مهاجم جدید این تیم بود. این بازیکن با عملکرد بد خود باعث به وجود آمدن حواشی تازه‌ای در پرسپولیس شد.

گویا پس از پایان این بازی، برخی از اطرافیان پرسپولیس به محمدحسن انصاری‌فرد گفتند که بهتر است در شرایطی که جو کاملا علیه جونیور است، این بازیکن را از تیم کنار بگذارد و او را اخراج کند. مدیرعامل پرسپولیس در جواب گفت که من در دوران مدیریتی خود هیچ‌وقت احساسی تصمیم نگرفتم و این بار هم نمی‌خواهم از روی احساس تصمیم بگیرم.

مهاجم برزیلی پرسپولیس، اخراج می شود؟

قرارداد جونیور با پرسپولیس در دوره مدیریت ایرج عرب بسته شد. این قرارداد به صورت قرضی و یک ساله است. جونیور از لودوگورتس بلغارستان راهی پرسپولیس شد. باشگاهی که کارش خرید بازیکنان مستعد از کشورهای برزیل، آرژانتین، شیلی و... با عقدقراردادهای طولانی مدت است تا با انتقال قرضی آنها به باشگاه‎های دیگر، علاوه بر برگشت پول خرید بازیکنان، صاحب سود بیشتری شوند.

جونیور فصل پیش در یکی از تیم‌های لیگ برزیل به صورت قرضی بازی کرد، اما در این تیم هم نتوانست درخششی داشته باشد و نیمکت‌نشین بود. باشگاه بلغارستانی برای این فصل، جونیور را از برزیل به ایران و باشگاه پرسپولیس منتقل کرد. این بازیکن در پرسپولیس فرصت بازی پیدا کرده اما با عملکرد ضعیف، موجی از انتقادات را برای خود به وجود آورده است.

باتوجه به وضعیت قرارداد جونیور با پرسپولیس، به نظر می‌رسد در این برهه از زمان کنار گذاشتن او کار درستی و منطقی نیست چراکه باشگاه پرسپولیس در صورت کنار گذاشتن جونیور با ضرر و زیان بزرگی مواجه می‎شود. از سوی دیگر، با توجه به فشار‌های موجود و البته جلسه روز گذشته (شنبه) انصاری‌فرد با کالدرون، این احتمال وجود دارد که جونیور در بازی فردای پرسپولیس مقابل ماشین‌سازی در جام حذفی نیمکت‌نشین باشد تا فشارهای موجود به کمترین حد خود برسد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
دلال های پر نفوذ .....................................................................
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر