بازدید 3482

مذاکره کمیته المپیک ایران با ویزر درباره تعلیق جودو با پادرمیانی IOC

کد خبر: ۹۲۶۵۴۳
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۱ 29 September 2019

مدیر سولیداریتی کمیته بین المللی المپیک گفت: در آینده‌ای نزدیک با حضور مسئولان کمیته بین المللی المپیک، کمیته ملی المپیک ایران و رییس فدراسیون جهانی جودو در مورد اتفاقات پیش آمده در جودوی ایران گفتگو و تصمیم گیری می‌کنیم.

به گزارش تابناک ورزشی و به نقل از کمیته ملی المپیک، صالحی امیری رییس کمیته ملی المپیک در نشست دوحه با نیامکی مدیر سولیداریتی کمیته بین المللی المپیک دیدار کرد. در این دیدار صالحی امیری و نیامکی در خصوص مسائل مختلف به گفتگو پرداخته و نیامکی عنوان داشت در آینده‌ای نزدیک با حضور مسئولان کمیته بین المللی المپیک، کمیته ملی المپیک ایران و ویزر در خصوص اتفاقات پیش آمده در رشته جودو گفتگو و سرانجام نتیجه گیری خواهد شد.

همچنین صالحی امیری دیداری با رییس شورای المپیک آسیا داشت و شیخ احمد ضمن قول مساعد مبنی بر اعطای میزبانی نشست هیات اجرایی شورای المپیک آسیا به ایران گفت: ورزش ایران در آسیا و جهان جایگاه خوبی دارد و همواره مورد احترام و حمایت ما بوده و هر نوع کمک مادی و معنوی از ورزش ایران خواهیم داشت.

در ادامه رییس کمیته ملی المپیک ضمن قدردانی از حمایت‌های رئیس شورای المپیک آسیا اشاره‌ای به مشکلات پیش آمده در برخی رشته‌های ورزشی داشت و عنوان کرد در چنین مواقعی انتظار می‌رود تا دوستان ورزشی ایران حمایت‌های لازم را از ورزش کشورمان داشته باشند.سپس رییس کمیته ملی المپیک دیداری با یوزای جینگ رییس فدراسیون جهانی ووشو که نایب رییس کمیته بین المللی المپیک IOC نیز هست داشته و در خصوص مباحث مختلف به گفتگو پرداختند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان